Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tutkitaan toimea varten lääkärin tarkatuksessa

05.05.2007 |

siis yleensäkin mitä tutkitaan ja miten tarkkaan. Olen saamassa vakipaikan (rv27+) ja nyt siis menossa työterveyslääkärin tarkastukseen vakinaistamiseen liittyen. Tarkastus on vasta rv31 tienoilla. Kirjoitetaanko vakkarin paperit yleensä vasta tarkastuksen jälkeen? Raskaushan ei pitäisi tähän mitenkään vaikuttaa, vaikka poikkeuksellisesti vaikuttaa tällä hetkellä joihinkin asioihin, kuten verenpaineeseen, painoon, näkökykyyn yms.

vauva2006 rv27

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen ko. tarkoituksessa lääkärintarkastuksessa käynyt ja lääkäri lähinnä haastatteli ja täytteli samalla lomaketta. Tarkasti kyllä verenpaineen ja kuulon ja näön... olikohan muutakin... Olin itsekin silloin raskaana ja paperiin kyllä piti raskauteen liittyen LA merkitä, mut työnantajalle lomakkeesta palautettiin väliosa, jossa muistaakseni vaan näkyi nimi ja lääkärin lausunto siitä,että olen hänen tarkastuksensa perusteella kykenevä ko. työhön. Jos en väärin muista niin mitään terveystietoja tai tietoa raskaudesta ei työnantajalle palautettavassa lomakkeessa tullut näkyviin.

Vierailija
2/3 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

työhöntulotarkastus on ihan normaali lääkärin tarkastus, jossa haastatellaan ja tutkitaan perusterveysjutut.

Työnantajalle lähtee lappu jossa on kolme kohtaa: soveltuu työhön, ei sovellu työhön ja soveltuu työhön tietyin edellytyksin ja selitys perässä esim. joku allergia tms. ettei voi olla tiettyjen aineiden kanssa tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli kolesteroliarvot koholla, mutta ei siitä mitään merkintää tullut työnantajan osioon. Tuli vain, että soveltuu työhön ja lääkärin allekirjoitus.

Meillä tuo tehtiin ennen työsopimuksen allekirjoitusta ja siinä oli mm veriarvoista nuo rasva-arvot, sokerit, hb ym.

Sitten katsottiin näkö, kuulo (mulla oli kuulonalentuma jollain kohdalla, sekään ei vaikuttanut tulokseen), painoindeksi, verenpaineet, kuunneltiin keuhkot ja sydän. En nyt muista mitä muuta vielä oli.

Itse olen hoitoalalla ja piti toimittaa myös mm salmonellanäyte.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä