Olen 50v mies joka asuu ulkomailla. Nyt kun tulin suomeen niin laitoin tinderissä ikähaarukaksi 28-38v. Ekasta 200 naisesta jokainen...
... Meni vasemmalle.
Yksikään ei yltänyt samalla tasolle kuin naiset joitten kanssa jonka olen viime aikoina seurustellut ovat olleet.
Enkä nyt väitä että mitään 20v missien kanssa ulkomailla seurustelisin, mutta kieltämättä laatu on parempaa muualla kuin suomessa.
Taidanpa ruuvata paluupäivämäärää aikaisemmaksi.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Toistat itseäsi.
Toistat itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä köyhempään maahan menet, sitä nuorempia ja kauniimpia naisia löydät treffeille. He eivät tosin ole kiinnostuneita sinusta, vaan lompakostasi. Suomessa taas naisilla on muutakin miettimistä kuin oma ulkonäkö, ja rahaakin löytyy omasta takaa.
On ne oikeasti kiinnostuneita. Sori nyt vaan, mutta jos köyhä nainen haluu huorailla niin kyllä niitä varakkaita asiakkaita löytyy köyhästäkin maasta. Ja enemmänkin kuin suomesta.
Tämän tason harhat. Varmaan jossain Bangkokissakin kaikki, siis ihan kaikki tykkää susta ihan sikana. Eikä johdu rahoista, ei
Ei kauniit naiset valehtele että ne haluu parisuhteen jos haluavat huorailla. Usko nyt, ei ne tuossa mitään muuta kuin aikaansa häviäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toistat itseäsi.
Tämä on se palstahullun ikävä perusominaisuus.
Itse laitan näistä kopioviesteistä suoraan poistopyynnön merkinnällä "kopioviesti" kommentoimatta viestiä keskusteluun. Huomionkipeälle ei pidä antaa huomiota.
Huomionkipeälle ei pidä antaa huomiota.
Kuinka paljastaa että sinun tarpeitasi on laiminlyöty lapsena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai 50v ukko joka seurustelee. Ilmeisesti aivojen kehitys loppui sillä hetkellä kun pallit valahtivat :D Hah hah
Olen älyllisesti ja fyysesti paremmalla tasolla kuin 95% parikymppisistä.
Ap
:DDDD Juu ja minäkin olen fyysiseltä ja henkiseltä iältäni oikeasti 11-vuotias
T n 35
Yhyy sama ketju ilmeistyi uudestaan sen jälkeen kun se poistettiin yhyyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä köyhempään maahan menet, sitä nuorempia ja kauniimpia naisia löydät treffeille. He eivät tosin ole kiinnostuneita sinusta, vaan lompakostasi. Suomessa taas naisilla on muutakin miettimistä kuin oma ulkonäkö, ja rahaakin löytyy omasta takaa.
On ne oikeasti kiinnostuneita. Sori nyt vaan, mutta jos köyhä nainen haluu huorailla niin kyllä niitä varakkaita asiakkaita löytyy köyhästäkin maasta. Ja enemmänkin kuin suomesta.
Et taida edes itse uskoa tätä väitettä. Tätäkö toistelet itsellesi että tulee parempi mieli? " Mulla on kova vienti nuorten naisten keskuudessa."
Tinder ja vauvapalstailu ei ole ne asiat mitä odotan ikäiseltäsi ihmiseltä.
Tämän tason harhat. Varmaan jossain Bangkokissakin kaikki, siis ihan kaikki tykkää susta ihan sikana. Eikä johdu rahoista, ei