Mitkä koirarodut OSAAVAT automaattisesti käydä ulkona
Pissalla ja kakalla?
Luettele tähän, minkä rotuisia koiria olet tavannut monta, mutta yksikään ei ole pissannut sisälle.
Minkä rotuiset käyttäytyvät kauniisti myös kauniisti kaikissa tilanteissa iahnautomaattisesti?
Entä mitkä ovat olleet pahimmat sisälle pissaajat
P.S. Älkää täyttäkö ketjua koirankoulutuksesta, vaan tarkoitus on tutkia kokemuksia, yleistyksiä ja mielikuvia roduista.
Kommentit (45)
Niinkö, että ne lähtee ulos tarpeilleen ja tulee takaisin sisälle automaattisesti, robottimaisesti ihan yksin ilman ihmistä?
Vierailija kirjoitti:
Niinkö, että ne lähtee ulos tarpeilleen ja tulee takaisin sisälle automaattisesti, robottimaisesti ihan yksin ilman ihmistä?
Kyllä, hakusessa tällainen rotu. Mahdollisimman suuri, asun kerrostalossa.
Pitäisi osata itse kerätä kakat pihalta myös. Rotusuosituksia siis haen. En osaa kouluttaa, niin pitää olla rotu, joka osaa toimia automaattisesti oikein.
Suurin osa roduista nykyään, mun mielstä
Kyllä ne kaikki pitää siihen opettaa. Ei sellaista rotua olekaan, mikä automaattisesti alkaisi tehdä tarpeensa ulos heti synnyttyään.
Jos ei halua sitä opetus hommaa tehdä, niin kannattaa ottaa koira, joka on jo sisäsiisti, eli ei pentua, vaan vähän aikuisempi jo.
Jos on aidatti piha, voi koiralle tehdä sellaisen luukun, josta se menee tarpeilleen ulos ja tulee sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne kaikki pitää siihen opettaa. Ei sellaista rotua olekaan, mikä automaattisesti alkaisi tehdä tarpeensa ulos heti synnyttyään.
Jos ei halua sitä opetus hommaa tehdä, niin kannattaa ottaa koira, joka on jo sisäsiisti, eli ei pentua, vaan vähän aikuisempi jo.
Ai jaa, kyllä meidän pentu osasi alusta alkaen käyttäytyä täydellisesti. Ei varsinkaan HYPPINYT koskaan ketään vasten, osasi itse laittaa hihnan ja aj avata oven. Hienosti osaa itse lenkittää itsensä ottaa ruokaa. TODELLA vaivaton ja helppo koira
Vierailija kirjoitti:
Kissa
Voi herrajumala. AP, älä viitsi provota näin tyhmästi
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi osata itse kerätä kakat pihalta myös. Rotusuosituksia siis haen. En osaa kouluttaa, niin pitää olla rotu, joka osaa toimia automaattisesti oikein.
Ei tarvitse kerätä kun lemmikki peittää omat jätökset.
-> kissa
Älkää vain ottako koiraa, jos teille ei ole oikeasti rahaa hoitaa sitä hyvin. Ja aikaa ja halua ulkoiluttaa tarpeeksi. Eläinlääkärissä käyttäminenkin on aika kallista.
Ja perheessä kaikkien pitää haluta sitä koiraa.
Jos on kova tuska koiran kanssa olla, voi tarjoutua aluksi vaikka ulkoiluttamaan naapurin tai jonkun vanhuksen koiraa.
Ota kissa. Tänä keväänä on niin paljon myyriä ettei kissamme syö juuri ostoruokaakaan. Hakee itse oman ruokansa metsästä. Kätevää.
Ainakin belgian nurkkaan kuseksija osaa.
Ei mikään