Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi teinit haluaa Hese/Mäkkiruokaa ja sitten lähes itku kurkussa yrittävät saada sitä väkisin syötyä?

Vierailija
19.03.2026 |

Ihan vaan paria tuttua teinityttöä mietin. Itse haluavat hese/mäkkiruokaa, sitten kun se heidän itse valitsema ateria on naaman edessä, sitä näykitään todella vaivalloisesti, suupielet alaspäin aivan masentuneen näköisenä. Yhdestä ranskalaisesta puraistaan 10 kertaa ja puolet niistä jää syömättä. Hampurilaisesta näykitään pieniä paloja kerralla, todella kauan ja todella vaivalloisesti ja siitäkin jää puolet syömättä. Lopulta sanotaan että emmäää jaksa enää.

Mikä juttu tämä on? Oon myös nähnyt muidenkin nuorien tekevän tätä julkisella paikalla. Pyöritellään ranskalaisia ketsupissa ja yritetään välillä väkisin haukata pieni palanen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun teinit haluaa Mäkkäriruokaa nyt. Vartin päästä ne haluaa jotain muuta. Tottakai ne on siis nyrpeänä kun pakotetaan syömään jotain mitä eivät enää halua, vaikka vartti sitten halusivat. 

Vierailija
22/24 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin syön tuolla tavalla tosin en sen vuoksi että haluaisin vaan koska kärsin nielemisvaikeuksista. Erittäin ikävä vaiva vaikka tuskin kovinkaan yleistä vaikka itsekin olen nuori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ovat niin saatanan tyhmiä. Tuollaiset paskiaiset joutavat lentää niska-perseotteesta jonnekin jorpakkoon.

Vierailija
24/24 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heseistä en tiedä,  mutta kyllä tämä syömisen kyttääminen on tullut myös osaksi poikien elämää. Osa syö reippaasti, osa närppii ja osa ei syö ollenkaan :(

Yläkoulun ope

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän