Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jaksaa vaikeasti masentuneena kun ei ole ketään joka voisi tukea?

Vierailija
19.03.2026 |

Esim. nyt, luulen että tulen palaamaan itsemurhavalmisteluihin ihan lähiaikoina, en jaksaisi enää ajaa asioitani terveydenhuollon kanssa, olen itkenyt koko päivän, ei ole ketään läheistä joka voisi tulla olemaan läsnä tai joka sanoilla tukisi minua.

Miten tällaista jaksaa yksin?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä jaksakaan. Itse teen hidasta kuolemaa, koska en vain enää jaksa.

Vierailija
22/24 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä jaksa ymmärtää, miksi joku haluaa ketjussa haukkua ja lytätä todella rumasti. Saako nautintoa kun "potkii maassa makaavaa", ja jos niin miksi?

-ap

Saa, koska on paha ihminen. Ei siinä sen kummempaa. Ei kannata vaivata päätään noilla otuksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivää että vähän masentelee

Vierailija
24/24 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttava puhelin, seurakunta? 

Koen välillä syyllisyyttä kun en itse pysty enää tukemaan masentuneita ystäviäni enkä sukulaisiani. En edes omaa siskoani. Käy kauhean raskaaksi vuodesta toiseen ja alkaa jo itsellekin tulla ikäviä ajatuksia.

Elän samanlaisessa tilanteessa. Olen itse kuormittunut ja uupunut, joten hyvä kun jaksan oman elämäni kantaa. Pari ystävää ja sisko meinaavat viedä loputkin voimat. P.S. Minulla on myös masennusta, mutta kaadan sen ammattilaisten niskaan eli käsittelen ongelmia tarvittaessa yhdessä ammattilaisen kanssa.