Olen Israelin kansan pääprofeetta!
näin Jeesus sanoi minulle
olenko siis se toinen säkkipukuisista todistajista ilm 11? eli Mooses?
Kommentit (4)
wasurit ovat wa mmaisia eli a teisteja jotka suosivat pel kurimaisuudessaan kaikkea Isra el-usa-vastaisuutta ja ihannoivat pa skaa ISLA MIA vaikka heidät perseraizkattaisiin muslimien toimesta, silti ISLAM on hyvä asia! ja usa on paha!
Kaksi säkkipukuista todistajaa tuskin viittaa kahteen henkilöön. Vaikka se uskomus on enemmistökristityillä, niin minun nähdäkseni se on väärä uskomus ja myös synnyttänyt kaikenlaisia pöhötautisia muka-profeettoja, jotka uskovat olevansa toinen näistä profeetoista.
Itse uskon, että ko. Raamatun kohta viittaa messiaanisiin juutalaisiin ja pakanakristittyihin. Perusteet sille löytyy Raamatusta: "öljypuu ja metsäöljypuu" tarkoittavat messiaanisia ja pakanakristittyjä Uuden Testamentin mukaan. Ja Ilmestyskirja sanoo suoraan, että "nämä 2 todistajaa ovat kaksi öljypuuta". Eli he ovat siten Jeesukseen uskovia messiaanisia (öjypuu) ja pakanakristityitä (metsäöljypuu). Lisäksi ko. kohdassa puhutaan "lampunjaloista", jolla viitataan seurakuntiin. Siis sekin ilmaisu viittaa messiaanisiin seurakuntiin ja pakanakristillisiin seurakuntiin.
olet siis juutalainen vaikket sitä tiennytkään? jännä tämä