Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sf-mitta viikolla 22+ oli 25, onko valtava??

Vierailija
28.09.2008 |

.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nlakortistaan oman mittansa noilla viikoilla..

Vierailija
2/6 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

22+0 tai 22+6 on eri asia.

Mulla eka mittaus vasta ens viikolla, joten no can help.

Mutta katsoppa sitä äitiyskortin taulukkoa "kohdunpohjan korkeus": paksu viiva osoittaa keskiarvon, katkoviivat normaalimittojen ala- ja yläarvot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

LA ensi viikolla.

Aika ääripäissä mennään

Vierailija
4/6 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huitelee niin korkealla, ettei edes yläkäyrä riitä lähellekään. Toivoin vaan, että jollain olisi ollut tosi iso maha, mutta sopusuhtainen vauva syntynyt.

ap

Vierailija
5/6 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskiarvo on senttimetreissä suurin piirtein sama tai vähän aelmpi kuin mittaushetkellä on raskausviikkoja.

En nyt muista oliko noin. Mutta ei kohdunpohjankorkeus kerro lapsen koosta yhtään mitään. Oletko itse pitkä vai lyhyt? Lantio leveä vai kapea?

Minä olen lyhyt ja leveälanteinen (kai, kun lapset syntyivät niin nopeasti) ja sf-mitta oli molemmissa raskauksissa yli käyrien koko ajan. Nelikiloisia olivat molemmat mukulat, eli ihan keskiverto vauvoja.

Vierailija
6/6 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös 25 senttiä, ja koko raskauden ajan meni 4-5 cm yläkäyrän yläpuolella. Päivä ennen synnytystä mitta oli kuitenkin 34cm, eli keskikäyrällä ja oli tippunut kahdessa viikossa 4cm. Lapsi oli normaalikokoinen, 3380g ja syntyi täysiaikaisena rv 39+3. Kaikki muukin oli niinku pitää, lapsivettä vähänlaisesti, mutta normaalinrajoissa. Joillakin vaan on iso maha, ja oon yks niistä.