Onko kohtalotovereita? Olen naimisissa, mutta silti joudun elamaan puutteessa. Tama on raivostuttavaa. Mieheni laukeaa varmaan ensimmaisen tyonnon jalkeen. Esileikkia han ei suostu
harrastamaan... Olen monesti ottanut asian puheeksi. Mutta hän vain sanoo, että kyllä häntä harmittaa kun ei kykene tyydyttämään minua. Mutta siltikään hän ei suostu esileikkiin?! Ja sitten hän kehtaa sanoa rakastavansa minua... Mä tartten seksiä! Läheisyyttää! Pakkoko se on vieraisiin päätyä? Tai ehkä fiksumpaa ottaa ero...
Kommentit (6)
niin kestää paremmin. itsetyydytyspisteorg vai mikä se oli. seksi päivän aamuna käteen vaan niin eiköhän illalla kestä paremmin. tai säätelee sen mukaan miten herkkyyttä itsellä riittää.
Jos annat kerran viikossa - on painetta liikaa.
Paineessa laukee nopeasti.
Anna useammin, niin painetta on vähemmän, kestää kauemmin.
Kokeile kokeeksi kolmesti päivässä.
Jos ei auta, niin useammin.
niin kyllä alkaa kestämään,kolmekin kertaa päivässä ja jollei auta niin vieläkin useammin. Päivänkin tauko naimisessa huonontaa kestävyyttä jos on tottunut naimaan monta kertaa päivässä.
Kutonen puhuu asiaa, 1 viikossa ei todellakaan riitä, vaan miellään joka päivä niin alkaa kuntoakin varmasti löytymään.
En ymmärrä miksi kirjoitit, että miehesi kehtaa sanoa että rakastaa sinua.
Ei hän sille mitään voi jos hän laukeaa niin nopeasti. Ei se hänen rakkauttaan sinua kohtaan vähennä. Puhu järkeävästi ja ystävällisesti miehellesi tästä ongelmasta ja etsikää vaikka netin kautta tietoa, mikä auttaisi ongelmaan.