Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cybertruckissa tappava ongelma: Lukitsee ihmiset sisälle ja roihuaa kuumempana kuin krematorio

Vierailija
19.03.2026 |

The Guardianin mukaan Cybertruckit ovat lukinneet onnettomuustilaneen jälkeen ihmisiä sisälleen ja palaneet niin raivokkaasti, että jopa uhrien luut ovat muuttuneet tuhkaksi.

 

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/cybertruckissa-tappava-ongelma-luki…

 

Oven kahvoja ei ole ja ikkunoita ei pysty rikkomaan, samalla istutaan valtavan litiumakkupaketin päällä. Mikä voisi mennä pieleen? 🤔

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elon Musk on nero. 

En edelleenkään ymmärrä, mistä tulee tämä ajatus Elon Musk on aikamme Einstein. Toistaiseksi en ole nähnyt sellaista Musk-videota, jossa hemmo ei vaikuttaisi täydeltä idiootilta.

Vierailija
42/42 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tesla Cybertruck pitää kieltää liikennekäytöstä samalla perusteella "valorautojen" kanssa, vaaraksi jalankulkijoille!?

Onhan nuo terävät kulmat kaikkea muuta kuin liikenneturvallisuutta.

Eikö suunnittelijalla ollut muuta apuvälinettä viivottimen lisäksi, ruma mikä ruma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän