Lue keskustelun säännöt.
Mikä saa naisen valehtelemaan orgasminsa?
20.03.2026 |
Tapailunaisen kanssa meni poikki. Lisäksi hän kertoi, että seksi ei niin hyvää ollutkaan ja että hän valehteli orgasminsa. Miksi näin? Miksei voi olla rehellinen? m41
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Paskasta seksistä pääsee nopeammin eteenpäin, feikkaamalla orgasmin. Miehet on niin huonot sängyssä, ettei ne tajua. Ja joo, olen ollut sängyssä useamman miehen kanssa. Olen jo 43v.
Etkö tiedä että jos rakastaa, saa orgasmin jo hipaisusta. Miksi jyystää kaikkien kanssa, hyi säälittävää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Feikkaamalla orkun saa seuraavalla kerralla juuri sitä samaa, koska se oli hyväksi havaittua.
En tiedä mikä saa valehtelemaan, mutta tiedän oikein hyvin mikä saa vavahtelemaan.
Tavallaan ymmärrän miksi ja millaisessa tilanteessa joku voisi feikata. Itse olen vain ottanut ne miehen vihat ja/tai vittuilut niskoilleni, mutta tajuan miten yhdenkin vastaavan kokemuksen tai painostuksen jälkeen voisi olla houkutus feikata. Etenkin jos mies marmattaa että tuutko jo, millon tuut, tuutko ihan kohta, kaikki muut naiset on tullu näin. Se on niin epäviehättävää etten itse ainakaan tuossa kohtaa todellakaan neuvo että nyt se käpälä sieltä vasemmasta nivustaipeesta klitalle ja hommiin vaan lopetan koko touhun.
Tiedän kuitenkin aika monta jotka kasvatettu miellyttämään ja mielistelemään niin eivät kestä tuottaa pettymystä.