Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antaisitko anteeksi tätä...jos mies muuttuu.

Vierailija
05.05.2007 |

Hei vaan!

Itselläni oli samanlainen tilanne lähes 10 vuoden ajan. Avomieheni joi, oli väkivaltainen, teki toitä silloin kun huvitti ja tuhlasi kaikki rahansa alkoholiin - eikä koskaan ottanut teoistaan mitään vastuuta. Vastuu talosta, rahoista (omistani) jäi kaikki minulle. Tapasin onneksi lopulta ihanan miehen, joka jaksoi tukea minua ja odottaa kun yritin päästä eroon ex-avomiehestäni. Olin yrittänyt jo monta vuotta, mutta aina uhkauksien, väkivallan ja tuen puutteen takia ne ajatukset jotenkin jäivät taka-alalle.. Ja ihan senkin takia että avomieheni kieltäytyi muuttamasta ulos asunnostani, eikä minulla ollut rahaa maksaa hotellia/toista asuntoa jne.

Tilanne päättyi melkein 10 v yhteiselämän jälkeen siihen, että tukevasti juopunut avomieheni piinasi minua vuorokauden ajan kotonani puukon kanssa, uhkasi tappaa, hakkasi jne. Pääsin onneksi lopulta karkuun ja soitin poliisit paikalle. Laittoivat hänet putkaan ja sieltä oikeudenkäyntiä dottamaan vankilaan, jossa hän tappoi itsensä. Ja sitä en jaksanut kauaa surra! Jouduin hänen takiaan valtaviin velkoihin, joita makselen vieläkin,mutta tiedätko mitä? Olen kiitollinen siitä, että olen vielä hengissä. Kukaan ei ole sen arvoinen mitä jouduin kokemaan.

Nykyisin olen naimissa ja minulla on 8 kk vanha ihana poika. Menetettyä aikaa ei saa takaisin. Lähde heti pois lapsiesi kanssa, mene turvakotiin tms. Hae itsellesi apua! Tiedän kuinka vaikeaa se voi olla, mutta asioiden ei tarvitse todellakaan mennä niin pitkälle kuin esimerkiksi omalla kohdallani..

Tsemppiä ja rauhaa elämääsi toivottaa samaa kokenut

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita uusi elämä lastesi kanssa. Selitä ihmeessä mikä sinua pitää tuon väkivaltaisen sinua inhoavan ihmisen luona..? Voi lapsiparat.

Vierailija
22/33 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee lasten hyvää katsella piestyä äitiä... mies menee vielä siihen pisteeseen että hutmasee vielä lastakin. Pakene kun vielä voit.

Onko asunto miehesi vai yhteinen? Oma vai vuokra?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi yöllä tappavansa mut...Todella pelkään.

Teen sen, että lähden vielä tänään.

Kiitos auttavista viesteistä. Mua ei vähään aikaan kuulu palstalla, tietokonekin jää sitten tänne.

Kiitos sanoistanne.

ap

Vierailija
24/33 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et itseäsi ajattele, ajattele lapsiasi! Millaisen perhemallin he saavat tuollaisessa kodissa?! Vaikka lapsi ei mitään olisi nähnytkään, hän kyllä vaistoaa tuollaiset asiat. Olen itse elänyt lapsuuteni väkivaltaisessa perheessä ja on mennyt kauan, ennenkuin olen siitä eheytynyt normaaliksi aikuiseksi.

Vierailija
25/33 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOIMIA!

Vierailija
26/33 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole minkään valtakunnan oikeutta suhtautua asiaan tuolla tavalla. Vaikka mikä olisi, vaikka tarina ei olisi totta nähnytkään. Tuollaista tapahtuu elämässä, on oltava jokin paikka missä siitä voi kertoa ilman, että joku MULKKU käy syyttämään provoilusta. Jos jollakulla on tarve keksiä tuollaista, täytyy jonkin olla joka tapauksessa pahasti vialla.

Vierailija
27/33 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkaise mielesi, katso asiaa etäältä ja tee paras ratkaisu kaikkien kannalta. Eli pakkaa kamasi ja lähde. Tai oikeammin, lähde äläkä mieti omaisuuttasi. Turvakotiin, ystäville, sukulaisille, ala mennä vaan.

Vierailija
28/33 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tule tuosta muuttumaan ja se, että pistää väkivaltaisen käytöksensä osittain sinun syyksesi, on jo niin hälyttävä merkki, että minä sinuna jo juoksisin Ensikotiin ja lujaa. Sieltä osataan auttaa eteenpäin, neuvoa asunnon hankkimisessa ja toimeentulon turvaamisessa. Älä niitä asioita mieti, tärkeintä on että selviätte hengissä.

Vierailija
29/33 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

erona se että tajusin lähteä ensimmäisen lyönnin jälkeen pois. haukkumista kuuntelin vuosia.

mä en sano tähän mitään, se on sun oma syy jos jäät hakattavaksi ja lapset kärsii, lyöminen ei tosin ole sun syy vaikka olisit tehnyt mitä. miehiä on olemassa jotka ovat kultaisia humalassakin...

mä kyllä tiedän miltä susta tuntuu, haluat ja uskot et mies muuttaa tapansa, valitettavasti ne ei muutu, jos et halua lähteä, miksette sitten koeta sitä perheterapiaa, eihän siinä mitään häviä...toivottavasti et saa kuolettavaa iskua ennen. voimia

Vierailija
30/33 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ehtoja enää, oletko todella niin naiivi että uskot parempaan! Sitä et miehesi kanssa tule koskaan saamaan! Et koskaan! Oman elämäsi voit pilata, mutta älä nyt idiootti anna lapsillesi ehdoin tahdoin tuollaista lapsuutta!!!!!!!!! Vastuu on sulla.

Et sinä sitä miestä rakasta, sua surettaa pieleen menneet toiveet ja unelmat. Pielessä ne onkin ja pysyy jos et NYT lähde!!! Miehesi on sairas!

Vierailija
31/33 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kaikkea paskaa voi kertoa,mutta tällä pyhällä palstalla kaikkeen pitää suhtautua vakavasti? Kuka oikeesti tulee tänne kertomaan tuollaisia juttuja ,kirjailijan alku,kenties?

Vierailija
32/33 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tule kiittämään jos jäät.

Vierailija
33/33 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele vihdoin ja viimein itseäsi ja lapsiasi. Tulette varmasti pärjäämään jatkossa paremmin, erityisesti henkisellä puolella ja olette varmasti lastesi kanssa onnellisempiä kuin aiemmin. Ei ole todellakaan hyväksi lapsille tuollainen " isämalli" , joka opettaa kuinka äitiä/naista/lapsia saa alistaa, haukkua ja jopa pahoinpidellä! Ei ole vielä myöhäistä antaa itsellesi ja lapsillesi parempi tulevaisuus!!!

Jaksamisia ja voimia muutokseen, joka toivottavasti tapahtuu!!!