Saako 80-vuotis yksinäinen nainen vielä seksiä?
Totuin ollessani naimisissa saamaan melkein päivittäin seksiä. Nyt olen yksin eikä miehet enää halua ikäistäni naista. Haluasin vielä tuntea miehen kosketuksen.
N 80v
Kommentit (26)
Minä kyllästyin miehen puutteeseen ja ostin rabbit-vibraattorin. Se tekee pillussani työntöliikkeitä ja kiihotin osa hieroo klitoristani. Saan orgasmin alle parissa minuutissa.
N 78v
Kyllä kasikymppistä pitää vielä auttaa himojen tyydyttämisessä, mihin tulen?
Ihan mielenkiintoinen kokeilla
Kyllä saa, olen 65 v. mies ja kalu toimii. Olisin kiinnostunut.
Kyl saa multa, olen 97v viriili pappa.
Tää on provo niinku aloituskin :(
Kotihoidon työntekijä hoitaa... vaikka väkisin
Jos nainen on hoikka sekä peppureikä on kaunis ja pukamaton, niin tottakai voisin vetää perseeseen vaikka päivittäin.
Voi luoja. !!!
Ei 80 enää seksiä tehdä
Tuossa iässä vaikuttaa tosi paljon kunto ja ikäkin muutaman vuoden suuntaansa. Tiedän yhden 80 v naisen joka tapasi miehen ollessaan 78v. Vaimo kertoi silleen hys hys tietona, että saa kuulemma edelleen patukkaa sisäänsä. Mies on kaiketi hieman nuorempi ja nainen ei ole mitenkään vanhuksen oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja. !!!
Ei 80 enää seksiä tehdä
No kyllä tehdään, toivottavasti vielä sinäkin sitten joskus!
Olen 64-vuotias leskimies ja viereisessä rapussa asuu 79-vuotias leskirouva. Kullini jäykistyy heti, kun hän levittää reitensä. Nautimme molemmat nussimisesta.
Mies haluaa pilluani pari kertaa viikossa, vaikka olen 83-vuotias nainen. Liukuvoide oli päässyt loppumaan. Mies lorautti rypsiöijyä pilluuni ennen panemista. Kulli liikkui liikkui sisälläni sujuvasti. Sain orgasmin ja mieskin laukesi.
Kyllä minun anoppi ainakin saa, minulta ja hän on 86v.
Itselläni on erektio vaikeuksia enkä pysty antamaan kullia 87-vuotiaalle vaimolleni niin usein kun hän haluaa, mutta käytän apuna seksileluja. Hieron tekopeniksellä hänen pilluaan, jos oma kaluni se jäykisty. Vaimo nauttii ja vaikertaa ja saa lopulta orgasmin.
M89v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja. !!!
Ei 80 enää seksiä tehdä
No kyllä tehdään, toivottavasti vielä sinäkin sitten joskus!
Lopeta jankuttaminen. 80 kuollaan eikä
Nussita
Naisen halu ja nautinto pysyy koko eliniän. Vanhemmiten seksin saanti vähenee, jos ei ole enää puolisoa. Joskus nussimme miestuttavani kanssa ja nautin siitä valtavasti. Haluaisin kuitenkin saada seksiä säännällisesti ja useammin.
N 82v
Vierailija kirjoitti:
Naisen halu ja nautinto pysyy koko eliniän. Vanhemmiten seksin saanti vähenee, jos ei ole enää puolisoa. Joskus nussimme miestuttavani kanssa ja nautin siitä valtavasti. Haluaisin kuitenkin saada seksiä säännällisesti ja useammin.
N 82v
Älä yleistä.
Eiköhän siihen ikään mennessä ole jo seksit tehty!
Vieläkö puette stringejä jalkaan 80+ ikäisenä ja ajattelette että se olisi jotenkin kiihottavaa?
Ei ole ei ole
Ei saa