Satuin Prisman hävikkihevilaputuksen kohdalle aamulla ja sain kasviksia ja juureksia sekä hedelmiä yhteensä vähän yli 5 kiloa hintaan 0,65€
Mukana oli banaaneja
Salaattia
Kurpitsalohkoja
Kukkakaalimurua
Uunijuureksia
Bataattia
Pannukasviksia
Herkkusieniä
Retiisejä
Munakoiso
Kaikki täysin syömäkelpoisia, joissain salaattipakkauksissa luki parasta ennen 23.3.
Kommentit (63)
Kotkan Prisma aukeaa vasta seitsemältä.
Kaikki luuseri röökimuijat ja avuttomat einespirjot alapeukuttaa aloitusta.
Minä sanon että hyvä ap!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien kasviksissa on lukenut viimeinen käyttöpäivä?
salaatipusseissa, wokkikasviksissa nyt ainakin on se parasta ennen
Wokkikasvikset on pakaste.
Ihanan urbanisoitunut ja oikeasta elämästä vieraantunut kommentti 😁 Voihan sitä tehdä wokin aivan alusta itse ja pilkkoa ne kasvikset omin kätösin, eikä ne silloin ole pakaste.
Aamulla on kaupassa parhaimmat hävikkiruuat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Kyllä ruokaa voi saada halvallakin.
Miksi työttömät ei mene aamulla Prismaan ostamaan hävikkiruokaa, vaan itkevät kun rahat ei riitä? Entä eläkeläiset?
Koska me nukumme yömme hyvin.
Hyvä ostos, hyötykäyttöön kaikki syömäkelpoinen. Ja pienellä hinnalla.
Täällä uusavuttomat ja tärkeilijät jostain syystä tuntuvat paheksuvan sinua, en voi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanan urbanisoitunut ja oikeasta elämästä vieraantunut kommentti 😁 Voihan sitä tehdä wokin aivan alusta itse ja pilkkoa ne kasvikset omin kätösin, eikä ne silloin ole pakaste.
Jos ostat kaupasta tuotteen nimeltä Wokkikasvikset, niin satavarmasti ne on pilkottu valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä uusavuttomat ja tärkeilijät jostain syystä tuntuvat paheksuvan sinua, en voi ymmärtää.
Mitä avutonta on siinä että ostaa kasviksena tuoreina ja laadukkaina?
Ostakaa te mummat vaan Prismasta poistoa. Itse käyn torilla ja kaikki mitä syöm on priimaa.
Teen samoin Lidlissä, puoli-ilmaisia hävikkilaatikoita. Hyvin käyttökelpoisia. Pitää vaan osata laittaa niistä jotain, iso ongelma laiskoille ja uusavuttomille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan maaseudulla syödään enemmän eineksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä avutonta on siinä että ostaa kasviksena tuoreina ja laadukkaina?
Ihan yhtä hyvää ruokaa saa noista hävikeistä. Et huomaisi eroa.
Tuohon kun lisää kierrätyksen ja sukkien kutomisen, niin onhan siinä elämän sisältöä mummoille.
Vierailija kirjoitti:
Kärsit siis unettomuudesta? Se on Alzheimerin oire.
En suinkaan. Nukuin makeasti klo 20-03.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kahta Alzheimer-potilasta läheltä seuranneena voin sanoa että molemmat nukkuivat todella paljon, rauhallisesti läpi koko yön ja lisäksi useat torkut pitkin päivää.
Sinänsä kiva ketju, mutta miksi, miksi niin moni ilkeilee?
Vierailija kirjoitti:
Tuohon kun lisää kierrätyksen ja sukkien kutomisen, niin onhan siinä elämän sisältöä mummoille.
Sukkia neulon syksyisin koko suvulle. Pyynnöstä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jokaisessa ketjussa täällä ilkeillään nykyään. Suuri osa ilkeilystä on yhden ja saman surkimuksen näppikseltä peräisin, hänet tunnistaa mummojen ja tätien nälvimisestä, myös tässä ketjussa. Yhä useammalla ihmisellä on nykyään paha olla ja puutteelliset käytöstavat, eivätkä he saa riittäviä mielenterveyspalveluja.
Vierailija kirjoitti:
Kateus, matalamielisyys ja defenssimekanismit jossa itselle saavuttamattomasta asiasta koetaan ottaa arvo pois, jotta hauras minä kestää realiteetit.