Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kevät tekee tehtävänsä. Minäkin päiväunessani flirttailin jonkun nuoremman miehen kanssa!
21.03.2026 |
Sellaista viatonta ja leikkisää. Kiitosta vaan, jäi hyvä fiilis.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Keväthuuma iskee. Minäkin näin unta miehestä, jota en ole koskaan aikaisemmin nähnyt. Onkohan se enne?
T. ikäneito 54v.
Minusta tuntuu että kaikki on kammotalven jälkeen mahdollista;)
Mukavaahan se.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Keväthuuma iskee. Minäkin näin unta miehestä, jota en ole koskaan aikaisemmin nähnyt. Onkohan se enne?
T. ikäneito 54v.