Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä vaunumerkit on in ja mitkä out?

Vierailija
05.05.2007 |

Pitääkö nykyisin olla Teutonia, Hartanit vai Herqulesit? Nauravatko Emmaljungille saatikka sitten Oralle jo harakatkin? Valistakaapa iltatähteään odottavaa ;-)

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä (luusereilla) siis ne Oran vaunut. :)

Ja nimenomaan ovat todella hyvät työntää maalla kuin maalla. Suosittelen!

Kulkee todella kevyesti asfaltilla, hiekkatiellä, lumessa, rännässä jne. isojen mutta yllättävän kevyiden pyörien ansiosta.

Nyt olen niitä siis reilut 1,5v. lykkinyt säällä kuin säällä, ja välillä vaikka mistä ryteiköstä.

Meillä ihan ne perusmallit, mutta olen myös Oran sivuilla nähnyt ne kaksostenmallit, niin vaikuttaa todella hyviltä. Ja eikös ne olleet vielä markkinoiden kapeimpia? Eli pitäisi mahtua hyvin myös autoon (jos ovat sitten ylipäätänsä autoon mahtuakseen).

Kankaat on helppo irrottaa ja pestä koneeaa. Hylkii likaa hyvin.

Ovat hengittävät (niissä sellainen " tuuletusikkuna" lisänä), 5-pistevyöt ja menee vielä hyvin 2v ikäiselläkin (JOS tarvetta), isojen pyörien ansiosta kevyet vetää esim. portaat ylös täydellä lastilla, meillä ainakin kovalla kantokopalla (mistä minä tykkäsin) jne. Sitten niissä on niitä säätöjä jne.

Meille olleet todella mieluiset, ja maksoimmepa vielä niistä vain 350euroa, kun otimme edellisvuoden kuosilla. Ei paha hinta!

t:32

Vierailija
42/53 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin Quinnyn Speedeihin sopii Maxi Cosin Caprio kaukalo ja nuo Speedit on noin 300 euroa. Suosittelen kyllä tilaamaan Saksasta... Niihin voi ostaa myös sellaisen koppaosan, mutta me ei ostettu, kun on nuo Teutonian Timmyt, jotka on ihan riittävät sitten kantokassin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Taidan olla ihan last season-mamma. Minä olen huomannu, että kaikki uudet rattaat ovat todella huonoja verrattuna vanhanaikaisiin rattaisiin. Tuntemani perhepäivähoitajatkin käyttävät 20 vuotta vanhoja perusrattaita, kun ne ovat niin kestäviä, helppoja pistää kasaan ja työntää.

Meilläkin on Teutoniat varastossa ja ratasosa on jäänyt käyttämättä, kun löydettiin vanhat rattaat kirpputorilta. Kerran kävi mielessä, että pitäisikö meidän käyttää Teutonioitamme, että näytettäisiin rikkaammilta, mutta päädyin sitten niihin, joissa lapsen on parempi istua ja joita on helpompi kasata ja koota. :)

Vierailija
44/53 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja ihan perusrattaina meillä on sitten 15 vuotta vanhat Brion Ponyt, jotka ovat NIIN hyvät kuin olla ja voi. Niillä sitten on kätevä käydä kaupassa ja kaupungilla.

Teetin niihin vain uudet istuinkankaat, niin ovatpa vielä todella siistit (kuin uudet). Eipä ole mitään muoviosia, mitä nykyisissä tuppaa olemaan suurin osa...

t:32

Vierailija
45/53 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa noihin Teutonioihin pistää 800, kyllä sekin varmaan onnistuu. Meidän Teutoniat maksoi tosin jotain pikkuisen päälle 300 ja ovat ihan tämän vuoden mallia.

Vierailija
46/53 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan tiedä naapurin vaunujen merkkiä.

Vierailija
47/53 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on itse komian näköinen niin ei tarvitse vaunuilla koreilla. :)

52

Vierailija
48/53 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin Kannustalo ja Volvo, ja tulevat vaunut hankitaan kahdella kriteerillä: halvimmat jotka käyttöominaisuuksiltaan ovat hyvät tai siedettävät.

Vierailija
49/53 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi meitä raukkoja tämän ketjun perusteella, kun meillä on Oran yhdistelmät eikä autoa lainkaan....;D

Tyytyväisiä ollaan oltu noihin vaunuhin. :)

Vierailija
50/53 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka kaukaakin näen :) (lähinnä kyllä vuodelta 2003-2007) voin jopa vaunun kuosista sanoa vuosimallin yleensä :) Satun vaan harrastamaan noita emmaljungia :) Niihin olen " hurahtanut" ...

Vierailija
51/53 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on trendikkäitä ja katseenkääntäviä vaunuja ja rattaita.

Vierailija
52/53 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sen näkee sitten.

Vierailija:

Nää on trendikkäitä ja katseenkääntäviä vaunuja ja rattaita.

Vierailija
53/53 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olemme ainakin tyytyväisiä, painoa sais olla vähän vähemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän