Vaimoni ei enää halua minua, miten tästä eteenpäin?
Eli ongelman ydin on oikeastaan alunperin minussa. Minulla oli tuossa taannoin haluttomampi kausi enkä oikein tiedä edes syytä siihen, toki stressiä ollut hitusen jne, mutta vaimoni ei ole siihen syypää ollut ja olen monesti sen hänelle tehnyt selväksi aina, kun hän on loukkaantunut torjunnastani ja lopulta syytti minua siitä, etten enää halua häntä tai pidä häntä enää viehättävänä. En vain halunnut juurikaan seksiä yleisellä tasolla eikä vaimoni viehättävyys liittynyt siihen millään lailla. Sitäpaitsi silloinkin - niin kuin aina kehuin häntä kauniiksi joka päivä. Toki ymmärrän, että tuo vähäinen seksi varmasti aiheutti hänelle pahaamieltä vakuutteluistani huolimatta.
No nyt on tilanne toisin ja tunnen haluavani taas enemmän, niin kuin ennen, mutta vaimoni ei enää halua minua. Jopa välttelee vähissä vaatteissa/alasti näyttäytymistä edessäni. Hellyyttä kyllä antaa, mutta ei meillä ole ollut nyt sitä vähääkään seksiä. Ei tee aloitetta eikä vastaa minun aloitteeseeni. Kun kyselen häneltä, en saa hänestä mitään vastausta irti. Ymmärrän, että saatoin loukata häntä, mutta yritän nyt korjata asioita, mutta mikään ei etene suuntaan eikä toiseen eikä vaimo puhu minulle tästä. Sivuuttaa kaiken aiheeseen liittyvän. Mitä minun pitäisi tehdä? Tarvitsen apua.
Lisään vielä, että en koskaan vähentänyt muunlaista fyysistä hellyyttä häntä kohtaan vaan päinvastoin annoin hellyyttä ja huomiota muilla tavoin entistä enemmän.
Kommentit (34)
Naiset on todella seksi keskeisiä jotka ei pysty olemaan ilman seksiä ja naisille seksi on todella tärkeää niin vaimosi pettää sinua aivan varmasti jos ei sinun kanssa enää halua seksiä
Vierailija kirjoitti:
Jätä se ja sano että et halua mitään kämppisuhdetta tai sitten ala vaatimaan tasan puolet kaikista kustannuksista kun ei ole sinun velvollisuus maksaa kämppiksen kuluja
Ap:n vaimo kuitenkin kesti seksittömyyden kuin nainen eikä alkanut vaatimaan mitään kämppiskustannuksia. Jos ap alkaa nyt vaatia tuollaisia, niin yhtä lailla vaimo voisi vaatia sitten takautuvasti rahaa. Se olisi reilua
Vierailija kirjoitti:
Naiset on todella seksi keskeisiä jotka ei pysty olemaan ilman seksiä ja naisille seksi on todella tärkeää niin vaimosi pettää sinua aivan varmasti jos ei sinun kanssa enää halua seksiä
Näinkö?
Toisesta ketjusta luettua: naiset ei halua seksiä ollenkaan vaan suostuvat siihen vai a) saadakseen lapsen tai b) saadakseen perheelleen elättäjän
Harvemmin tällä palstalla on asiallisia vastauksia tarjolla, et sikäli jännä että täällä päätit avautua.
Naisena sanoisin, että aiempi haluttomuuskautesi vaikutti vaimosi itsetuntoon, eikä koe itseään haluttavaksi enää. Mulle on käynyt näin joskus menneisyydessä, kun puolisoni on ollut näkyvästi ihastunut johonkin tuttuumme tai kun hän on 'jäänyt kiinni' lastenlastensa ikäisten typsyjen herutuskuvien katselusta.
Mikä neuvoksi?
Jaa-a....? Ehkä määrätynlainen kosiskelu, flirtti, hotelliviikonloppu, matka tai mikä tahansa luksus voisi kipinää aikaan saada.
Olisiko apua keskustelusta perheterapeutin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinkö?
Toisesta ketjusta luettua: naiset ei halua seksiä ollenkaan vaan suostuvat siihen vai a) saadakseen lapsen tai b) saadakseen perheelleen elättäjän
Niinhän naiset ovat itse jo vuosia sanoneet että yhden ihmisen perusteella pystyy määrittelemään kaikki ja omassa lähipiirissä on useampi nainen joka on juuri tuommoinen niin sehän vain tarkoittaa että kaikki naiset on tuommoisia. Vai alatko väittämään muita naisia vastaan että yhden perusteella ei voi määritellä ja tuomita kaikkia muitakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarpeeksi monta kertaa, kun tulee torjutuksi niin sitä sulkeutuu ja kaikista vakuutteluista huolimatta kyllä siinä itsetunto aina vähän kärsii.
Aivan. Ap monta kertaa ensin varmaan toistuvasti torjunut vaimonsa ja vaimo varmaan mieli maassa miettinyt mahdollisia vikoja itsessään ja lopulta tämän myötä menettänyt omatkin halunsa ja nyt ap ihmettelee, että mikäs sillä on.
Itselläni naisena joskus on aikoja, että tekee mieli vähemmän seksiä, mutta rakastan miestäni niin silloin tällöin hoitelen hänet muuten, koska haluan pitää hänestä huolta ja samoin, joskus mies hoitelee minut muulla tavoin kuin yhdynnällä, jos esim häntä ei juuri haluttaisi.
Meillä kävi niin, että tulin torjutuksi usein, ja olin vuosia käytännössä ilman seksiä. Menetin sen myötä haluni, ja kun avauduin asiasta palstalla, reaktio oli erittäin vihamielinen.
Olisi pitänyt kuulemma jäädä seksittömään suhteeseen, ja olen itsekäs sika jne.
No, huvinsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se ja sano että et halua mitään kämppisuhdetta tai sitten ala vaatimaan tasan puolet kaikista kustannuksista kun ei ole sinun velvollisuus maksaa kämppiksen kuluja
Ap:n vaimo kuitenkin kesti seksittömyyden kuin nainen eikä alkanut vaatimaan mitään kämppiskustannuksia. Jos ap alkaa nyt vaatia tuollaisia, niin yhtä lailla vaimo voisi vaatia sitten takautuvasti rahaa. Se olisi reilua
Jotta voisi vaatia takautuvasti rahaa niin naisen olisi pitänyt maksaa enemmän mutra kaikkihan me tiedämme että naiset suostuu niin äärimmäisen harvoin siihen tilanteeseen että joutuisi maksamaan enemmän ja nainen jättää aika nopeasti miehen jos nainen joutuu maksamaan miehen asioita
Jos vaimollasi on nyt sellainen kausi, että ei tee seksiä mieli?
Itseeni ainakin puolison jatkuva torjuminen jättäisi aika pitkäksikin aikaa epävarmuuden ja tunteen että en minäkään nyt panosta tähän kun et sinäkään panostanut.
Hän on voinut myös mielessään jo tehdä eron teidän suhteessa, mutta ei ole vielä sanonut sitä ääneen. Silloin henkinen yhteys katkeaa.
Vaimo tajusi miten mahtavaa on elää olematta jäteastia. Tumputa pönttöön jos on pakko ja muuten keskity muihin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotta voisi vaatia takautuvasti rahaa niin naisen olisi pitänyt maksaa enemmän mutra kaikkihan me tiedämme että naiset suostuu niin äärimmäisen harvoin siihen tilanteeseen että joutuisi maksamaan enemmän ja nainen jättää aika nopeasti miehen jos nainen joutuu maksamaan miehen asioita
Miksi pitäisi? Miehet ovat kyllä oksettavia yrittäessään leikkiä naisen vauvoja. Hyi fittan. Mies elättää naista ja nainen lapsia.
Aika pattitilanteelta kuulostaa. Itse pyytäisin anteeksi, jos olen loukannut ja vielä toistaisin, että asia ei liittynyt häneen mitenkään. Kerro, että näet hänet haluttavana ja kauniina. Sitten kysyisin, että voinko tehdä jotain korjatakseni tilanteen.
Tuollaiset solmut ei välttämättä aukea ilman keskusteluapua. Pariterapia voisi auttaa.
Taisit pyytää kommentteja. Sait rehellisiä sellaisia tuntemattomilta. Ole rehellinen itsellesi. Kun puolisoa ei enää kiinnosta, suhde oli siinä. Aika jatkaa matkaa uuteen suhteeseen. Naisia riittää tällä planeetalla, turha ulista yhden perään.