Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttuisiko elämänne jotenkin, jos paljastuisi ufoja olevan olemassa?

Vierailija
21.03.2026 |

Jotkut väittävät, että ihmiset eivät psyykkisesti kestäisi sellaista paljastusta, että ufoja ja avaruusolentokäja on olemassa ja niitä on käynyt usein maapallolla. 

Tuntuuko sinusta, että se murskaisi turvallisuudentunteesi tms yhtä lailla horjuttaisi elämääsi? 

Minusta se olisi suoraan sanoen ihan sama. Siis ei se minua hetkauttaisi suuntaan eikä toiseen. En oikein pysty ymmärtämään, ketä se haittaisi..

ilmeisesti se olisi monille kuitenkin kestämätöntä, koska niin moni kiihkeästi haluaa vakuuttaa, että sellaista ei voisi ikinä tapahtua. Miten sinä sen kokisit, vaikuttaisiko se jotenkin elämääsi?

(Ei tarvitse tulla ketjuun jankkaamaan, ettei niitä ole, se ei ole tässä olennaista. Pointti on, että miten reagoisit, jos jotain niin päinvastaista kuin mitä uskot todellisuudeksi kuitenkin tapahtuisikin.)

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaruusolennoista ei ole todisteen todistetta. Harmi. 

No ei ehkä todistetta, mutta pentagon myönsi tunnistamattomat esineet, jotka jätti hävittäjät kuin seisomaan

Anomalia tutkakaiussa.  Siitä on aika pitkä matka avaruusölliäiseen.

Vierailija
82/100 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

En usko että se käytännössä muuttaisi elämääni, mutta kyllä se aiheuttaisi kohtalaisen mullistuksen maailmankuvaani. Varmasti menisi kauan tiedon sisäistämiseen ja käsittelyyn sekä juuri tuohon maailmankuvan muokkautumiseen. 

Toisaalta perusasiat maailmankuvassani tai katsomuksessani eivät muuttuisi, esim. ihmiskuva, moraalikäsitys ja raamatullinen usko Jumalaan ja elämän tarkoitukseen.

Olen nähnyt ufon. Näistähän puhutaan Raamatussakin. Olen syvästi hengellinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni kokisi shokeeraavana ei ehkä niinkään vierailun, vaan sen että käytännössä jumalten tasolla oleva sivilisaatio olisi täysin välinpitämätön meitä kohtaan. Ne näkevät kaiken kärsimyksen ja hädän täällä eivätkä tee (ainakaan tietääksemme) asialle mitään.

Kuka sanoo, että jokin vieras sivilisaatio edes tunnistaisi kärsimyksen? Niille fyysinen kipu voi olla tapa huvitella.

Mennään aina pieleen, kun kuvitellaan, että vieras sivilisaatio ymmärtäisi jotain ihmisistä, tai me niistä.

Vieras on vieras, kaikin mahdollisin tavoin.

Vierailija
84/100 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ehkä todistetta, mutta pentagon myönsi tunnistamattomat esineet, jotka jätti hävittäjät kuin seisomaan

Myönsi lähinnä että linssissä on joskus ollut kärpäsen kakkaa. 

Saman efektin saat laittamalla kärpäsen kakkaa puhelimen kameran linssiin ja ottamalla videokuvaa taivahalta. Sitten voitte hämmästellä kuinka nopeasti "UFO" liikkuu ja muuttaa suuntaansa. Mitä rivakammin heilutat luuria niin se kovemmat "specsit" lentävä lautanen saa. Like and subscribe. 

Vierailija
85/100 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sillä olisi merkitystä. Se kertoisi että luonnonlait, matematiikka sun muut fysiikat olisivat kerta kaikkiaan rikki.

https://x.com/AshtonForbes/status/2035444968307712483?t=dONjHCnmCcMPvXJ…

Tuossa on kuulemma selitys ufojen teknologialle ja madonreikiin.

Vierailija
86/100 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan yrittäisin päästä heidän kanssaan tekemisiin, jos nyt suoraan eivät olisi ainakaan pahantahtoisia.

Olen unessa ollut kuplan muotoisen aluksen kyydissä, joka pystyi kulkemaan materian läpi kuin se olisi ilmaa. Ehkä he liikkuvat jollain toisella olemisen tasolla.

Vierailija
87/100 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se olisi about suurin ja merkittävin asia ikinä ihmiskunnan kannalta. Että kyllä meidän kaikkien elämä siitä merkittävästi muuttuisi. 

Vierailija
88/100 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta mikään ei liitä noita ulkoavaruuteen. Eiköhän joku toinen ulottuvuus olisi todennäköisempi vaihtoehto moisten lähteeksi. 

Vierailija
89/100 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei - uskon niitä olevan olemassa. Universumi on kuitenkin aika ääretön.

Unidentified flying object eli tunnistamaton lentävä esine. Kyllä näitä on ollut ja tulee olemaan.

Eräässä lehdessä oli kerran jonkun ottama valokuva, jossa oli lautasen näköinen UFO taivaalla. Myöhemmässä tarkastelussa tämä UFO todettiin lokiksi, joka oli kuvassa liikkeen takia epäterävöitynyt. Oli ehkä tämä tai ainakin samantapainen:

https://ca.finance.yahoo.com/news/2014-03-06-cornwall-ufo-photo-part-of…

Vierailija
90/100 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se olisi about suurin ja merkittävin asia ikinä ihmiskunnan kannalta. Että kyllä meidän kaikkien elämä siitä merkittävästi muuttuisi. 

Miten se muuttuisi? Ei minun elämäni muuttuisi.

Ufoista on maalauksia jo muinaisten Egyptin ajoilta ja vastaavilta esihistoriallisen ajan kulttuureista. Ufo-havaintoja on raportoitu koko sinun elinaikasikin. Miten elämäsi siitä muuttuisi, että joku kertoisi niistä sinulle virallisesti, kun niitä on koko ajan ollut?

Vierailija
91/100 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ufoista on maalauksia jo muinaisten Egyptin ajoilta ja vastaavilta esihistoriallisen ajan kulttuureista. Ufo-havaintoja on raportoitu koko sinun elinaikasikin. Miten elämäsi siitä muuttuisi, että joku kertoisi niistä sinulle virallisesti, kun niitä on koko ajan ollut?

Samaa mieltä. Jollain tasolla olen uskonut koko ajan, että on pakko olla muutakin elämää. Eipä siinä muu muuttuisi kuin se, että kukaan ei voisi enää haukkua hulluksi, jos uskomuksestaan puhuu ääneen. Eli positiivista siis.

Vierailija
92/100 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä tunnit ajattelevan asian nyt aika suppeasti. Se, että meillä olisi varmat todisteet siitä, että elämä on normaali ominaisuus maailmankaikkeudessa, olisi suurempaa kuin mikään ikinä. Kyllähän se laittaisi uudelleenarvioimaan aikalailla kaiken. 

Lisäksi meille varmistuisi, että valon nopeutta pystyy jotenkin kiertämään, sekin mullistaisi koko tunnetun fysiikan, ja meidän tulevaisuudensuunnitelmat lajina, kun tiedostettaisiin, että tähtienvälinen avaruusmatkustaminen on realistinen tulevaisuus meillekin. 

Se mullistaisi koko maapallon sisäisen politiikan, kun tajuttaisiin, että meidän pitää todennäköisesti jossain vaiheessa tai jo nyt heti pystyä jonkinlaiseen yhtenäisyyteen siinä, miten edustamme planeettaamme suhteessa muihin, kuka sitä edustaa, kuka tekee päätökset jne. 

Uskontokunnille asia olisi myös mullistava, niiden pitäisi muodostaa kantansa moniin asioihin aivan uudestaan. 

Että eipä tule mieleen juuri mitään, mikä pysyisi samanlaisena. 

Vierailija
93/100 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä tunnit ajattelevan asian nyt aika suppeasti. Se, että meillä olisi varmat todisteet siitä, että elämä on normaali ominaisuus maailmankaikkeudessa, olisi suurempaa kuin mikään ikinä. Kyllähän se laittaisi uudelleenarvioimaan aikalailla kaiken. 

Lisäksi meille varmistuisi, että valon nopeutta pystyy jotenkin kiertämään, sekin mullistaisi koko tunnetun fysiikan, ja meidän tulevaisuudensuunnitelmat lajina, kun tiedostettaisiin, että tähtienvälinen avaruusmatkustaminen on realistinen tulevaisuus meillekin. 

Se mullistaisi koko maapallon sisäisen politiikan, kun tajuttaisiin, että meidän pitää todennäköisesti jossain vaiheessa tai jo nyt heti pystyä jonkinlaiseen yhtenäisyyteen siinä, miten edustamme planeettaamme suhteessa muihin, kuka sitä edustaa, kuka tekee päätökset jne. 

Uskontokunnille asia olisi myös mullistava, niiden pitäisi muodostaa kantansa moniin asioihin aivan uudestaan. 

Sinä tunnut nyt ajattelevan, että koko ufoilmiö olisi uusi.

Ei maapallolla tarvitsisi esimerkiksi mitään neuvotteluorhanisaatioita sopia, johan ufoja on koko ajan ollut tähänkin asti ja hyvin ollaan pärjätty.

Mutta ehkä sinun vastauksesi kertoo hyvin siitä, mistä aloituksessa kysytään, että millaiset ihmiset järkyttyisivät syvästi saadessaan tietää ufoista.

Itse olen jo lapsesta lähtien lukenut alan kirjallisuutta ja kasvanut tietäen, että ufoja on olemassa. Itse en ole nähnyt, mutta yksi fiksu sukulaiseni näki lähietäisyydeltä ufon 80-luvulla. Joten ne ovat "aina" olleet osa maailmankuvaani.

Vierailija
94/100 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisuudentunteeni katoaisi koska olen avaruusolio ja olen yrittänyt kovasti piilotella sitä totuutta pysyäkseni turvassa ettei minua raahata tutkittavaksi.

Vierailija
95/100 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne toimisivat samoin kuin ennenkin, etupäässä huomaamatta, niin ei tieto elämääni vaikuttaisi mitenkään muuten paitsi että jännää tietysti ja onko varma ja miten saatu selville. Sitten jos tiedosta seuraisi pysyvää kontaktia ja vuorovaikutusta, niin johan se muuttaisi kaikkien elämän, mahdoton arvata miten, mutta toivottavasti ne olisivat vulkaaneja, melkein samannäköisiä eikä pahempaa kuin vähän ylimielisyyttä meitä primitiivejä kohtaan

Vierailija
96/100 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei maapallolla tarvitsisi esimerkiksi mitään neuvotteluorhanisaatioita sopia, johan ufoja on koko ajan ollut tähänkin asti ja hyvin ollaan pärjätty.

Mutta ehkä sinun vastauksesi kertoo hyvin siitä, mistä aloituksessa kysytään, että millaiset ihmiset järkyttyisivät syvästi saadessaan tietää ufoista.

Itse olen jo lapsesta lähtien lukenut alan kirjallisuutta ja kasvanut tietäen, että ufoja on olemassa. Itse en ole nähnyt, mutta yksi fiksu sukulaiseni näki lähietäisyydeltä ufon 80-luvulla. Joten ne ovat "aina" olleet osa maailmankuvaani.

Sinä et nyt tunnu ymmärtävän yhtään. 

Sinun henkilökohtainen UFO-uskosi ei vaikuta millään tavoin kansainväliseen politiikkaan, tieteeseen ja uskontoihin. Sen sijaan virallinen, varmaksi todistettu tieto maan ulkopuolisesta elämästä joka kykenee tähtienväliseen matkustukseen, mullistaisi täysin suunnilleen jokaisen tieteenalan jota on, kaikki uskonnot, ja koko kansainvälisen politiikan. 

Minä olen 99,9 % varma, että muuallakin avaruudessa on elämää. Se on silti täysin eri asia, kuin varma, todistettu aukoton tieto. Minä haluaisin uskoa myös valonnopeuden kiertävän avaruusmatkustuksen mahdollisuuteen, koska muuten ollaan ikävästi jumissa täällä, ja vaikka maailmankaikkeus kuhisisi elämää, päästäis tuskin ikinä tapaamaan ketään. Tämä on kuitenkin epätodennäköisempää kuin elämän olemassaolo muualla. Tästä kun tulisi varma tieto, niin ihmiskunta pystyisi oikeasti alkaa suunnittelemaan erilaista tulevaisuutta. 

Vierailija
97/100 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin pitäisi sopia neuvotteluorganisaatiot jne., kun asia tulisi kaikkien maapallon kansalaisten tietoon. Ei silloin enää mitkään salaiset sopimukset riittäisi, vaan näistä asioista pitäisi päättää julkisesti. 

Vierailija
98/100 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alienit hommaisi kelagoldin ja hakisivat halpiskaljaa sitten lentelisivät perseet olalla.

Vierailija
99/100 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alienit hommaisi kelagoldin ja hakisivat halpiskaljaa sitten lentelisivät perseet olalla.

Ai kauhee xD

Vierailija
100/100 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

NanoNano. Pitää vaihtaa planeettaa. Me emme siedä ideologista rotuoppia, emmekä mitään rasismia, olkoot se sitten vaikka viherrasismi. Mitäs humanoidi nahaleen voi. Mars matkaan jos me  paljastumme. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi