Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan yli kaiken kesävaatteita, auta!

Vierailija
21.03.2026 |

Pukeudun talvella farkkuihin/siisteihin housuihin ja neuleeseen. Asu näyttää aina ihan kivalta siistien saappaiden ja takin kanssa. Inhoan lämpimän sään vaatetusta sydämeni pohjasta. En tykkää näyttää ihoa, en tykkää vaaleista väreistä, en tykkää mistään kireästä. Tyylikkäät ihmiset pukeutuvat johonkin valkoiseen ja beigeen pellavaan, mutta nuo värit ei vain sovi minulle. Ihoni on kalpea ja punertava ja olen luonnostaan tummahiuksinen. En saa mitään fiksulta näyttävää asua aikaiseksi, kun ei voi käyttää takkia ja huiveja ja näytän joltain maatalon emännältä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Kesällä siis väljät farkut, t-paita ja kesään sopiva bleiseri, ballerinat tai sandaalit. Farkut ja t-paidan voi korvata selkeällä mekolla. 

Värien ei tarvitse olla vaaleita. Keskitummista löytyy mainioita. Esim ei vaaleanpunainen vaan "rosewood". Ei vaaleansininen vaan savusininen. Itsellä myös jopa tummia kesävaatteita, kuten tummanvihreä mekko.

Vierailija
2/24 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on t-paita ja shortsit. Paitsi ravintolassa, silloin kauluspaita ja housut. 

t: mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu ongelma ja kaupasta on jopa vaikea löytää kesävaatteita, jos ei halua valkoista, beigeä tai vaaleansinistä. Olen vain tyytynyt ostamaan kesävaatteet mustina tai tummansinisinä ja aina joku kokee asiakseen kommentoida tummanpuhuvaa kesävaatetusta. Tykkään pitkähköistä pellavaisista tai puuvillaisista mekoista. Lempparini on jo vuosia sitten ostamani musta pellavainen, pohjepituinen paitamekko. 

Vierailija
4/24 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En auta. Saat itse selviytyä tuosta valtavasta ongelmastasi.

Vierailija
5/24 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peittävä, ohut, pitkä, myös kesätakki. Ei tiellä oleva vaate, joku normaali. Tai toppi ja takki peittona.

Vierailija
6/24 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terapiaan! Ei haittaa enään kesävaatteetkaan! Terapia on uusi jeesus! Se on pelastaja! Jes! Hyvä terapia!

Vierailija
7/24 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa

Mennä

Terapiaan

Se

Auttaa!

Vierailija
8/24 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä löydän vaikka mitä ihania vaatteita, niitä on tosi helppo yhdistellä ja sävymaailmaa on paljon, ei mitään ongelmaa, talvipukeutuminen on tylsää ja epämiellyttävää. Hyvä että kevät ja kesä saapuu, kaikenlaiset kivat kesävaatteet odottavatkin jo kaapissa. Helppoa hyvin helppoa !

Vierailija
9/24 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kesällä pitäisi pukeutua vaaleaan, en ole koskaan ajatellutkaan? Minulla on parit shortsit, sitten joko värikäs toppi tai musta t-paita. Vapaaja-ajalla voi maleksia urheilu shortseissakin tai urheilulegginsseissä. Ei sen tarvitse olla vaikeaa. Töihin sitten hame/mekko tai farkut ja t-paita.. 

Vierailija
10/24 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa

Mennä

Terapiaan

Se

Auttaa!

Mitä terapiassa sinulle sanottiin, annas kun arvaan: TOIVOTON TAPAUS !

Vierailija
11/24 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paita, kalastusliivi ja cargo-shortsit. Mikä tuossa on niin hankalaa? Talvipukeutuminen se vasta inhaa onkin.

Vierailija
12/24 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan hellepäivinä käytä farkkuja?

Vierailija
13/24 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T-paita, kalastusliivi ja cargo-shortsit. Mikä tuossa on niin hankalaa? Talvipukeutuminen se vasta inhaa onkin.

Joo, tuohan se onkin tyylikäs kesäasu naiselle.

Mäkin inhoan kesäpukeutumista. Mekkoja, hameita tai shortseja en käytä. Käytän farkkuja, puuvilla-tai pellavahousuja, t-paitoja tai kauluspaitoja. Vaaleita, värikkäitä ja tummempiakin. Mutsilleni oli kerran kauhea pyhäinhäväistys kun olin mustissa housuissa juhannuksena, kun olis kuulemma pitänyt olla jotain kesäistä. No ihan sama, mua ei pahemmin kiinnosta! 🙄😀

Vierailija
14/24 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole erikseen kesä- ja talvivaatteita yksiä shortseja lukuunottamatta, vaan kaikki vaatteet ovat käytössä ympäri vuoden. Kesällä jätän vain sukkahousut kotiin. 

Vierailija
15/24 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutus!

Muistakaa

Mennä

Terapiaan

Se

On

Parasta

Lääkettä

Ihan

Kaikkeen

Se

On

Ihmepelastus

Vierailija
16/24 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän pellavaisia vaatteita tummemmissa sävyissä, ei niiden ole pakko olla vaaleita

Vierailija
17/24 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Culottes housuja

Vierailija
18/24 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihalliset, pitkät, ohuet ja hengittävät viskoosimekot. 💜 Sellainen malli että on teltta, mutta tekee itse puuvillalangasta mekkoon väriltään sopivan nyörin vyötärölle ja näin näyttää hyvältä eikä hemulilta. 🙂 Kaveriksi matalat sandaalit ja joku sopiva laukku. Mukavaa ja nättiä. 

Vierailija
19/24 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse käyttää vaaleita värejä. Mulla on ollut jo kohta 15 vuotta on/off-aurinkoihottuma, joten kesävaatevarastoni on pitkälahkeista ja -hihaista. Mustaa, harmaata, vaaleansinistä, oliivinvihreää jne. Löysät housut viskoosia, pellavaa tai viskoosi-pellavasekoitetta, hihaton toppi ja kauluspaita, lierihattu.

Vierailija
20/24 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mun kesävaatekin on farkut, kääräisen vain vähän lahkeita. Onneksi mulla on nätit, sirot nilkat, vaikka jalat (sääret) on muuten rumat. Siksi en pue ihmisten ilmoille shortseja tai muuta jalat paljastavaa. Yläosana on väljä musta tai khakivihreä t-paita. Kotona voi sitten mennä millä vaan. Onneksi sosiaalinen elämäni onkin hyvin, hyvin hiljaista ja kesän aikana ei tapahdu mitään, pääasiassa olen töissä, jossa työvaatteet. Että ei sinänsä ole tarvettakaan kesägarderobille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi