Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi teinit haluaa Hese/Mäkkiruokaa ja sitten lähes itku kurkussa yrittävät saada sitä väkisin syötyä?

Vierailija
19.03.2026 |

Ihan vaan paria tuttua teinityttöä mietin. Itse haluavat hese/mäkkiruokaa, sitten kun se heidän itse valitsema ateria on naaman edessä, sitä näykitään todella vaivalloisesti, suupielet alaspäin aivan masentuneen näköisenä. Yhdestä ranskalaisesta puraistaan 10 kertaa ja puolet niistä jää syömättä. Hampurilaisesta näykitään pieniä paloja kerralla, todella kauan ja todella vaivalloisesti ja siitäkin jää puolet syömättä. Lopulta sanotaan että emmäää jaksa enää.

Mikä juttu tämä on? Oon myös nähnyt muidenkin nuorien tekevän tätä julkisella paikalla. Pyöritellään ranskalaisia ketsupissa ja yritetään välillä väkisin haukata pieni palanen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit on pieniruokaisia. On hankala pysyä hoikkana, jos syö jotain lempiruokaa, parempi mennä heseen ja näykkiä väkisin muutama pahanmakuinen suupala.

Vierailija
2/24 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt jopa joidenkin nuorten aikuisten tekevän samaa. Yhtä sämpylää syödään tunti ja haukataan siitä 50 kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri teki samaa jo 2010. Käytiin buffetissa jossa hän ei syönyt käytännössä mitään, muutamaa nakkia pureskeli tosi hitaasti. Kotona sitten ahmi sipsipussin minuutissa.

Vierailija
4/24 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksi teini purskahti itkuun kun sai tilaamansa hampurilaisaterian.

Vierailija
5/24 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viepä teinipojat syömään niin ei ole noita ongelmia. 

Vierailija
6/24 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se lihomisen pelko. Läskiys on teinien pahin kauhu.

Vierailija
7/24 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on normaalipainoinen (hoikka) teini ja syö Hesessä ihan normaalisti silloin harvoin kun käydään :)

Vierailija
8/24 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teineistä ei ota selvää. Sukulaistytöt halusi innoissaan Särkänniemeen viime kesänä ja sitten siellä olivat kokoajan ihan myrtsinä. Odottaessaan että laite lähtee liikkeelle niin toinen istui ihan apaattisena tuijottaen tyhjyyteen ja toinen nojasi päätään laitteen reunaan suupielet alaspäin. Sitten kotimatkalla taas puhuivat kuinka oli niin kivaa. Aha. 

Vierailija
9/24 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lihoamisen pelko niin miksi sinne Heseen pitää haluta? Syököön porkkanoita kotona.

Vierailija
10/24 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on lihoamisen pelko niin miksi sinne Heseen pitää haluta? Syököön porkkanoita kotona.

Se fiilistely on tärkeää. 

Vierailija
11/24 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen havainnut saman ilmiön ja tämä on vai tytöillä. Pojat syö kyllä riemulla kaiken ja vaikka enemmänkin.

Lapsuudenkaveri oli tuollainen jo ihan pikkulapsena, puolikkaan paahtoleivän jälkeen alkoi aina sama hokeminen "emmää emmää emmää pysty mä oon täynnä emmää syö enää emmää emmää enää." 

Vierailija
12/24 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten pitää ottaa koko ateria.  Voihan ottaa pelkän hampurilaisen tai pelkät ranskalaiset ja vettä niiden kanssa.

Vierailija
13/24 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen petite keijukaistyttö 🥺👉🏻👈🏻🧚🏻🌸🌷🦄 yksi viipale kurkkua jo täyttää 😭

Vierailija
14/24 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vain saada kertoa kaikille kavereille ja ei-kavereillekin, että siellä mäkissä tai hesessä on käyty. Pätemistä varten mennään paikkoihin mihin muutkin menevät, ei voi erottua porukasta.

Vierailija
15/24 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten pitää ottaa koko ateria.  Voihan ottaa pelkän hampurilaisen tai pelkät ranskalaiset ja vettä niiden kanssa.

Se olisi noloa kun kaikki kyylää

Vierailija
16/24 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että sitä riemua kun vanhemmat vei Heseen 2000-luvun alkupuolella, kaikki todellakin syötiin ja erittäin tyytyväisenä. Jos olisin näykkinyt ruokaa pari tuntia ja jättänyt silti puolet syömättä eivät olisi vieneet enää koskaan.

Vierailija
17/24 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan itteni tosta. Ite tein siksi koska en uskaltanu syyä muiden nähden. Kuvittelin että muut alkaa haukkumaan lihavaksi.

Vierailija
18/24 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai salaatin.

Vierailija
19/24 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on se lihomisen pelko. Läskiys on teinien pahin kauhu.

Ei siltä näytä, kun kaupungilla kävelee. Alle parikymppisistä suuri osa on erittäin ylipainoisia. 

Vierailija
20/24 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi lyödä pahvi ateriat eteen jos pelkkä näyttäytyminen ja fiilistely se tärkeintä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi