Mikä lintu olisitte?
Minä ehkä urpiainen koska punainen pipo olisi kiva.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin olevani korppi. Kaunis lintu ja muita lintuja fiksumpi.
Korppi tai muu varislintu olisi minunkin suosikkini. Ovat fiksuja olentoja ja pärjäävät niin hyvin että niillä on jopa vapaa-aikaa.
Hei kaikki! Minä olen laulurastas räkättirastaan kehossa.
Vierailija kirjoitti:
Sinitiainen. Täydellisyys pienessä koossa. Ja ei tarvitse teititellä, ei tämä niin virallista ole!
Teititellä?.... Hän joka on opetellut äidinkielentunnilla kuulemansa niin sinulla on otsaa piikitellä. Jospa opetteleisit itsekin ne sijamuodot niin tietäisit mitä hän tarkoittaa.
On sellainen lintu kuin paksujalka, ks. https://fi.wikipedia.org/wiki/Paksujalka. Nimen perusteella olisin se...
Kanariantuulihaukka. Saisi aina hengailla "ikuisessa keväässä" ilman muuttopaineita.
Vierailija kirjoitti:
mää oisin niinku vastarannan kiiski, joka ei oo lintu olleskaa
Mie oon kuulema hiuksieni perusteella tukkasotka. Vai oliko se sotkutukka.
Vierailija kirjoitti:
Läppäkerttu
Minäpä syön sinut t. pikkuvarpunen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läppäkerttu
Tuhma lintu 😡
Kehrääjä. Talvet Itä-Afrikan savanneilla ja kesät Etelä-Suomen avohakkuuaukeilla syöden kesäyössä yöperhosia, lentäen paikallaan kuin kolibri. Ei tarvitsisi juurikaan ihmisiä nähdä, kun elinrytmi ja elinpaikat sellaisia joissa ei ihmisiä paljoakaan liiku, ehkä poislukien jotkin harvapuustoiset näköalakallioseudut, joissa kehrääjä myös viihtyy kesäyön pimeimpien tuntien aikaan avohakkuiden lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läppäkerttu
Tuhma lintu 😡
Ei vaan nälkäinen.
En mikään. Olen ihminen ja siitä pidän kii.
Vierailija kirjoitti:
En mikään. Olen ihminen ja siitä pidän kii.
Nou hjuumor?
joku pienin pörrö