Seksin vähyys parisuhteessa
Hei tyypit! Ketjuni seksin vähyydestä katosi välittömästi sen jälkeen, kun kerroin siitä miehelleni. Hän ilmeisesti kävi ilmiantamassa sen, kun ei pitänyt saamistani vastauksista. Erityisesti mieltä lämmitti pitkät vastaukset nimimerkiltä M42.
Edelleenkin keskusteluyhteys meillä on todella huonoa, eikä minulla ole tulevaisuudesta kovin hyvää sanottavaa, sillä mies ei tunnu haluavan ymmärtää minua, vaan sulkeutuu tai hyökkää, kun puhun hänelle. Minua loukkaa se, että hän häipyy paikalta, aina kun vaikeista asioista pitäisi keskustella. Hän myös kostaa minulle pitämällä mykkäkoulua. Olen hänelle välillä myös sanonut, että nauhoitan keskustelumme, sillä haluan meidän palaavan niihin uudelleen, sillä haluan hänen ymmärtävän miten kohtuuton hän osaa olla.
Epäkunnioitus myös keskustelussa on jotain aivan hirveää viimeisten kuukausien aikana. Se näyttäytyy mm. miehen virnistelynä ja äänekkäinä röyhtäilyinä kesken keskustelun, ja tämä on alkanut ällöttää minua.
Itken usein kesken riitelyjen, eikä tämäkään häntä tunnu haittaavan, vaan mieluusti lähtee tilanteesta pois. Hän myöskin on huomautellut viime aikoina siitä, että korotan ääntäni keskustelussa, mutta minua ahdistaa tämä kaikki, enkä tuskaltani aina kykene hillitsemään itkuani tai ääntäni. Tiedostan kyllä sen, että alan herkästi huutaa, mutta tämä tulee siis syvästä tuskasta ja hädästä jota koen tällä hetkellä parisuhteen tilasta.
En siis itsekään ole mikään täydellinen riitelijä, ja minullakin olisi parantamisen varaa ja kasvun varaa näissä asioissa, mutta en vain jaksa ymmärtää, miten asiat voisivat enää paremmaksi muuttuajos mies aina jättää läheisyyden minun vastuulle, sekä aloitteet seksiin. En tunne enää, että hän haluaisi minua, tai että rakastaa minua tämän kaiken jälkeen.
Haluaisin kyllä edelleen häntä, mutta hän ei tee mitään sen eteen, että meillä olisi seksiä tai enää edes puheyhteyttä. Velloo nyt vain omassa suuttumuksessaan, kun hänen mielestään minä olen se, joka on häntä loukannut.
Läheisyyskin meiltä on katoamassa, ja nyt kun tilanne on todella tulenarka, niin en edes pysty näkemään, että millä tätä tilannetta enää voitaisiin korjata, sillä mies ei suostu kanssani edes terapiaan.
N.36
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Onko seksin vähyys mielestäsi todellakin se suurin ongelmanne? Mielestäni keskityt vääriin asioihin. Seksinne ei tule lisääntymään ellette saa muita asioita korjattua ensin.
Ehkä olet oikeassa. Minulle se vain tuo tietynlaista turvaa, toimii stressin poistajana ja tuo parempaa fiilistä arkeen. Sen puute ei ainakaan paranna meidän yhteishenkeä, vaan päinvastoin. Ihanne tilanne toki olisi jos saisin miehen yhdessä kanssani sinne terapiaan avaamaan tunnelukkoja, mutta toistaiseksi ainakaan ei ole suostunut siihen.
Ap
Niin no, tunnetustihan parisuhteissa on aina tasan yksi syyllinen, ja se on tietenkin nainen. Miesten kommunikaatiotaidot taas on ilmeisesti täysin virheettömiä, eihän niissä koskaan mitään ongelmaa voi olla? Mutta hei, kiva että muiden ihmissuhdeongelmat toimii sinulle viihteenä.
Ap