Gallup: Montako seksikumppania sinulla on ollut?
Itselläni on ollut yksi, lapseni isä. Ikää mulla 30v.
Kommentit (24)
Joista viimeisin on toistaiseksi saanut vasta suihinoton ;-)
Olen 35v. lapseton sinkkunainen.
Ennen neitsyydenmenettämistä 17 v:na peuhasin vaikka kuinka monen kanssa kaiken maailman kotibileissä ilman yhdyntää kuitenkin.
Sitten oli pari poikaystävää ja neljä yhdenillanjuttua.
17 v yhtä ja samaa miestä, nyt melkein vuoden tauko ja nyt viimeisin miesystävä, joka varmasti jää viimeiseksikin :-)
Saldo siis 8 yhteensä.
Ts. yks kusipää, joka vei multa neitsyyden ollessani niin kännissä etten tajunnu asiasta mitään (joo, on oma vika ku join liikaa mutta silti! Olin silloin 16v).
Sitten 17-v yks yhdenillan juttu, joka olis myös saanu jäädä tapahtumatta.
Seuraava myös 17-vuotiaana, kiva poika/mies, jonka kans seukkasin muutaman kuukauden.. on yhä paras ystäväni.
Ja neljäs on nykyinen, mahtava ja ihana mieheni, jonka kanssa seksi on taivaallista ja jonka kanssa olen opetellut kaikenlaista kivaa..suihinotot, anaalit yms.
Ja olen nainen, 28v
ja yhdeksän kumppania. Neljä pidempiä seurusteluja, muut vähemmän pitkiä juttuja
ja ikää 28v ja nyt kahden lapsen äiti =)
Kumppaneita ollut n.300 joista maksullisia 52
suurin osa ennen 30v. syntymäpäiviä koska viimeiset 8v. enemmän tai vähemmän seurustelusuhteessa elänyt...
Ensimmäinen oli, kun olin 14. Kamalassa kännissä halusin menettää neitsyyden. Nyt kadutaa. Toinen oli 15-vuotiaana. Olin liian humalassa ja yksi (19-vuotias) poika pani minua väkisin. Kolmas oli tyttöystäväni, jonka kanssa seurustelin 2 vuotta. Erosimme, kun olin 18 vuotias. Neljäs oli yksi hyvä miespuolinen ystäväni, jonka kanssa sitten päädyttiin sänkyyn, se oli liian outoa, eikä ollut siis mukavaa. Sitten viides oli vaan yksi poika, jolle jäin yöksi illanistujaisten jälkeen. Sitten paras viimeisenä: Minun ihana mieheni, jonka kanssa olemme olleet ensi kuussa 3 vuotta yhdessä ja meillä on ihana vauva. :) Olisi ollut nin ihanaa menettää neitsyys hänelle, eikä sille tuntemattomalle pojalle silloin 14- vuotiaana. Olen nyt 21.
18kpl, jossa muutama nainen joukossa. Osa ryhmäseksikokeilujuttuja eli ei niin ihmehommia sinänsä.
N33
Mies 34v naimisissa, 2lasta.
Rupesin laskemaan, tein oikein listaa....Huh huh kun rupes muistelemaan mitä kaikkee onkaan sattunut.
Suht tarkaksi luvuksi tuli 97 naista.
Ja viime vuodet luku ei oo pahemmin noussut...
muuten olen sekstaillut näiden lisäksi ehkä noin 20 kanssa. Olen 33v nainen.
Mieheni on se yhdeksäs, ikää mulla 29v.
yhdyntäkumppania. muita " sextailututtavuuxia" sitten muutama lisää.
Pitkiä suhteita useimmat ja välissä 10 v. avioliittokin uskollisesti.
Ikää 35 v. Nainen.
1) Känniääliö, jolle annoin 3 promillen humalassa periaatteella " antaa nyt mennä sitten" . En tiedä kyllä voiko tätä edes laskea, kun ei se tainnut saada puolilöysää vehjettä edes sisälle. muistikuvat vähän heikot koska olin nukkumassa/sammunut, kun tyyppi könysi siihen viereen ja alkoi lääppiä.
2) Yli 10 vuotta vanhempi ällöttävä limanuljaska, sama periaate, meinasin oksentaa enkä ainoastaan humalan vuoksi.
3) Myös selvästi vanhempi tapaus, en oikeastaan tiedä miksi annoin, ei ollut mikään kiinnostava tyyppi, oikeastaan aika vastenmielinen.
4) Baaripano, ihan hauska ja suht fiksunoloinen tyyppi, olisi siltä varmaan voinut numeronkin pyytää, mutta ujona tyttönä en uskaltanut.
5) Ensimmäinen poikaystäväni. Tämä on ehkä kuitenkin suhdehistoriani suurin virhe, tyyppi oli äärettömän mustasukkainen ja väkivaltainen, lisäksi kävi itse vieraissa. Ja tätäkin ääliötä katselin 4 vuotta.
6) Erokriisissä pokattu hoito, olisi vielä halunnut nähdä, minä en. Lähdin heti panon jälkeen kotiin enkä suostunut antamaan numeroani, taisin sanoa aika pahastikin.
7) Pari vuotta nuorempi tyyppi, jonka pokasin huvikseni. Tyyppiä ei edes kauheasti kiinnostanut, mutta samaan punkkaan päädyttiin silti. Hirveää jyystöä.
8) Luultavasti (kämpän perusteella) varattu mies, ei mikään erikoinen tapaus. Olisi vielä halunnut nähdä, minä en.
9) Tapailtiin reilun vuoden ajan. Elämäni ehdottomasti parasta seksiä, muutenkin tultiin hyvin toimeen ja oltiin jollain tapaa samalla aaltopituudella. Varmaan ensimmäinen ihminen, joka on oikeasti minusta tykännyt. Valitettavasti myös orastava alkoholiongelma, jonka vuoksi homma oli katkaistava.
10) Kaverin kaverin kaveri, lähdin mukaan koska se halusi, eli siis nimenomaan annoin, vaikka itseäni ei pätkääkään kiinnostanut. Sängyssä onneton tapaus. Toivottavasti ei törmätä enää koskaan, voi kyllä olla aika vaikeaa kun samoissa porukoissa kuitenkin joskus liikutaan.
Oikeastaan kaikki sellaisia tapauksia, jotka olisivat saaneet jäädä väliin. No, parin kanssa oli kyllä hyvää seksiä, mutta lopulta jäi p*skaa käteen. Neitsyenä olisin varmaan vähemmän katkera ja miesvihamielinen. No, nyt ollaan sitten siinä pisteessä, että en enää halua seksiä kenenkään kanssa, vaikka hellyyttä ja läheisyyttä toki kaipaan paljonkin.
yksi nainen. ja olen 28 vuotias eronnut kolmen lapsen yksinhuoltaja. :)
Nainen 24v ja avoliitossa 1 lapsi.