Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin juuri, miksi mieheni on naisten mieleen

Vierailija
21.03.2026 |

Tapasimme 40+.  Hän ei ole koskaan kai ollut pitkään sinkkuna. Tajusin taas tänän, miksi ei. 

Hän kävi kaupassa ja toi pullon shampanjaa ja mansikoita. Siis ihan minua ajatteli. 

Osti myös makkaraa ja punkkua, josta tykkää, mutta pointti on se, että on huomioi, mitä toinen haluaa. 

Ps. Kyse on ajatuksesta. En oikeastaan ymmärrä, mitä tekemistä shampanjalla ja mansikoilla keskenään, mutta arvostan huomioimista ja anteliaisuutta.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies. Ootteko olleet kauan yhdessä?

Vierailija
22/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylianteliaisuus on myös kontrolloivaa käytöstä. Lienee omasta tahdostaan ollut parisuhteissa.

Ei ole kontrolloiva. Olemme olleet yhdessä jo 12 vuotta, olisin jo huomannut, jos olisi sellainen.

hän huomioi minua aika paljon, mutta tämän päiväinen yllätti. Taas exceeded expectations.

Olette olleet 12 vuotta yhdessä. Asutteko yhdessä vai millainen suhde on? Hyvin harvinaista mansikat ja shampanja pitkässä suhteessa. Vai oliko se ehkä kuoharia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tarttis puolisoa joka kantaa alkoholia kotiin.Tuo "muka" puolisolle et voi ite lipittää makkaran kanssa.Hyi kerrassaan.Jokseenki nii luotaantyöntäviä nuo juomari tyypit.

Vierailija
24/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylianteliaisuus on myös kontrolloivaa käytöstä. Lienee omasta tahdostaan ollut parisuhteissa.

Ei ole kontrolloiva. Olemme olleet yhdessä jo 12 vuotta, olisin jo huomannut, jos olisi sellainen.

hän huomioi minua aika paljon, mutta tämän päiväinen yllätti. Taas exceeded expectations.

Olette olleet 12 vuotta yhdessä. Asutteko yhdessä vai millainen suhde on? Hyvin harvinaista mansikat ja shampanja pitkässä suhteessa. Vai oliko se ehkä kuoharia...

Kah, joku on nostanut ketjuni. 

Olemme olleet naimisissa yli 10 vuotta. Eli yhdessä kohta 13 vuotta. 

Koko aloitukseni pointti on tämä: mies luontaisesti pyrkii huomioimaan ja täyttämään tarpeet. En ole koskaan ennen saanut mansikoita häneltä, mutta hän by default pyrkii ajattelemaan, mistä minä voisin tykätä. Jos tykkäämme eri asioista, niin hän ostaa molemmille omansa. Ei unohda itseäänkään. 

Emme juo kuoharia. Moet on suosikkimme, mutta alkon kylmäkaapissa oli vain piper-heidsickiä, sitä siis oli. 

Ap

Vierailija
25/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla naisten mieleen jo ennen kuin pääsee vaiheeseen, jossa ostetaan shampanjaa ja mansikoita. Eli miksi miehesi olikaan sinulle mieleen? Tuo ei ole mikään selitys sille. Miten tähän tilanteeseen päädyttiin?

Vierailija
26/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en miehenä arvosta mitään tuollaista minkä voisin itsekin tehdä. Arvostan seksiä naisen kanssa.

Siksi saat vain maksullista naista.

Vierailija
27/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tarttis puolisoa joka kantaa alkoholia kotiin.Tuo "muka" puolisolle et voi ite lipittää makkaran kanssa.Hyi kerrassaan.Jokseenki nii luotaantyöntäviä nuo juomari tyypit.

Sulle tuodaan risuja

Vierailija
28/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelet parisuhteen väärin. Joskus on kiva ilahduttaa puolisoa. Ei ole pakko antaa alkoholia. Se voi olla jotakin muuta.

Vierailija
29/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla naisten mieleen jo ennen kuin pääsee vaiheeseen, jossa ostetaan shampanjaa ja mansikoita. Eli miksi miehesi olikaan sinulle mieleen? Tuo ei ole mikään selitys sille. Miten tähän tilanteeseen päädyttiin?

Mihin tilanteeseen? Naimisiin vai tähän eiliseen tarjoiluun?

Ylipäätään yhteen päädyimme sen takia, että meillä oli valtava vetovoima. Ekoilla treffeillä mies teki minuun vaikutuksen kohteliaisuudella, esim aina antoi minun mennä ovista ensin. Jättäytyy 10 cm taaksepäin, vaikka mahtuisimme yhdessäkin oviaukosta.  Toimii edelleenkin niin, on täysin automaatio. 

Shampanjaan liittyen, Olemme juuri mökillä kahdestaan. Eilen mies lähti ruokakauppaan ja minä sanoin sytyttäväni sillä aikaa nuotion, koska on niin kaunis ilma. Mies vain toi tuliaiset. Ei sen kummempaa.

Todettakoon, että olemme 57 ja 58 v. 

Ap

Vierailija
30/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en miehenä arvosta mitään tuollaista minkä voisin itsekin tehdä. Arvostan seksiä naisen kanssa.

Se on ok. Mutta tiedä: Siksi sinä et saakaan itsellesi hyvää naista. 

Jos se "hyvä" nainen on tuollainen pinnallinen ap, niin enpä kaipaa. 

Vierailija
31/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se "hyvä" nainen on tuollainen pinnallinen ap, niin enpä kaipaa. 

=> omaa itsekkyyttään voi selittää pois noinkin

Vierailija
32/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät ole parisuhde ihmisiä kuten minä. Itse kohta olen ollut onnellisena ilman parisuhdetta 10 vuotta.

Vierailija
33/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ostanut sulle punaviiniä ja makkaraa, luuleeko että elät vain mansikoilla?

Vierailija
34/34 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kah, joku on nostanut ketjuni. 

Olemme olleet naimisissa yli 10 vuotta. Eli yhdessä kohta 13 vuotta. 

Koko aloitukseni pointti on tämä: mies luontaisesti pyrkii huomioimaan ja täyttämään tarpeet. En ole koskaan ennen saanut mansikoita häneltä, mutta hän by default pyrkii ajattelemaan, mistä minä voisin tykätä. Jos tykkäämme eri asioista, niin hän ostaa molemmille omansa. Ei unohda itseäänkään. 

Emme juo kuoharia. Moet on suosikkimme, mutta alkon kylmäkaapissa oli vain piper-heidsickiä, sitä siis oli. 

Ap

Halvin Alkon piper-heidsick on 55 euroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä