Lue keskustelun säännöt.
Pitäiskö mennä kirkkoon vai kaupunkiin hakeen kaljaa?
Kommentit (9)
Kokemukseni mukaan kaupungista saa paremmin kaljaa kuin kurkosta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni mukaan kaupungista saa paremmin kaljaa kuin kurkosta.
;)
Saahan sieltä sen ehtoollisviinin;)
kirkkoon, ei tule krapulaa ja olet tarmokkaana huomenna töissä
Vierailija kirjoitti:
kirkkoon, ei tule krapulaa ja olet tarmokkaana huomenna töissä
Valitettavasti olen työtön.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ennen vanhaan huudettiin pellon reunalla metsään päin: "ostanko viinaa, vai villapaidan?" Kaiku vastasi: "Vai villapaidan!!!"
Käy ostamassa kaljaa ja mene sitten kirkkoon juomaan kaljojasi. Eikö Tampereella juopot ole pyörinyt kiskossa häiriköimässä? Muistaakseni siitä oli jossain juttua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ensiksi kirkkoon ja kotimatkalla kaljaa mukaan.