Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan yli kaiken kesävaatteita, auta!

Vierailija
21.03.2026 |

Pukeudun talvella farkkuihin/siisteihin housuihin ja neuleeseen. Asu näyttää aina ihan kivalta siistien saappaiden ja takin kanssa. Inhoan lämpimän sään vaatetusta sydämeni pohjasta. En tykkää näyttää ihoa, en tykkää vaaleista väreistä, en tykkää mistään kireästä. Tyylikkäät ihmiset pukeutuvat johonkin valkoiseen ja beigeen pellavaan, mutta nuo värit ei vain sovi minulle. Ihoni on kalpea ja punertava ja olen luonnostaan tummahiuksinen. En saa mitään fiksulta näyttävää asua aikaiseksi, kun ei voi käyttää takkia ja huiveja ja näytän joltain maatalon emännältä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu ongelma ja kaupasta on jopa vaikea löytää kesävaatteita, jos ei halua valkoista, beigeä tai vaaleansinistä. Olen vain tyytynyt ostamaan kesävaatteet mustina tai tummansinisinä ja aina joku kokee asiakseen kommentoida tummanpuhuvaa kesävaatetusta. Tykkään pitkähköistä pellavaisista tai puuvillaisista mekoista. Lempparini on jo vuosia sitten ostamani musta pellavainen, pohjepituinen paitamekko. 

Minusta mustat kesämekot ovat parhaita! Lämpimillä ilmoilla kuljen mekossa ja pyöräilyshortseissa. Joskus väljissä pellavahousuissa ja topissa. Pellavaa saa mustanakin, viime vuosina olen ostanut Noshilta ja Nakoalta. 

Vierailija
22/24 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolen kuumuuteen farkuissa, jos on lämmin päivä, joten jotain löysää ja kevyttä sen on oltava. Olisipa ihanaa, jos kaupoista löytyisi kesäisiä vaatteita burgundin, petroolin, murretun tumman vihreän tai tumman liilan sävyissä. Ruskeaa on viime vuosina ollut kiitettävästi. Tummansinisestä en niin välitä, siitä tulee sellainen preppy kesäseilori vaikutelma, josta en itse tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta läski!

Vierailija
24/24 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on löysät reisitaskuhousut sekä löysähkö viileä ns treenipaita,(tokmannilta) useita värejä. Ei hiosta ja on kiva olla.  Helteellä caprit ja viilentävä pusero.  Mä en ole ikinä ollut muodin perään enkä välittänyt mitä muut sanovat, oma mukavuus on tärkein. 

N60

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme