Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättifarkut ei näytä kenenkään päällä hyvältä

Vierailija
22.03.2026 |

Sori vaan mammat.

En edes käsitä miksi niitä pidetään 90/00-luvun muotina, kun leveitä farkkuja ei tuolloin käyttänyt muut kuin hopparit. Eivät todellakaan olleet mikään trendikäs vaate.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Ei oo tarkoituskaan näyttää hyvältä 😎 

Minkä takia niitä sitten käytetään? Mukavat ja käytännölliset ne ei ainakaan ole. Kauhea määrä liehuvaa, kankeaa ja painavaa kangasta laahaamassa maata.

Ap

Kerro toki, miksi tämä sinua vaivaa? Niissä on muuten usein lyhyet lahkeet... eli ei laahaa maata 😌

Rumuuden lisäksi ne on luonnonvarojen haaskuuta.

Ap

Tästä syystä siis kannatat vaatteita, joissa on mahdollisimman vähän kangasta? 🧐

Vierailija
42/49 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia niitä sitten käytetään? Mukavat ja käytännölliset ne ei ainakaan ole. Kauhea määrä liehuvaa, kankeaa ja painavaa kangasta laahaamassa maata.

Ap

Kerro toki, miksi tämä sinua vaivaa? Niissä on muuten usein lyhyet lahkeet... eli ei laahaa maata 😌

Ap

Tästä syystä siis kannatat vaatteita, joissa on mahdollisimman vähän kangasta? 🧐

Suosin sellaisia vaatteita, joissa kangasta on tarpeellinen määrä ja joita ei heitetä keräyslaatikkoon heti, kun muoti muuttuu.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin vähän aikaa sitten leveälahkeiset farkut ja ne on musta ihan kivat näin keväällä. Keräävät kyllä pölyä ja likaa lahkeisiin, joten täytyy pestä aika usein, mutta muuten ovat mukavat. Mulla oli monta vuotta pillifarkut, joista myös pidän, mutta huomaan, ettei kukaan muu käytä sellaisia tällä hetkellä. Talvella en tarkene leveälahkeisissa, kun tuuli menee lahkeesta sisään ja sääret paleltuu. Lisäksi lumi ja loska tarttuu lahkeisiin.

Muodin perässä en juokse, mutta omaksi ilokseni ostan joskus uusia vaatteita. Olen reilusti päälle nelikymppinen, olen siis käyttänyt leveitä farkkuja jo ysärillä. Matalavyötäröisiin en aio ikinä palata. 

Lahkeen mitta kuntoon. Lahkeensuun pitäisi siisteissä housuissa koskettaa seisoessa kengän yläreunaa jalkapöydän päällä, mahdollisesti enintään reilu sentti lisää tähän mittaan. Lahkeen ei pidä yltää lähellekään maata. Helppuna sääntönä lahkeiden tulisi "tavallista kävelykenkää" pitäessä piilottaa sukat seisoessa. Housujen ei ole tarkoitus toimia lakaisukoneena, mutta nilkkoja niiden tulisi suojata kylmältä. Lahkeen väljyydellä ole tämän kanssa mitään tekemistä. Kesällä on enemmän liikkumavaraa tyylissä, kun lahje lyhenee.

Vierailija
44/49 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä vaatteet edes näyttää hyvältä nykyään varsinkaan nuorten naisten päällä? Vaikka muuta kuvittelevat.

No ehkä hän näyttää kauniilta.
https://i.pinimg.com/736x/92/3b/58/923b581a51dc281fad7e1c608e9ab17d.jpg

Vierailija
45/49 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin vähän aikaa sitten leveälahkeiset farkut ja ne on musta ihan kivat näin keväällä. Keräävät kyllä pölyä ja likaa lahkeisiin, joten täytyy pestä aika usein, mutta muuten ovat mukavat. Mulla oli monta vuotta pillifarkut, joista myös pidän, mutta huomaan, ettei kukaan muu käytä sellaisia tällä hetkellä. Talvella en tarkene leveälahkeisissa, kun tuuli menee lahkeesta sisään ja sääret paleltuu. Lisäksi lumi ja loska tarttuu lahkeisiin.

Muodin perässä en juokse, mutta omaksi ilokseni ostan joskus uusia vaatteita. Olen reilusti päälle nelikymppinen, olen siis käyttänyt leveitä farkkuja jo ysärillä. Matalavyötäröisiin en aio ikinä palata. 

Lahkeen mitta kuntoon. Lahkeensuun pitäisi siisteissä housuissa koskettaa seisoessa kengän yläreunaa jalkapöydän päällä, mahdollisesti enintään reilu sentti lisää tähän mittaan. Lahkeen ei pidä yltää lähellekään maata. Helppuna sääntönä lahkeiden tulisi "tavallista kävelykenkää" pitäessä piilottaa sukat seisoessa. Housujen ei ole tarkoitus toimia lakaisukoneena, mutta nilkkoja niiden tulisi suojata kylmältä. Lahkeen väljyydellä ole tämän kanssa mitään tekemistä. Kesällä on enemmän liikkumavaraa tyylissä, kun lahje lyhenee.

Vierailija
46/49 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho hups.

Vierailija
47/49 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin, miten ne sopi mulle, keski-ikäiselle vyötärölihavalle tantalle, jolla jalat pitkät ja ohuet. Tulen ostamaan niitä vielä muutamat varastoon ja käytän, vaikka tämä muoti menisikin ohi.

Vierailija
48/49 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Suosin sellaisia vaatteita, joissa kangasta on tarpeellinen määrä ja joita ei heitetä keräyslaatikkoon heti, kun muoti muuttuu.

Ap

Ei heitetä hyviä housuja pois. Jos tulee reikä niin sen voi paikata. Mulla on sellaiset vaatteet mistä mä tykkään ja mitkä sopii mun vartalolle.

Vierailija
49/49 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs näyttävät, pitkän ja hoikan päällä.

No mikä ettei, jos ryysyistä tykkää. Pukukoodiin kuuluu varmaan sitten kolme numeroa liian isot kengät ja vastaavasti pari numeroa liian pieni pipo. Aa wttu että trendaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi