Pärjäätkö jos sähkö nousee taas 2 euroon per kwh ja bensa nousee 3 euroon litra?
Itse pärjään kun elän kynttilänvalossa ja käyn kaupassa vanhalla jopolla.
Kommentit (32)
Kannattaa mennä töihin. Ja jos ei sillä pärjää, niin toisiin töihin vielä lisäksi. Pitää rikkaiden jollain rikastua ja suurten ikäluokkien saada eläkkeistä vielä enemmän säästöön, kun ei niitä säästöjä makaa pankkitileillä kuin vasta noin kaksi kertaa Suomen valtionvelka.
Ollaan menossa kesää kohti, kohta ei tarvita kynttilän valoakaan ja kaupassa on kiva käydä kävellen, kun ei sada räntää niskaan. Palataan asiaan syksymmällä.
Vierailija kirjoitti:
"Itse pärjään kun elän kynttilänvalossa ja käyn kaupassa vanhalla jopolla."
Miksi sinä sinne kauppaan menet? Kotonakin on tyhjiä hyllyjä tuijoteltaavksi jos sellaisia haluat katsella.
Täällä kokoontuvat taas kaikki järjen jättiläiset jotka kuvittelevat että ne tuotteet teleportataan kaupan hyllyille ilman kustannuksia eikä 3€/l bensa ja 2€/kWh sähkö vaikuta pennin jeniä joka ikisen tuotteen valmistamisen ja palvelun tuottamisen hintaan.
Ja vieläkö jotkut kuvittelevat, ettei se Citymarket-kauppias vaivihkaa nosta katteita samalla? Miten kävi ruokakauppojen tulokselle sodan alkamisvuonna -22, kun hintoja oli "pakko nostaa"?
Vierailija kirjoitti:
Pärjään oikein hyvin, autoa ei ole eikä tule ja kauppakin on lähellä.
Entä työmatkat
Ei ole sähkölämmitystä ja autolla ei ole juurikaan pakko kulkea. Puusauna.
Kulutussähköön menee nyt 10-15 €/kk ihan säästämättä. Eli ei vaikuttais mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa mennä töihin. Ja jos ei sillä pärjää, niin toisiin töihin vielä lisäksi. Pitää rikkaiden jollain rikastua ja suurten ikäluokkien saada eläkkeistä vielä enemmän säästöön, kun ei niitä säästöjä makaa pankkitileillä kuin vasta noin kaksi kertaa Suomen valtionvelka.
Miksi meitä suomalaisia oikeasti p*rser*iskataan tällä tavalla? Tästä maasta on tullut ihan sietämätön paikka elää. Rahaa on vaikka kuinka, mutta sitä on sellaisilla, jotka eivät tee sillä yhtään mitään. Kun tuloerot olivat jotenkin järkeviä vielä, niin talous pyöri loistavasti.
Täällä kirjoittelevat ovat kyllä niin pää pumpulissa että heikompaa hirvittää.
voiko joku oikeustoimikelpoinen olla todella niin aivoton että kuvittelee 2€/kWh maksavan sähkön ja 3€/l bensan olevan vain pikku kiusa joka ei suinkaan saa vähintään koko Euroopan taloutta syöksymään II maailmansodan jälkeisen historian syvimpään lamaan.
Siinä sitten pätemään että mulla on hyvä palkka, kiinteähintainen sähkösoppari ja sähköpemari.
Ei muuten ole hetken päästä jos tuollainen kriisi kestää pidempään kuin muutamia päiviä max. pari viikkoa
Tämä on vasta alkua. Trumputtimella menee pian hermot siihen, että Putte tukee Irania ja auttaa sitä iskuissa amerikkalaisia vastaan. Tämä täysin älytön Iranin sota oli viimeinen välietappi tiellä kohti kolmatta maailmansotaa.
Vierailija kirjoitti:
Mut älä pölvästi osta kaupasta mitään esim elintarvikkeita kun polttoaineitten hinnan nousu nostaa myös elintarvikkeiten hintoja.
Paneelit akusto ja sähköautot=oon just näistä päivistä alkaen omsvarainen seuraavat 7 kuukautta. Rahaa palanut toista sataa tuhatta tähän. Ei kaduta.🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä työmatkat
Etätyöt.
- eri
"Itse pärjään kun elän kynttilänvalossa ja käyn kaupassa vanhalla jopolla."
Miksi sinä sinne kauppaan menet? Kotonakin on tyhjiä hyllyjä tuijoteltaavksi jos sellaisia haluat katsella.
Täällä kokoontuvat taas kaikki järjen jättiläiset jotka kuvittelevat että ne tuotteet teleportataan kaupan hyllyille ilman kustannuksia eikä 3€/l bensa ja 2€/kWh sähkö vaikuta pennin jeniä joka ikisen tuotteen valmistamisen ja palvelun tuottamisen hintaan.