Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli nuoruudessasi hienoa, mutta ei enää?

Vierailija
22.03.2026 |

- USAssa käyminen 

- Teneriffa

- Treenaamalla ja syömättömyydellä laihduttaminen (ei lääkkeillä)

- Oma älykkyys (Ei Googlen tai ai:n tieto)

- Kunnolliset tekstit pop-musiikissa

Muita?

Kommentit (473)

Vierailija
361/473 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaus ja energisyys. Kaikki sai olla niinkun oli, ei kategoroitu ihmisiä esim seksuaali-identiteetin mukaan, vaan oltiin vaan.  Ihmiset oli iloisia ja energisiä, ei ahdistuneita tai väsyneitä. Pystyi luottamaan ihmsiiin ja esim hengailla koko illan juuri tapaamiensa ihmisten kanssa. Oli kyllä niin mahtavaa aikaa! 

Ja musiikki NIIN HYVÄÄ. 

Vierailija
362/473 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneminen. Ei enää kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/473 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulutähteys ilman autotunea.

Vierailija
364/473 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koomaan asti ryyppääminen myös työkaverien kanssa virkistyspäivillä ja pikkujouluissa. Ysärillä ja nollarin alussa meno oli hirveetä. Oon nähny pomoni juoksevan nakkina pitkin Helsingin katuja ja työkaverin seisovan kumarassa patsaana keskellä päivää ihan kuin alfa php:n käyttäjät. Pomo on lykännyt mulle neljänneslitran kossun käteen ihan juhlan alkajaisiksi. Itse kaatelin roskiksia laivalla opintomatkalla. Atlantin ylityslennolla olin ryhmässä, joka ryyppäsi koko matkan niin pitkään kuin heille tarjoiltiin. Silloin oli viina ilmaista vielä koneessa. 

Ja en siis välitä edes juoda, mutta joukkopaine oli kova. Minä olin se kiltein ja rauhallisin. Kuulisittepa joskus nuoret mitä teidän vanhemmat on puuhanneet silloin!

Vierailija
365/473 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häjyyly ja muu roikastaminen. Nykyänsä joko väsyisi heti tai saisi akalta turpiin.

Vierailija
366/473 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka auto oli takaveto Datsun 100 A

Vierailija
367/473 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjekaverit joka puolelta maailmaa ja Suomestakin. Miten mahtavaa, kun tuli postia.

Suosikki-lehti, Aku Ankka, viikon huippuhetkiä nekin.

Vierailija
368/473 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reginat ja vastaavat lukemiset.

Vierailija
369/473 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häjyyly ja muu roikastaminen. Nykyänsä joko väsyisi heti tai saisi akalta turpiin.

Kuulostat hurjalta, mutta vaimosi on kyllä vielä hurjempi. 

Vierailija
370/473 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkilippu huoneen seinällä. Nykyään melkein sama reaktio kuin jos olisi NL-lippu. 

Vierailija
371/473 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukholma. 

Tämä.. Tukholma oli suurta maailmaa! Siellä oli jopa Burger King! Whopper oli jotain ihan ihmeellistä. 

Jep. Vielä 2010-luvulla oli risteilyllä ihan pakko päästä Burger Kingiin ja nykyään kun niitä on Suomessa ja on vielä mahdollisuus tilata sieltä ilman kuljetusmaksua, niin en ees muista milloin oon syönyt. 

Mä muistan kun Lindex ja Kappahl olivat jotain niin hienoa Tukholmassa!

Vierailija
372/473 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka auto oli takaveto Datsun 100 A

Datsun 100A oli etuveto.

Vierailija
373/473 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektio. Tai hienoa se olisi vieläkin, mutta kun ei nouse niin ei nouse.

Vierailija
374/473 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiset s0malit jotka tuli Suomeen. Niitä ihasteltiin miten ne on niin ihanan siropiirteisiäkin, ei ollenkaan sellaisia kuin ne "muut afrikkalaiset".

Jotka sitten osoittautuivat aikamoiseksi ke la imuri porukaksi. 

Alkoihin ne semmosiksi, kun suomalaiset neuvoivat, miten saada tuet, jotka ylittävät normikuukausipalkan. Kiinnostaisiko itseä siinä tilanteessa hakeutua töihin, puhumattakaan kotimaahan palaamisesta.

Vierailija
375/473 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiset s0malit jotka tuli Suomeen. Niitä ihasteltiin miten ne on niin ihanan siropiirteisiäkin, ei ollenkaan sellaisia kuin ne "muut afrikkalaiset".

Jotka sitten osoittautuivat aikamoiseksi ke la imuri porukaksi. 

Alkoiha*n ne semmosi*ksi, kun suomalai*set neuvoivat, miten saada tu*et, jotka ylittävät NOR*mi*kuu*kausipal*kan. Kiinnostaisiko itseä siinä tilanteessa hakeu*tua töihin , puhumattakaan koti*maahan palaamisesta.

Meneeköhän nyt nikottelematta läpi?

Vierailija
376/473 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Nuoruudessa oli tapana heittää roskat vaan ulos. Ne jotka jakso viedä roskikseen oli jotenki outoja. Puhun nyt siis pikkuroskista ja tölkeistä eli ku ostit jätskin kaupasta heitit kääreet siihen paikkaan missä sillon satuit seisomaan. Onneks ajat on muuttunu.

Vierailija
377/473 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukholma. 

Tämä.. Tukholma oli suurta maailmaa! Siellä oli jopa Burger King! Whopper oli jotain ihan ihmeellistä. 

Jep. Vielä 2010-luvulla oli risteilyllä ihan pakko päästä Burger Kingiin ja nykyään kun niitä on Suomessa ja on vielä mahdollisuus tilata sieltä ilman kuljetusmaksua, niin en ees muista milloin oon syönyt. 

Mä muistan kun Lindex ja Kappahl olivat jotain niin hienoa Tukholmassa!

Myös H&M:n tuleminen Suomeen oli jotain aivan uskomatonta. Oli sitten Suomessa tai vaikka Tukholmassa, niin aina oli päästävä H&M:ään.

Vierailija
378/473 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koomaan asti ryyppääminen myös työkaverien kanssa virkistyspäivillä ja pikkujouluissa. Ysärillä ja nollarin alussa meno oli hirveetä. Oon nähny pomoni juoksevan nakkina pitkin Helsingin katuja ja työkaverin seisovan kumarassa patsaana keskellä päivää ihan kuin alfa php:n käyttäjät. Pomo on lykännyt mulle neljänneslitran kossun käteen ihan juhlan alkajaisiksi. Itse kaatelin roskiksia laivalla opintomatkalla. Atlantin ylityslennolla olin ryhmässä, joka ryyppäsi koko matkan niin pitkään kuin heille tarjoiltiin. Silloin oli viina ilmaista vielä koneessa. 

Ja en siis välitä edes juoda, mutta joukkopaine oli kova. Minä olin se kiltein ja rauhallisin. Kuulisittepa joskus nuoret mitä teidän vanhemmat on puuhanneet silloin!

Tämä oli sitä kunnolista aikaa olla kuset housuissa ympäriinsä.

Vierailija
379/473 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Nuoruudessa oli tapana heittää roskat vaan ulos. Ne jotka jakso viedä roskikseen oli jotenki outoja. Puhun nyt siis pikkuroskista ja tölkeistä eli ku ostit jätskin kaupasta heitit kääreet siihen paikkaan missä sillon satuit seisomaan. Onneks ajat on muuttunu.

Siellä jonkun wt-huushollin vesa huomannut, että muu maailma harrastaa käytöstapoja.

Vierailija
380/473 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikanlippu seinällä. Tänä päivänä en laittaisi millään hinnalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme