Vesi on terveellistä, viini taas on myrkyllistä, sisältää etanolia joka on liuotin. Miksi Jeesus muutti veden viiniksi?
Kommentit (31)
Aloittajan ajatuksiin ei mahdu mitään hyvää mistään. Negatiivin puolella aina. Kiitos Jeesus ristiin naulittu viineistä . AMEN anna hyvää laatua. Ja kiitos erikseen ehtoollisesta ilta viinistä meidän puolesta . Viimeinen Adam toi armon avuksi lopun aikaan eikä enää kuole.
Siinä on myös vertaus uuden liiton syntymästä . Vanha vesi liitto vanheni .
Oliko varastanut Jeesuksen omilta , palauta äkkiä jos sielusi on sinulle kallis.
Mahtava profetia sana syntyy ihmiseksi ja tämä vanha liitto jää vanhentuneeksi . Kaikki tulee nyt muuttumaan . Alkaa uusi liitto kokonaan . Kaikki profetiat täytettiin jo Jeesuksessa . Varjelkaa hampaanne karkeilta kun kauppiaat taas myy pääsiäisen sokeria . Päärynästä ei tule reikiä ! Eihän nämä vaikka näkee Jeesuksen elävänä silti näe .
Vaikein asia pahoille ; rakkaus . Jeesus on rakkaus .
Jeesus diggas pilvestä. Pilvessä kukaan ei halua ristiin naulita ketään.
En usko että muutti. Ehkä se on jonkinlainen vertauskuvallinen tarina maallisen tietoisuuden muuttumisesta Pyhän hengen avulla tai jotain sellaista.
Olikohan Jeesuksella anniskelupassi? Suljetussa kutsuvierastilaisuudessa voi tarjota omia juomia, kunhan tapahtuma ei ole avoin yleisölle.
Hebrealaiset on alkoholisteja ollut aina . Samoin huumeissa. Herman on hebrealainen nimi myös Jeesus on ja ne teki viinit hääjuhliin itse johtuen ilmastosta siellä on viinirypleitä. Myös Kreikan alueella. Siihen aikaan ei ollut vielä arabien miehitystä vaan Italian . Vesi on puhdasta jos on mutta nykyään vesijohdoista tulee jodia , klooria, kalkkia jne . Lisättynä. Kuin meillä on maidossa lisättyä d vitamiinia . Lähinnä ajateltu lapsia. Viinissä on flavonoideja ja muita terveysasioita. Sekä alkoholi desinfioi parasiitteja. Jeesus nimi pelastaja . Hän kirjoitusten mukaan liikkui ihmisten keskellä immanuel Jumala keskellämme . Hän oli se lupauksen messias ja sana joka tuli ihmiseksi , kirjoitukset kävi toteen. Erikoinen aloitus että viini olisi myrkyllistä . Toki on parasiiteille. Juo vähän viiniä vatsavaivoihisi . Samoin hiukan konjakkia tai rommia tuhoaa PARASIITIT ja lämmittää verenkiertoa. Kunnollinen tumma viini lämmittää eli edistää verenkiertoa. ( Jeesuksen vertauskuvana tämä tapahtuma kertoo hänestä itsestään että hän on se luvattu sana joka nyt tässä silmienne edessä . Tässä olen messias josta profeetat kertoi edeltä , autan teitä . Minä tässä olen näette omin silmin . Sanan vesi muuttuu viiniksi( vereksi) kun tapatte minut kohta. Kirjaimet tuli eläviksi . Te näitte hänet itse hebrealaisissa häissä tässä.