Inhoan yli kaiken kesävaatteita, auta!
Pukeudun talvella farkkuihin/siisteihin housuihin ja neuleeseen. Asu näyttää aina ihan kivalta siistien saappaiden ja takin kanssa. Inhoan lämpimän sään vaatetusta sydämeni pohjasta. En tykkää näyttää ihoa, en tykkää vaaleista väreistä, en tykkää mistään kireästä. Tyylikkäät ihmiset pukeutuvat johonkin valkoiseen ja beigeen pellavaan, mutta nuo värit ei vain sovi minulle. Ihoni on kalpea ja punertava ja olen luonnostaan tummahiuksinen. En saa mitään fiksulta näyttävää asua aikaiseksi, kun ei voi käyttää takkia ja huiveja ja näytän joltain maatalon emännältä.
Kommentit (24)
Kuolen kuumuuteen farkuissa, jos on lämmin päivä, joten jotain löysää ja kevyttä sen on oltava. Olisipa ihanaa, jos kaupoista löytyisi kesäisiä vaatteita burgundin, petroolin, murretun tumman vihreän tai tumman liilan sävyissä. Ruskeaa on viime vuosina ollut kiitettävästi. Tummansinisestä en niin välitä, siitä tulee sellainen preppy kesäseilori vaikutelma, josta en itse tykkää.
Mulla on löysät reisitaskuhousut sekä löysähkö viileä ns treenipaita,(tokmannilta) useita värejä. Ei hiosta ja on kiva olla. Helteellä caprit ja viilentävä pusero. Mä en ole ikinä ollut muodin perään enkä välittänyt mitä muut sanovat, oma mukavuus on tärkein.
N60
Minusta mustat kesämekot ovat parhaita! Lämpimillä ilmoilla kuljen mekossa ja pyöräilyshortseissa. Joskus väljissä pellavahousuissa ja topissa. Pellavaa saa mustanakin, viime vuosina olen ostanut Noshilta ja Nakoalta.