Lapsiperheet hei,miten teidän miehenne on töissä?
Kommentit (6)
Meillä joka päivä aamusta myöhään iltaan kun on yrittäjä.Ja meillä 2 pientä lasta.
Ajattelin et miten yleensä VAIMOT pärjäilevät,mulle olisi luksusta jos mies olisi töissä vaikka vaan 8-9 tuntia
päivässä. AP
Mies on meilläkin yrittäjä ja tekee sen 8 tuntia päivässä, usein on kyllä vähemmän aikaa töissä ja tekee sitten pojan (ei kyllä hänen biologinen, mut hoitaa kyllä kuin omaansa) nukkumaan mentyä vielä lisää töitä.
Mä kyllä pärjäilen aika kivasti miehen kanssa ;-), mut niin pärjäsin ilman miestäkin.
Lista kiertää eli päivävuoro-> yövuoro-> 2 vapaata
Vuorot on joko klo 8-20 tai 20-08
Reissut kestävät kerrallaan muutamasta päivästä jopa 1,5 kuukauteen. Onhan se vähän raskasta kun meillä kaikilla on ikävä ja kolmen pienen lapsen lisäksi vastuulla iso talo, mutta puolensakin tällä on.. Parisuhde pysyy tuoreena, ollaan edelleen kuin vastarakastuneita =) Kotona ollessaan mies myös ottaa todella paljon vastuuta kaikesta: siivoaa, laittaa ruokaa ja leipoo, korjaa taloa, on lasten kanssa - ja mä saan halutessani vaikka maata sängyssä koko päivän :D Välillä tuntuukin, että elän kahta ihan erilaista elämää. Eipä ainakaan pääse kyllästymään :)
on ollu jopa yötä töissä. Työaika periaatteessa 8-16 arkisin, mutta käytännössä jotain ihan muuta. Ehkä kerran viikossa, jos sitäkään, on töissä tuon 8-16. Minä itse olen töissä 4-8 tuntia klo 6 ja 21 välillä. Silloin kun mies hakee lapsen hoidosta (päiväkoti menee kiinni klo 17) niin lähtee töistä heti neljän jälkeen, mutta menee sitten aamulla aikasin. Muulloin on sitten pitempään työpäivän jälkeen.
Tänäänkin oli töissä 10.30-19 ja eilen normaalin työpäivän lisäksi 21-04 (oli kyllä kännissä kun tuli kotiin, mutta töissä sanoi olleensa). Tällä viikolla mies on ollu töissä n. 50 tuntia. Ilman vappua olis ollu noin 60 tuntia.
Meillä on yrittäjä, joten aika vaihtelevasti välillä... useimmiten yrittää olla n. 7.30 - 16 päiviä.