Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silmälasit Banaani

Vierailija
21.03.2026 |

Onko teistä kukaan tilannut silmälaseja Banaanilta? Millaisia kokemuksia teillä on?

Omat lasin katosivat kotiini, enkä etsinnöistä huolimatta ole niitä löytänyt. Mietin, että jos tilaisi tuolta edullisesti varalasit, koska jossain vaiheessa ne omat lasini varmasti vastaan tulevat. :)

 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun valinta on kotimaiset linssit omaan lemppari kehykseen Linssikauppasta. 

Vierailija
22/23 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun valinta oli kotimaiset linssit omaan lemppari kehykseen Linssikauppasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banskulla on juu halvat hinnat, mutta myös sysisurkea kehysvalikoima. Mun rilleissä pitää olla nenätyynyt, joita voi säätää eli kyseeseen tulisi metallikehys, ja tämä tietty supistaa valikoimaa vielä huonommaksi. Ja banskun nippanappa siedettävimmän kehyksen korkeus olisi sentin korkeampi kuin nykyisten lasieni. Ne olisi törkeen isot! Ja rumat. Mitään värivalikoimaakaan (musta ja joku plääh) ei tietenkään ole tarjolla.

Viimeksi ostin instrusta kahdet lasit yksien hinnallao ja nyt on kahdet nätit kehykset käytössä. Siis semmoiset, jotka sopivat minun kasvoihini ja tyyliini. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi