Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä koirarodut OSAAVAT automaattisesti käydä ulkona

Vierailija
20.03.2026 |

Pissalla ja kakalla?

Luettele tähän, minkä rotuisia koiria olet tavannut monta, mutta yksikään ei ole pissannut sisälle.

Minkä rotuiset käyttäytyvät kauniisti myös kauniisti kaikissa tilanteissa iahnautomaattisesti?

Entä mitkä ovat olleet pahimmat sisälle pissaajat

P.S. Älkää täyttäkö ketjua koirankoulutuksesta, vaan tarkoitus on tutkia kokemuksia, yleistyksiä ja mielikuvia roduista.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään

Vierailija
2/45 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkö, että ne lähtee ulos tarpeilleen ja tulee takaisin sisälle automaattisesti, robottimaisesti ihan yksin ilman ihmistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pernin paimenkoira

Vierailija
4/45 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robottikoira.

Vierailija
5/45 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkö, että ne lähtee ulos tarpeilleen ja tulee takaisin sisälle automaattisesti, robottimaisesti ihan yksin ilman ihmistä?

Kyllä, hakusessa tällainen rotu. Mahdollisimman suuri, asun kerrostalossa.

Vierailija
6/45 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dogo argentino.

Vierailija
7/45 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi osata itse kerätä kakat pihalta myös. Rotusuosituksia siis haen. En osaa kouluttaa, niin pitää olla rotu, joka osaa toimia automaattisesti oikein.

Vierailija
8/45 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa roduista nykyään, mun mielstä

Vierailija
9/45 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kaikki pitää siihen opettaa.  Ei sellaista rotua olekaan, mikä automaattisesti alkaisi tehdä tarpeensa ulos heti synnyttyään.

Jos ei halua sitä opetus hommaa tehdä, niin kannattaa ottaa koira, joka on jo sisäsiisti, eli ei pentua, vaan vähän aikuisempi jo.  

Vierailija
10/45 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on aidatti piha, voi koiralle tehdä sellaisen luukun, josta se menee tarpeilleen ulos ja tulee sisälle.

Vierailija
11/45 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne kaikki pitää siihen opettaa.  Ei sellaista rotua olekaan, mikä automaattisesti alkaisi tehdä tarpeensa ulos heti synnyttyään.

Jos ei halua sitä opetus hommaa tehdä, niin kannattaa ottaa koira, joka on jo sisäsiisti, eli ei pentua, vaan vähän aikuisempi jo.  

Ai jaa, kyllä meidän pentu osasi alusta alkaen käyttäytyä täydellisesti. Ei varsinkaan HYPPINYT koskaan ketään vasten, osasi itse laittaa hihnan ja aj avata oven. Hienosti osaa itse lenkittää itsensä ottaa ruokaa. TODELLA vaivaton ja helppo koira

Vierailija
12/45 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kissa. Oppii opettamatta. 

Vierailija
13/45 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laboratorion noutaja.

Vierailija
14/45 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa

Vierailija
15/45 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herrajumala. AP, älä viitsi provota näin tyhmästi

Vierailija
16/45 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi osata itse kerätä kakat pihalta myös. Rotusuosituksia siis haen. En osaa kouluttaa, niin pitää olla rotu, joka osaa toimia automaattisesti oikein.

Ei tarvitse kerätä kun lemmikki peittää omat jätökset. 

-> kissa

Vierailija
17/45 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vain ottako koiraa, jos teille ei ole oikeasti rahaa  hoitaa  sitä hyvin. Ja aikaa ja halua ulkoiluttaa tarpeeksi. Eläinlääkärissä käyttäminenkin  on aika kallista.

Ja perheessä kaikkien pitää haluta sitä koiraa.

Jos on kova tuska koiran kanssa olla, voi tarjoutua aluksi  vaikka ulkoiluttamaan naapurin tai jonkun vanhuksen koiraa.

Vierailija
18/45 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kissa. Tänä keväänä on niin paljon myyriä ettei kissamme syö juuri ostoruokaakaan. Hakee itse oman ruokansa metsästä. Kätevää. 

Vierailija
19/45 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin belgian nurkkaan kuseksija osaa.

Vierailija
20/45 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä