Mitä ihmettä miehille on tapahtunut? Ennen lähestyivät naisia, olivat itsevarmoja ja rohkeita
Nykyään tuntuu että monet miehet kävelevät kuin munankuorilla naisten seurassa. Ikään kuin pelkäisivät pientäkin virheliikettä.
Kommentit (543)
Vierailija kirjoitti:
''Ihan oikeasti olen aina ollut kiusattujen puolustaja. Olet siis niin luuseri, että epäilet että valehtelen?
Huomaan, että sinä ja minä puhumme kokonaan eri kieltä.
Meidän maailmamme eivät kohtaa millään tavalla.
Totta kai puolustaisin sinuakin kaltoinkohtelulta.
Näin tämä menee. Ehkä meistä ei kuitenkaan tulisi hyviä ystäviä. En osaa sanoa.''
No netissä, kun ollaan niin lähtökohta on, että kaikki on valetta ennen kuin toisin todistetaan. Etenkin, kun se kirjoittelu tehdään anonyymisti. Minulla ei ole mitään pätevää tai loogista syytä luottaa sanaasi.
Ei tarvitse luottaa sanaani. Se on kuitenkin totta mitä kerroin.
Mutta vastauksestasi päättelen, ettet ikinä, kertaakaan maailmassa ole puolustanut yhtäkään kiusattua.
On normaalia elämää puolustaa kiusattuja.
Sinä et sitä kykene ymmärtämään, koska ryvet itsesäälissä ja haukut naisia netissä - mahdollisesti myös livenä.
Oletko muuten itse kiusaaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
''Ihan oikeasti olen aina ollut kiusattujen puolustaja. Olet siis niin luuseri, että epäilet että valehtelen?
Näin tämä menee. Ehkä meistä ei kuitenkaan tulisi hyviä ystäviä. En osaa sanoa.''
No netissä, kun ollaan niin lähtökohta on, että kaikki on valetta ennen kuin toisin todistetaan. Etenkin, kun se kirjoittelu tehdään anonyymisti. Minulla ei ole mitään pätevää tai loogista syytä luottaa sanaasi.
Mutta vastauksestasi päättelen, ettet ikinä, kertaakaan maailmassa ole puolustanut yhtäkään kiusattua.
Sinä et sitä kykene ymmärtämään, koska ryvet itsesäälissä ja haukut naisia netissä - mahdollisesti myös livenä.
Pelkkää projisointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset pyysivät etteivät miehet lähesty.
Hyvät miehet kuuntelivat, ahdistelijat eivät.
Mikä tuossa on nyt se ongelma? Siitä vain naiset lähestymään niitä miehiä joita haluatte lähestyä.
Eli olet ahdistelija. Sen tietää siitä ettei henkilö erota normaalin kommunikoinnin ja häirinnän eroa joten väittää ettei miehet muka saisi lähestyä.
Ja sinä oletat asioita. Luuletko, että kunnolisen miehen on mukavaa ottaa jatkuvasti pakkeja, kyllä sellainen nakertaa itsetuntoa.
Katseet, pitkätkään eivät merkitse mitään. Tuntuu ettei mikään merkitse mitään.
Ja en ole tavannut yhtäkään naista joka haluaisi olla kaveri, oikeasti. Harmi, pidän itseäni kuitenkin mukavana ja tutustuminen ei onnistu käden käänteessä. Kenellekään ei tunnu olevan aikaa tutustua.
Ei se ole kivaa saada pakkeja, mutta ei se ole maailmanloppukaan. Naisetkin saa pakkeja, mutta siihen päälle vielä niin paljon seksuaalista häirintää, ei vain sanoja vaan myös fyysistä, että se oikeasti haittaa elämää. Nainen joutuu rajoittamaan elämistään ja olemistaan, eikä sekään aina auta tai ole mahdollista välttääkseen sen. Pakkien saamisesta ei koidu mitään tuollaista, maksimissaan herkellistä pahaamieltä jos tunteita oli kehittynyt pitkällä ajalla enemmän, mutta elämä jatkuu ja maailma pyörii yhä radallaan.
Sinä voit myös vaikuttaa saamiesi pakkien määrään niin ettet ehdottele ihan kenelle tahansa naiselle missä tahansa (kuka + tilanne eli aika ja paikka). Sen sijaan että otat sen noin henkilökohtaisesti itsetuntoosi, kannattaisi vaihtaa taktiikkaa. Hyviä vinkkejä siihen on aiemmissa viesteissä annettu. Jos et ota opiksi vaan jatkat seinää päin kävelyä toivoen että jossain kohtaa siitä pääsee läpi kun löytyy se videopeli bugi, niin lupaathan olla valittamatta siitä ettet onnistu kun et kuuntele neuvoja. Kiitos.
Ps. Ei riitä että sinä itse pidät itseäsi mukavana. Omakehu haisee on sanonta ihan syystä. Muuthan sen lopulta määrittää oletko niin mukava että haluavat viettää aikaa seurassasi. Joku voi pitää itseään maailman parhaana tyyppinä vaikka hänellä ei ole yhtäkään ystävää, mutta loppujenlopuksi ne muut ihmiset ovat se peili johon tämä maailman paras tyyppi kieltäytyy katsomasta.
Vierailija kirjoitti:
Tuntemani yksin elävät naiset inhoavat miehiä.
Varmasti heillä on siihen todella pätevät syyt.
''Ei se ole kivaa saada pakkeja, mutta ei se ole maailmanloppukaan. Naisetkin saa pakkeja, mutta siihen päälle vielä niin paljon seksuaalista häirintää, ei vain sanoja vaan myös fyysistä, että se oikeasti haittaa elämää. Nainen joutuu rajoittamaan elämistään ja olemistaan, eikä sekään aina auta tai ole mahdollista välttääkseen sen. Pakkien saamisesta ei koidu mitään tuollaista, maksimissaan herkellistä pahaamieltä jos tunteita oli kehittynyt pitkällä ajalla enemmän, mutta elämä jatkuu ja maailma pyörii yhä radallaan.
Sinä voit myös vaikuttaa saamiesi pakkien määrään niin ettet ehdottele ihan kenelle tahansa naiselle missä tahansa (kuka + tilanne eli aika ja paikka). Sen sijaan että otat sen noin henkilökohtaisesti itsetuntoosi, kannattaisi vaihtaa taktiikkaa. Hyviä vinkkejä siihen on aiemmissa viesteissä annettu. Jos et ota opiksi vaan jatkat seinää päin kävelyä toivoen että jossain kohtaa siitä pääsee läpi kun löytyy se videopeli bugi, niin lupaathan olla valittamatta siitä ettet onnistu kun et kuuntele neuvoja. Kiitos.
Ps. Ei riitä että sinä itse pidät itseäsi mukavana. Omakehu haisee on sanonta ihan syystä. Muuthan sen lopulta määrittää oletko niin mukava että haluavat viettää aikaa seurassasi. Joku voi pitää itseään maailman parhaana tyyppinä vaikka hänellä ei ole yhtäkään ystävää, mutta loppujenlopuksi ne muut ihmiset ovat se peili johon tämä maailman paras tyyppi kieltäytyy katsomasta.''
Pahin mitä nainen voi sanoa on 'ei kiitos', ei pidä millään tavalla paikkaansa. Näitä pakkeja kestää vaikka hamaan loppuun asti, mutta useimmat niistä eivät nykyään sellaisia ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää projisointia.
Niinhän sinä luulet.
En ihmettele jos naiset karttavat sinua.
Ei kukaan jaksa ihmistä joka suhtautuu lähimmäiseensä noin myrkyllisesti.
Jos mies on läpäissyt armeijan, on pikkujuttu lähestyä naisia.
Kumpi on pelottavampaa?
Tulla tapetuksi sodassa vai lähestyä naista fiksusti?
''Niinhän sinä luulet.
Ei kukaan jaksa ihmistä joka suhtautuu lähimmäiseensä noin myrkyllisesti.''
Minä olen kyllä ollut ihan onnellisesti naimisissa tässä 17 vuotta.
Sinä et ole minun lähimmäinen, joten mielipiteesi ovat minulle ihan saman tekevää tai se mitä sinä minusta ajattelet. Nyt voit joko:
a) luottaa sanaani
b) Et luota sanaani, kun ollaan anonyymisti kirjoittamassa ja jatketaan samaa jankkaamista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
''Sinun pitää ymmärtää sekin, että on naisia jotka eivät tee aloitetta
Se johtuu käytösetiketistä.
Hyvä kasvatus ja/tai sisäinen ymmärrys rajoista.
Eikä niiden yli astuta. Hän ei itsekään astu eikä mene toisen henkilökohtaiseen tilaan, jos ei ole tervetullut.
Joten älä haaveile hienoista naisista. Sinulle sopii räväkkä jolla ei ole ymmärrystä rajoista.
Hyvä jos ymmärtää edes kiitosta sanoa noustessaan ruokapöydstä.
Saati sanoa ole hyvä ja anteeksi.''
Jos sinä olet esimerkki 'hienosta naisesta' niin toivottavasti en tapaa yhtäkään. Ethän sinä osaa edes kirjoittaa.
Toivottavasti tapaat räväkän naisen joka vie sinut mennessään.
Mieluummin räväkkä nainen kuin kaltaisesi 'hieno nainen' :D
Vierailija kirjoitti:
''Niinhän sinä luulet.
Sinä et ole minun lähimmäinen, joten mielipiteesi ovat minulle ihan saman tekevää tai se mitä sinä minusta ajattelet. Nyt voit joko:
a) luottaa sanaani
b) Et luota sanaani, kun ollaan anonyymisti kirjoittamassa ja jatketaan samaa jankkaamista
Olet ollut onnellisesti naimisissa 17 vuotta?
Ja siitä huolimatta haukut täällä naisia?
Miksi?
Tietääkö vaimosi mitä puuhaat täällä?
Hän ei ehkä pidä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
''Niinhän sinä luulet.
a) luottaa sanaani
Miksi?
Hän ei ehkä pidä siitä.
En kyllä ole haukkunut täällä yhtäkään naista paitsi ehkä sinua, kun pidän sinua vähän... mielenvikaisena. Älä projisoi omia ongelmiasi minun avioliittoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
''Sinun pitää ymmärtää sekin, että on naisia jotka eivät tee aloitetta
Se johtuu käytösetiketistä.
Hyvä kasvatus ja/tai sisäinen ymmärrys rajoista.
Eikä niiden yli astuta. Hän ei itsekään astu eikä mene toisen henkilökohtaiseen tilaan, jos ei ole tervetullut.
Joten älä haaveile hienoista naisista. Sinulle sopii räväkkä jolla ei ole ymmärrystä rajoista.
Hyvä jos ymmärtää edes kiitosta sanoa noustessaan ruokapöydstä.
Saati sanoa ole hyvä ja anteeksi.''
Jos sinä olet esimerkki 'hienosta naisesta' niin toivottavasti en tapaa yhtäkään. Ethän sinä osaa edes kirjoittaa.
Mieluummin räväkkä nainen kuin kaltaisesi 'hieno nainen' :D
Tietenkin räväkkä nainen sulle.
Parasta valita itselleen henkilö jolla on samanlainen luonne. Ei tarvitse tapella.
On harmonia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
''Niinhän sinä luulet.
a) luottaa sanaani
Miksi?
Hän ei ehkä pidä siitä.
En kyllä ole haukkunut täällä yhtäkään naista paitsi ehkä sinua, kun pidän sinua vähän... mielenvikaisena. Älä projisoi omia ongelmiasi minun avioliittoni.
Minua ei kiinnosta sinun avioliittosi.
Jos vaimosi on fiksu, hän ei takuulla pidä siitä että solvaat täällä naisia.
Mutta jos hän on todella räväkkä eikä hänellä ole käytöstapoja, ei hän välitä.
Täällä haukkuu naisia räväkkä mies joka on onnellisesti naimisissa räväkän naisen kanssa.
Motiivi?
Vierailija kirjoitti:
Täällä haukkuu naisia räväkkä mies joka on onnellisesti naimisissa räväkän naisen kanssa.
Motiivi?
Sinä olet hullu.
Vierailija kirjoitti:
Liian vähän rahaa.
Tämä on siinä mielessä validi valitus että nykyään ihmisiltä puutuu se ns. kolmas paikka kodin ja työpaikan ulkopuolella, jossa voisi tavata, tutustua ja viettää aikaa muiden kanssa ilmaiseksi tai edullisesti. Yleisessä tilassa jos haluat istua ja rupatella niin täytyy maksaa kahvilapöydästä kovaa hintaa, tai mennä ostarin pihalle säässä kuin säässä istumaan penkeille joista loistaa ihmisvihamielinen design (hostile architecture) ja josta vartija tulee hätyyttämään pian. Ennen oli myös baarikulttuuri, mutta sen lisäksi että se on nykyään myös kallis, niin se on myös liian epäterveellinen ja turvaton ihmissuhteiden perustamista varten.
Lisäksi vain rikkailla on varaa ostaa itselleen vapaata aikaa.
Uskon että tämä on suuri syy sille miksi ihmiset eivät enää kohtaa vaan on yksinäisyysepidemiaa, ja myös miksi emme enää ymmärrä toisiamme kun emme missään tapaa erilaisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
''Niinhän sinä luulet.
a) luottaa sanaani
Miksi?
Hän ei ehkä pidä siitä.
Vaimonikin pitäisi sinua mielenvikaisena, joten ei hätää. Ei sinun pidä miettiä mitä hän miettisi sen enempää.
En kannata mitään puoluetta. En äänestä enää.
Mutta olen ruvennut kannattamaan väestönvaihtoa. Moni ongelma voisi ratketa yhteiskunnassa. Edellyttäen, että tänne saataisiin paljon uusia työpaikkoja.
Saataisiin monipuolisempi ja vahvempi rotu Suomeen. Ollaan eletty umpiossa. Väkivaltaisuus ja junttimaisuus on jalostunut huippuunsa.
Tarvitaan suunnanmuutos.
Toivon, että suomalaiset naiset pariutuvat eurooppalaisten ja lähi - itäläisten kanssa.
Suomimies jääköön yksin tai haalikoon itselleen aasialaisen naisen. Heitä on täällä paljon.
Alkaen venäläiSet ja ukrainalaiset. Suomalaiset
naiset saisivat viimeinkin olla naisia. Ei olisi pakko olla hampaat irvessä kova jätkä.
Suomimies saisi tuntea itsensä mieheksi koska aasialainen nainen ei asetu miestään vastaan. Ehkä alistuu jopa väkivaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
''Niinhän sinä luulet.
a) luottaa sanaani
Miksi?
Hän ei ehkä pidä siitä.
Vaimonikin pitäisi sinua mielenvikaisena, joten ei hätää. Ei sinun pidä miettiä mitä hän miettisi sen enempää.
Siitä vaan.
Sinun ja vaimosi mielipiteet eivät minua kiinnosta.
Ette ole ihmisiä joihin kiinnostaa tutustua.