Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttui silmittömästi aivan turhamaisen pienestä asiasta

Vierailija
21.03.2026 |

Hän haluaa käydä kaupassa, siis ihan itse on sellaisen järjestelyn halunnut, minä teen lapun ja hän hakee tai sitten menen itse, eikä hän tee lappua. Eilen hän toi paprikan, joka oli toiselta puolelta jo orastavassa homeessa ja hyvin pehmeä, lisäksi hän oli ottanut friseesalaatin joka oli kauttaaltaan ruskeiden täplien peitossa. Sanoin hänelle, että voi itku, paprika ja salaatti täytyy heittää pois, ne ovat jo kaupassa olleet huonoja. HERRANTÄHDEN KUN HÄN SUUTTUI, paiski kauppakassit pitkin lattiaa, heitti osan jogurteista kovalla kädellä jääkaappiin, haistatteli ja raivosi. Ei kertakaikkiaan, tuo on jo täyden pimenemisen merkkejä, mitähän seuraavaksi, pitäiskö paeta itse ?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mene syvälle itseesi. Nalkutatko usein miehesi tekemisistä? Mies teki väärin suuttuessaan noin paljon. Mutta voin kuvitella itseni tuohon tilalle. Mieheni valittaa siis aivan kaikesta. Joka kerta tuon kaupasta vääriä asioita, joko liikaa tai jotain puuttuu. Teen ruoan lähes aina..siitäkin löytyy aina valitettavaa. Pyykit pesen väärin. Kone on joko liian täynnä tai liian tyhjä. Ripustaa osaan ihme kyllä jo joten kuten. Olen siis ihan fiksu, normaali, työssäkäyvä nainen. Jossain kohtaa pinnani poksahtaa ja minun on pakko puolustautua.

Minä heitin pihalle miehen, joka äkisi vähän kaikesta. Tosiaan käskin lähteä laputtamaan.

Se oli niin palveltu, että ei osannut laskua maksaa uuteen kotiin muuttaessa.

Ja hän on näitä Suonen bettrefolkkia just.

Vierailija
22/59 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, mene syvälle itseesi. Nalkutatko usein miehesi tekemisistä? Mies teki väärin suuttuessaan noin paljon. Mutta voin kuvitella itseni tuohon tilalle. Mieheni valittaa siis aivan kaikesta. Joka kerta tuon kaupasta vääriä asioita, joko liikaa tai jotain puuttuu. Teen ruoan lähes aina..siitäkin löytyy aina valitettavaa. Pyykit pesen väärin. Kone on joko liian täynnä tai liian tyhjä. Ripustaa osaan ihme kyllä jo joten kuten. Olen siis ihan fiksu, normaali, työssäkäyvä nainen. Jossain kohtaa pinnani poksahtaa ja minun on pakko puolustautua.

Minä heitin pihalle miehen, joka äkisi vähän kaikesta. Tosiaan käskin lähteä laputtamaan.

Se oli niin palveltu, että ei osannut laskua maksaa uuteen kotiin muuttaessa.

Ja hän on näitä Suonen bettrefolkkia just.

Kyllä, mietin sitä kyllä. Sitten tulee taas parempia kausia ja sitä toivoo, että toinen muuttuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis teette toisillenne kauppalaput eikä yhdessä voi kuiten käydä kaupassa? Hä??

Kun käyn kaupassa, en ota vaimoa mukaan, koska hän ei osaa käyttäytyä.

Terv.Mies.

Minä lopetin miehen kanssa kaupassa käymisen. Käymme erikseen.

Se tölläsi kassalla tumput suorana. Joka kerralla piti sanoa, että voitko auttaa tavaroiden hihnalle laittamisessa.

Sit se ei ikinä puhunut, että kumpi hoitaa maksun. Jollen minä kysynyt, ja olisin ollut tuppisuuna, niin siinähän oltais tolloteltu ja hyöritty pakkaamassa molemmat.

Vierailija
24/59 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene syvälle itseesi ja pyydä mieheltäsi anteeksi.

Vierailija
25/59 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se alkaa. Seuraavaksi tulee nyrkistä. Juokse.

Vierailija
26/59 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prööt femcel ei sinulla mitään miestä ole. 0/5 provo

Vierailija
27/59 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus on h u o r a n ä p ä r ä l a p s i

Vierailija
28/59 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis teette toisillenne kauppalaput eikä yhdessä voi kuiten käydä kaupassa? Hä??

Kun käyn kaupassa, en ota vaimoa mukaan, koska hän ei osaa käyttäytyä.

Terv.Mies.

Minä lopetin miehen kanssa kaupassa käymisen. Käymme erikseen.

Se tölläsi kassalla tumput suorana. Joka kerralla piti sanoa, että voitko auttaa tavaroiden hihnalle laittamisessa.

Sit se ei ikinä puhunut, että kumpi hoitaa maksun. Jollen minä kysynyt, ja olisin ollut tuppisuuna, niin siinähän oltais tolloteltu ja hyöritty pakkaamassa molemmat.

Vaikutat kireältä tyypiltä. Se että et käy miehesi kanssa kaupassa johtuu sinusta, ei miehestäsi. Et ole suvaitsevainen. Miehesi ei tehnyt mitään väärin. Hänen tapansa vaan ärsyttää sinua.

Kun taas minä en oikeasti voi käydä kaupassa vaimoni kanssa koska hän ei osaa oikeasti käyttäytyä. Minä haluan käydä huomaamattomasti kaupassa. Hän ei tahdo kyetä samaan.

Ihme että saat noin paljon yläpeukkua, vaikka olet itse se hankala ja vaikea.

(sama)

Vierailija
29/59 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakkaa hyvä ihminen tekemästä miehellesi niitä asioita, mistä hän jatkuvasti nalkuttaa.

Se on ainoa tapa, millä joillekin menee oppi perille.

Vierailija
30/59 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakkaa hyvä ihminen tekemästä miehellesi niitä asioita, mistä hän jatkuvasti nalkuttaa.

Eli jos valittaa jatkuvasti, niin:

Osta kaupasta vain itsellesi ruokaa, laita vain itsellesi ruokaa ja pese vain omat pyykkisi.

Vierailija
31/59 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se puppeli homppeli ihan paska.

Vierailija
32/59 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta kaupasta vain itsellesi ruokaa, laita vain itsellesi ruokaa ja pese vain omat pyykkisi.

Miksi pelata pelejä ja pitää koirakoulua, kun voi vain lähteä.

Vierailija
33/59 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps, mies on impulssikontrolliton kakru. Tuollaista käytöstä voi sietää taaperolta, ei talouden isoimmalta hahmolta.

Vierailija
34/59 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pelata pelejä ja pitää koirakoulua, kun voi vain lähteä.

Just näin ja tuollainen käytös on väkivaltaista, eikä sillä ole tapana kuin pahentua.

Vierailija
35/59 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täälläkin kannetaan kotiin  pilaantunutta ruokaa. Miehen on niin vaikeaa katsoa päiväyksiä,  grammoja ja hintoja. 

Käy siis spontaanisti kaupassa ja tuo tullessaan  puoli kiloa mätiä ja yli-ikäisiä kanankoipia.

Vierailija
36/59 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää kuntoutumaan terapiaan!

Terapia pelastaa! Terapia on ihmelääke! Se korjaa kaikki lapsuuden ongelmat! Sitoudut vain siihen! Pohdit vain kaikki syyt ja pelastut!

Vierailija
37/59 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia

Pelastaa

Ihan

Kaikelta

Muistakaa!

Vierailija
38/59 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko paprika ja salaatti sun ostoslistalle laittamia? En ihmettelis vaikka ois jonain kiusantekona tuonut tarkoituksella paskat tuotteet, kun ei muutenkaan kuulosta ihan terveeltä.

Vierailija
39/59 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet tämän kultakimpaleen löytänyt!

Vierailija
40/59 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhaan odota, että mies muuttuisi, vaikka   parempia kausia odottamalla tulisikin. Tee päätöksesi sen pohjalta, mikä on lopputulema tähän mennessä. Kannattaako tuollaiseen ihan oikeasti jäädä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä