Tein reklamaation erääseen kauppaan, ja vastineessa kaupan pomo moitti työntekijää virheestä. Erikoinen olo jäi
Tein reklamaation erääseen kauppaan, olin saanut sieltä väärän tuotteen. Jäi aika erikoinen olo, kun sen kaupan joku pomo vastasi reklamaatiooni niin, että hän eritteli siinä mitä virheitä minun tilausta hoitanut työntekijä oli tuotteen kanssa tehnyt ja lisäksi painotti, että hän aikoo käydä työntekijän tekemää virhettä läpi tämän työntekijän kanssa. Väärän tuotteen rahallinen arvo oli alle kympin eli aika pieni.
Joo sain rahat takaisin siinä samalla, ei siinä mitään, sinänsä asia kunnossa minun kannalta. Mutta jäi kurja fiilis siksi, että pomo eritteli asiakkaalle (minulle) jonkun yksittäisen työntekijän virheitä, jotka minun mielestä oli aika pieniä ja olisi voinut käydä kiireessä kenelle tahansa työntekijälle. Ja lisäksi jos kauppa jotenkin puhuttelee työntekijöitä yksittäisistä virheistä, niin minusta ei ole ok kertoa siitä asiakkaalle. Tuli olo, että tässä kaupassa on huono johtamistyyli ja työntekijöitä kyykytetään yksittäisistä pikkuvirheistä. Eikö pomojen pitäisi pitää työntekijöiden puolta asiakkaiden suuntaan? Ja ottaa omalle vastuulleen rivityöntekijöiden mokat? Niin, että asiakkaalle päin sanottaisiin vaikka, että kannan pomona vastuun meillä tapahtuneista virheistä ja aion jatkossa parantaa perehdytysprosesseja tms, jotta virheiden todennäköisyys pienenisi.
Kommentit (2)
Tommosta se on, etenkin pikkupomojen kanssa.
Jeps, hyvä esimies toimii juuri kuvailemallasi tavalla ja työntekijöitä ohjeistetaan lempeästi. Tuollainen väkivaltakulttuuri kuuluu ehkä sitten johonkin miesten yrityksiin, ei jatkoon. Rahat muualle jatkossa.