Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko tämä järjestely teistä OK?

Vierailija
18.03.2026 |

Tyttöystäväni on vuokrannut soluasunnon missä ajatteli asua opiskeluajan. Sitten hän tapasi minut. Nyt hän viettää suurimman osan ajastaan luonani mutta on kirjoilla ja pitää kiinni siitä soluasunnosta. Hänen ei tarvitse nostaa lainaa ja minä siis käytännössä maksan hänen ruuat.
Minä taas asun rintamamiestalossa maalla. Järjestely käytännössä sulkee pois etäpäivät. Joudun ajamaan kaupunkiin melkein joka aamu.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hyvä perse?

Vierailija
2/56 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miksi maksat hänen ruoat? Miksi hän asuu suurimman osan ajasta sinun luona? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tää sama aloitus, miten "elätät" lokkeilevaa tyttistä. Oma syysi jos et osaa vetää rajoja. 

Vierailija
4/56 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo sulkee pois etäpäivät? Jotakin tolkkua taas näihin paskatrolleihin.

Vierailija
5/56 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taasko tää sama aloitus, miten "elätät" lokkeilevaa tyttistä. Oma syysi jos et osaa vetää rajoja. 

Juuri näin. Laita lokkeilulle loppu ja lopeta typeryydessä pyöriminen.

Vierailija
6/56 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska hän haluaa ja ollaan pariskunta. Konkreettinen syy on se että se hänen asuntonsa on välillä älyttömän rauhaton. Hän on introvertti ja viihtyy paremmin maalla.

Vierailija
7/56 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä tavalla että hänen on päästävä luennoille ja kulkiset ei aidosti kulje.

Vierailija
8/56 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti tyttöystävä pitää ajaa koululle joka aamu. 

Bussit ei kulje sieltä teiltä? 

Vierailija
9/56 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska hän haluaa ja ollaan pariskunta. Konkreettinen syy on se että se hänen asuntonsa on välillä älyttömän rauhaton. Hän on introvertti ja viihtyy paremmin maalla.

Kuulostaa ihan hyvältä jos viihdytte noin. Ymmärrän myös, että tyttöystäväsi haluaa pitää jonkin oman paikan vaikka sitten onkin soluasunto. Tietenkin hän voi välillä ostaa yhteisiä ruokia sinne sinun taloosi. Miten etäpäivät liittyvät asiaan? 

Vierailija
10/56 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tyhmyyttä tuo joten kopeta kitinä. Miksi tyttis ei osta ruokaa? Hän saa kuitenkin opintorahan. 

Vierailija
11/56 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sillä ole ajokorttia? 

Vierailija
12/56 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tyttöystäväsi kulkeminen edelleenkään vaikuttaa sinun etäpäiviisi? Eikö hän voi ajaa itse luennoille?

Vierailija
13/56 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma tyhmyyttä tuo joten kopeta kitinä. Miksi tyttis ei osta ruokaa? Hän saa kuitenkin opintorahan. 

Josta vähän yli puolet menee hänen vuokraansa. Hän ostaa ruokaa joka päivä yliopiston ruokalasta mutta minä hommaan suurimman osan ruuista kotiin.

Vierailija
14/56 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sinä haluat? Haluatko sinäkin olla pariskunta, vai haluatko että seurustelu olisi harvempaa tapailua? Sinun pitää uskaltaa puhua siitä mitä sinä haluat. 

Vierailija
15/56 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tyttöystäväsi kulkeminen edelleenkään vaikuttaa sinun etäpäiviisi? Eikö hän voi ajaa itse luennoille?

Hänellä ei ole korttia.

Vierailija
16/56 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyse siitä, ettet saa suutasi auki. Olin myös liian kiltti liian pitkään, ja jossain kohtaa oli vaan pakko sanoa ei. Oli se pelottavaa, mutta helpottavaa lopulta! Sanot sille tytsille, että huomenna ei auto kaupunkiin kulje, sillä etäpäivä. Tai tytsi saa itse ajaa sinne, ja käydä tankkaamassa samalla kun käy kaupassa. Tää homma jatkuu niin kauan kuin itse sen sallit!

Vierailija
17/56 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mikä on teille okei, on minun puolestani myös okei. Teette niin kuin tunnette parhaaksi. Opiskelu on kuitenkin tilapäinen elämänvaihe. Eihän tuohon voi ulkopuolinen mitään muuta sanoa. 

Vierailija
18/56 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sinä haluat? Haluatko sinäkin olla pariskunta, vai haluatko että seurustelu olisi harvempaa tapailua? Sinun pitää uskaltaa puhua siitä mitä sinä haluat. 

Minä haluan olla hänen kanssa 💘

Vierailija
19/56 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koet hankalaksi sen, että ei ole etäpäiviä ja joudut kuskaamaan tyttökaveria, niin sinun pitää ottaa se asia puheeksi. Voihan tyttökaveri olla välillä kaupungissakin yötä, jos hänellä siellä kuitenkin on asunto. 

Vierailija
20/56 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä siis on sun ongelma? Se, errä tyttöystävä asuu sun luona ja sun pitää ajaa hänet aamuisin kaupunkiin. No, jos et halua olla kuskina, vaan jäädä kotiin etätöihin, sano sille tyttikselle, että et ole taksi ja käske se sinne soluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän