Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuka häävieras oikeasti haluaa niitä pirun tymiä yhteisleikkejä??

Vierailija
05.05.2007 |

eiks jokju voisi joskus " yllättää" ja järjestää ohjelmaa vieraille, eikä käyttää vieraita järjestämään ohjelmaa...?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kiva jos joskus vieraat saisivat vaan nauttia ohjelman katsomisesta- ei sen tekemisestä..

kai suomessa ollaan niin kaavoihin kangistuneita?

Vierailija
2/15 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-häitä suunnitteleva...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, mikä ärsyttää ja on tylsää.

Olin häissä, joissa oli mm. sellainen ilmapallo-tanssileikki, johon ei todellakaan tarvinnut ketään maanitella mukaan. Tanssilattia tuli täyteen ja kaikilla oli tosi hauskaa.

Leikkien onnistuminen riippuu tietysti myös siitä, millaisia ovat vieraat. Esim. sellaisissa häissä, missä on paljon hääparin ystäviä, nuoria ihmisiä ja ihmisiä, jotka tuntee toisiaan, saattaa leikit onnistua paremmin kuin jäyhissä " sukulais/mummohäissä" .

Vierailija
4/15 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkein ihaninta ohjelmaa häissä on ollut musta aina musiikkiohjelma.

Vierailija
5/15 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku (esim. kaaso) kirjoittaa hääparista tarinan ja lisää sinne aukkoja adjektiiveille. Hääpari sanoo vuorotellen (tai kirjoittaa paperille) adjektiiveja, mitä mielikuvituksellisempia sen parempi). Sanat ujutetaan tarinaan siinä järjestyksessä kun ne sanotaan.

Monesti naurettu vedet silmissä kun tarinoista tulee oikeasti tosi hauskoja. Hääpari ja vieraat ei tietenkään saa kuulla tarinaa etukäteen

Vierailija
6/15 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. kaaso

Vierailija
7/15 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveää piinaa koko juttu. Onneksi on sellaisiakin häitä, joissa ei tarvitse vieraidenkaan kärsiä.

Vierailija
8/15 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itään ruveta leikkimään ja joudut olemaan pakon edessä muiden töllisteltävänä ja esittää, ettet kärsi tilanteesta. Se on vaan ahdistavaa.

Siis AIVAN MITÄ TAHANSA MUUTA kuin leikkejä, kiitos!

Vierailija
9/15 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu mikään ole tympeämpää kuin joku morsiamen ryöstö.

Vierailija
10/15 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainoat " leikit" olivat kukkakimpun ja sukkanauhan heitto. Musiikkia oli paljon, kun suvussa on paljon laulajia ja soittajia. Sitten oli pari puhetta ja lopuksi tanssia. Ainakin vieraat viihtyivät ihan loppuun asti ja kaikilla näytti olevan mukavaa.

Vierailija
11/15 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

häissä jossa itse olen ollut, oli ohjelmassa musiikkiesitykiä, eikä yhtää leikkiä. Musta kauheimpia on se kaulimen ja tohveleiden arvonta, samoin lakanan viikkaus sokkona ja morsiamen ryöstö.

Vierailija
12/15 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja juttuja on ollut mm. muutaman miesvieraan yhdessä laulama serenadi morsiamelle. Minusta se parjattu kuukausileikkkikin on ihan ok, jos vaan tehtävät on järkeviä.

Tykkään muutenkin häistä, joissa on ohjelmaa. Kamalan tylsää on vain istua, syödä ja juoda.

Vierailija
13/15 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mites on se tanssiminen?

Vierailija
14/15 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin se morsiammenryöstö

Vierailija
15/15 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samaa mieltä leikeistä, ne ovat yleensä tylsiä ja pöydistä ei näe eikä kuule kunnolla. Ohjelmaksi mun mielestä riittää ihan ne perinteiset: ruoat,juomat, hääkakku, tanssi, puheet.

Tuohon morsiamenryöstöön kuitenkin poikkeava mielipide. Jos hääjuhlaan on tulossa vähänkin ulkomaalaisia, niin morsiamenryöstä on kyllä yleensä täydellinen hitti. Se ei ilmeisesti ole edes Euroopassa kovin tunnettu. Pitää vaan varmistaa, että sulhasen tehtävä on sellainen että suoriutuu siitä nopsaan ja morsiamenryöstö ei veny liian pitkäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi