Oon lopettanut jauhelihan ostamisen ja alkanut ostamaan lihapullia
Maksaa puolet vähemmän ja saa vähintään yhtä hyvän kastikkeen tehtyä lihapullista kuin jauhelihasta.
Kommentit (48)
Lidlin ruotsalaiset lihapullat, sellainen neliskanttinen paketti, tosihyviä kylmänä.
Hinta sama kuin jauhelihan kilohinta.
Vierailija kirjoitti:
Jos einespullat ovat parempia kuin itse tehdyt, niin silloin ei osaa tehdä niitä.
Veikkaan, etteivät kaikki osaakaan tehdä yhtä hyviä kuin Kivikylän tuotteet. Niissä on makua!
Pihvit ei ole niin suolaisen makuisia kuin pullat, vai kuvittelenko vain.
https://www.martat.fi/reseptit/lihapyorykat/
ÄLÄ TEE LIIAN ISOJA PULLIA! Noin 16-20grammaa kappale!
https://www.valio.fi/reseptit/isoaidin-lihapullat/
https://yhteishyva.fi/reseptit/maukkaat-lihapullat/recipe-2508
JA taikinaa voi maustaa miten haluaa!
PALJON parempia kuin kaupan "lihapullat"
Molempia voi syödä, sunnuntaisin teen aina ite, ja sikanaudasta tulee parempia kuin nautajauhelihasta.
Lidlin valmislihapullia kylmänä ja vaikka leivän päälle viipaloituna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos einespullat ovat parempia kuin itse tehdyt, niin silloin ei osaa tehdä niitä.
Höpö höpö. Itse tehdyt lihapullat ovat usein kuivia ja liian isoja, eivät todellakaan aina parempia. Useimmiten päin vastoin..
Niin kun ei osaa tehdä niitä.
Ainakin jos on kiire saada ruoka valmiiksi nopeasti, puoltavat valmispyörykät paikkaansa ihan mukavasti. Lindströmin pihvit ostan aina valmiina, koska ovat aika isotöisiä itse tehden. Miksei myös säästösyistä jos on rahasta tiukkaa.
Voi tehdä ison vihersalaatin lisukkeeksi niin ei kovinkaan huono ateria.🍀
Vierailija kirjoitti:
Kivikylän Palvarin Lihapyörykkä 350g n.2,93 € 8,37 €/kg
Kallis kilohinta, jauhelihaa ja broileria saa halvemmalla.
Meidän herkkua Kivikylän jauhemaksapihvit puolukkahillon kanssa. Tuli ihan vesi kielelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Itse tehdyt lihapullat ovat usein kuivia ja liian isoja, eivät todellakaan aina parempia. Useimmiten päin vastoin..
Niin kun ei osaa tehdä niitä.
Ainakin jos on kiire saada ruoka valmiiksi nopeasti, puoltavat valmispyörykät paikkaansa ihan mukavasti. Lindströmin pihvit ostan aina valmiina, koska ovat aika isotöisiä itse tehden. Miksei myös säästösyistä jos on rahasta tiukkaa.
Voi tehdä ison vihersalaatin lisukkeeksi niin ei kovinkaan huono ateria.🍀
Oikotie lindströminpihveihin on lisätä lihapullataikinaan valmista punajuurisalaattia.
Olin aikoinaan HK:lla kesätöissä 1990 .siellä tein noita valmis lihapullia. Sitä, mitä siihen seokseen kaikkee ängettiin niin enpä ole sen jälkeen niitä ostellut.
Siinä isompaa miestä hirvitti.
Vierailija kirjoitti:
Molempia voi syödä, sunnuntaisin teen aina ite, ja sikanaudasta tulee parempia kuin nautajauhelihasta.
Mulla sinauta pullat ei meinaa pysyä koossa vaan hajoaa palasiksi. Nautapullat pysyy koossa
Vierailija kirjoitti:
Olin aikoinaan HK:lla kesätöissä 1990 .siellä tein noita valmis lihapullia. Sitä, mitä siihen seokseen kaikkee ängettiin niin enpä ole sen jälkeen niitä ostellut.
Siinä isompaa miestä hirvitti.
Mun kaveri oli töissä Saarioisilla ja Rossossa eikä sen jälkeen ole kumpiakaan tuoteita syönyt kun näki mitä siellä tapahtui. Paras tehdä ruuvat itte.
Miten ihminen voi olla niin räpylä keittiössä että saa lihapullista kuivempia kuin Kivikylän kuivat einespullat?
Miten Ap:n edes onnistuu mokata tää? Ja tuttavat yhtä uunoja koko porukka jos ei kukaan osaa tehdä tuota maailman helpointa ruokaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teet niistä kuivia ja liian isoja?
En tee itse lihapullia koska en tykkää ruoanlaitosta, mutta monet kerrat on syöty näitä omasta mielestään niin hyvien ruoanlaittajien lihapullia, jotka taatusti pesevät kaupan pullat mennen tullen. Juupa juu, kuivia ovat kuin mitkä, hyvin harvoin olen saanut mehukkaita kotona tehtyjä lihapullia - ja kaikki ovat omasta mielestään niin älyttömän hyviä.
Nokun tunkevat lihapulliin sitä rasvatonta naudanpaistijauhelihaa. Sikanauta sopii paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi Ikean resepti netistä, hemmetin hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sinauta pullat ei meinaa pysyä koossa vaan hajoaa palasiksi. Nautapullat pysyy koossa
Nautasika on hyvä. Lihapullat melkeinpä vaatii sitä rasvaa jotta tulee meheviä eikä kuivia. Nautasiassa sitä on sopivasti. Sikanaudassa liikaa. Mutta makunsa kullakin.
Ikean pullat taitaa olla just noita lidlin ruotsalaisia?
Juu, ei kannata jauhelihaa ostaa, kun voi ostaa kokolihasta tehtyjä lihapullia. 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä lihapullia ostat?
Kivikylän palvarin lihapullia. Ap
Kivikylällä on tosi hyvänmakuiset tuotteet. Kuten jauhelihapihvit, lindströminpihvit ja maksapihvit. Nam!😋
Tiedätkö, miksi Kivikylän tuotteet maistuvat niin hyvälle (monien mielestä)?
Niissä on käytetty reilusti suolaa.
Kivikylällä on tosi hyvänmakuiset tuotteet. Kuten jauhelihapihvit, lindströminpihvit ja maksapihvit. Nam!😋