Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koko elämä menee ohi kun istun vaan sisällä, en käy muualla kuin töissä

Vierailija
21.03.2026 |

Joku mt-ongelmahan tässä varmaan on mutta en saa itsestä irti että lähtisin selvittämään asiaa. Eikä se kai nyt niin vakava olekaan kun töissä pystyn käymään ihan hyvin. Ja en halua mielenterveysongelmaisen leimaa itselleni enkä terveystietoihin. 

Vihaan poistumista mukavuusalueeltani. En esim uskalla ajaa autoakaan enää vaikka kortti on, muitakin outoja pelkoja on, asioiden tarkistusta yms. Joskus mietin että miten tää elämä meni tällaiseksi. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet ihan tietoisen valinnan jäämällä kotiin. Et ilmeisesti halua käydä missään. 

Itsekin välillä jämähdän kotiin. Sitten tulee joku herätys ja pakotan itseni elokuviin tai kahvilaan ja se on mukavaa sitten. 

Vierailija
22/23 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut aivan samanlainen.  Jokin työuupumus minulla kai oli yhdistyneenä ahdistukseen.  En minäkään käynyt juuri missään työn lisäksi. Samantyyppisiä outoja pelkoja on ollut minullakin. Aiemmin tehty kartoitus psyykkisistä haasteista olisi ehkä auttanut minua.   Ehkä esim. jokin autismikirjon muoto olisi saattanut löytyä minulta.  Voisitko omalta osaltasi harkita sellaista?   Myös esim. kilpirauhasarvot olisi syytä tutkia, vajaatoiminta voi aiheuttaa myös  mielenterveysoireita. Jäin äskettäin eläkkeelle, nyt harmittelen sitä, etten jaksanut pitää ystäviini paljonkaan yhteyttä. Nyt totuttaudun hiljalleen uuteen elämänrytmiin, asun onneksi suurehkossa kaupungissa jossa on mahdollisuus esim. kulttuuriharrastuksiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta ja raudanpuute just todettu ja olen oireillut just kotiin jumahtamisella ja saamattomuudella. Olen suorastaan erakko nykyään. Toivon, että vointi paranee raudan syönnin myötä, en todellakaan ennen ollut tällainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän