Silmälasit Banaani
Onko teistä kukaan tilannut silmälaseja Banaanilta? Millaisia kokemuksia teillä on?
Omat lasin katosivat kotiini, enkä etsinnöistä huolimatta ole niitä löytänyt. Mietin, että jos tilaisi tuolta edullisesti varalasit, koska jossain vaiheessa ne omat lasini varmasti vastaan tulevat. :)
Kommentit (23)
Minun valinta oli kotimaiset linssit omaan lemppari kehykseen Linssikauppasta.
Banskulla on juu halvat hinnat, mutta myös sysisurkea kehysvalikoima. Mun rilleissä pitää olla nenätyynyt, joita voi säätää eli kyseeseen tulisi metallikehys, ja tämä tietty supistaa valikoimaa vielä huonommaksi. Ja banskun nippanappa siedettävimmän kehyksen korkeus olisi sentin korkeampi kuin nykyisten lasieni. Ne olisi törkeen isot! Ja rumat. Mitään värivalikoimaakaan (musta ja joku plääh) ei tietenkään ole tarjolla.
Viimeksi ostin instrusta kahdet lasit yksien hinnallao ja nyt on kahdet nätit kehykset käytössä. Siis semmoiset, jotka sopivat minun kasvoihini ja tyyliini.
Minun valinta on kotimaiset linssit omaan lemppari kehykseen Linssikauppasta.