Minne mennä toukokuun ekalla viikolla lomailee?
Ei mikään aurinkolomakohde, kulttuuria ja nähtävää mieluiten, ravintolat ei ole ykkösasia.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Mökille
Tämä on yksi vaihtoehto, mutta haluaisin vähäksi aikaa jonnekin pois Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Berliini, ehdottomasti. Ja käy Friedrichstadt Paladsin revue-teatterissa! Staatsoper Unter den Linden on myös hyvä, käy katsomassa Aida tai Norma. Ja syö valkoista parsaa, nam! Ja jos haluat lihaisampaa, niin Currywurstia Kölschin tai Hellesin kera.
Jotain muuta kuin Berliini, Lontoo tai Amsterdam. Käyty useamman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Japani. Toukokuussa ei ole turistiryntäystä.
Liian kalliit lennot, muuten olisin Tokioon tai Kiotoon voinut mennäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kulttuuripääkaupunkiin tietysti, eli Ouluun.
Kerran kävin, enkä tykännyt ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohis, mutta Aasian kohteista ne, joihin pääsee suoralla lennolla, ei kyllä vie viikon lomasta mitenkään erityisesti aikaa. Jos ei asu aivan lentokentän vieressä, voi pakata laukun valmiiksi jo torstaina ja ottaa sen perjantaiaamuna töihin mukaan ja lähteä lentokentälle jo perjantaina suoraan töistä. Koneessa tarjoillaan iltaruoka, katsotaan vähän elokuvia, nukutaan, syödään aamupala ja heti lauantaina ollaan perillä Aasiassa. Perillä ehtii hyvin olla täyden viikon, jos lähtee seuraavana lauantaina takaisin. Silloin on sunnuntaiaamuna Suomessa ja ehtii myös vähän hengähtää kotona ennen kuin palaa maanantaina töihin.
Olen tullut Aasiasta niin, että lento oli maanantaina viiden aikaan Suomessa ja työt aloitin ysiltä. Hyvin jaksoi ja varmasti tuli uni illalla.
Mä lähen Madeiralle, siellä kukkafestarit
Italiaan olen menossa kesällä, siksi ei sinne toukokuussa.
Ap