Kuinka monta kirjaa olet lukenut elämäsi aikana ja ikä
Varmaan 2000-3000. Aloin lukemaan 7 vuotiaana kunnolla ja ikää on 49v
Kommentit (50)
Opin lukemaan 5v:nä ja olen nyt 50v. Joten vastaan, että pienen sivukirjastollisen verran. Määrää en osaa yhtään arvioida.
Olen kova lukemaan mutta vaikea arvioida. Jossain viiden ja kuuden tuhannen kirjan välillä mahdollisesti. Ikää 55.
Vierailija kirjoitti:
Yhden. Olen 47
Mikä oli kirjan nimi?
Vierailija kirjoitti:
Liikaa. Tieto lisää tuskaa.
Viimeisen viidentoista vuoden aikana olen lukenut lähes 300 kirjaa. Ei ole yhtään tuskainen olo. Iloa ja lukemisen nautintoa on ollut jokainen lukuhetki.
Olen osannut lukea 5-vuotiaasta asti ja nyt olen 27 v. Sanoisin että oikea vastaus on jotain 400 ja 1000 väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein saa lukemisesta mitään. Tuntuu että kirjat on heitä varten, jotka eivät itse ajattele. Ei ole omaa laaja-alaista näkemystä, ja sitä sitten haetaan kirjoista.
Päinvastoin. Mistä sinä sitten ajattelusi ammennat? Ihminen joka ei lue on TYHMÄ.
Niinpä, tekisi mieli myös sanoa, että ihminen, joka ei lue, on tyhmä ja sivistymätön.. Lukeminen avartaa maailmaa hyvinkin paljon, sanavarasto laajenee, kehittää mielikuvitusta, kirjoitus-ja ilmaisutaito paranee, yleissivistys kasvaa, aivot saa erilaisia virikkeitä jne jne jne.
Itse olen oppinut lukemaan 5 vuotiaana, nyt yli 50v ja luettu on ja paljon.
Minä en lue, minä elän ja kirjoitan vasta sitten.
Monta sataa ja oppikirjat monta sataa päälle ja itse tehdyt muutama kymmenen.
Näin on. M66