Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

heehheee... Turhaa kehua, vai oikea mielipide??? Mitä sanoo av:n irvoikas raati

Vierailija
05.05.2007 |

Olen tukeva, puhetta tuli kaverin kanssa painoista.

olen 168 cm pitkä ja painan 116 kg.

Kaveri (lähes puoli tuttu) arveli painokseni 75 kg. sanon, että kuule paljon enemmän. No sitten sanoi, että MAKSIMISSAAN 85 kg. Katsoi ja arvioi mun kroppaa.

Kerroin hänelle painoni ja hän katsoi ja purskahti nauruun. ÄLÄ VALEHTELE, maksimissaan 85.

Itse hän on 183 ja 85 kg.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

170 / 118 kg ja kukaan ei uskoisi.

Vierailija
2/8 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 158 ja painan 65 kg, pidän itseäni pullukkana. Voisit itse myöntää itsellesi, että olet todellakin lihava! Ehkä silloin ympäristökin voisi olla rehellinen painostasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet pitävät esim miesäni hoikkana, vaikka työterveyshoitajan mukaan tällä on (siis oli) 10kg ylipainoa.

Vierailija
4/8 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse painoin viime kesänä 109kg, ja tuttavani jotka painavat sen 85kg, niin ovat päältä päin katsottuna täysin saman kokoisia kuin minä. Ja olivatkin leuat maassa, kun kerroin painoni. Luulivat, että painaisin myös n.85kg.

Käytimme myös saman kokoisia vaatteita, ja pituuskin suht sama!!!

No NYT minä sitten painan sen 85kg (rv28), ja sen kyllä huomaa että painoa on tippunut paljon (kasvoissa, jaloissa jne.)

En siis ole lahduttanut missään nimessä, vaan se paino vain lähti hurjaan laskuun kun tulin raskaaksi ja aloin vain syömään terveellisesti (eli normaalisti).

Vierailija
5/8 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin ne kilot vaan asettuu tasapainoisesti, tai sit tosiaan osaa pukeutua. Myös kasvonpiirteet voi hämätä, ja ruumiinrakenne.

Itse olen sitä toista laitaa, eli näytän pyöreältä, vaikka kiloja on aika vähän. Kasvoni ovat pyöreät ja muutenkin pienetkin painonnousut näkyy heti, plösähdän jotenkin :-)

Vierailija
6/8 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta HUOM!

Olen edelleenkin lihava ihminen.

En siis ole koskaan pitänyt itseäni edes ns. tukavana/tavallisen pyöreänä tms. Miten sen nyt haluaa hienosti sanoa.

Kyllä minulla on vielä paljon pudotettavaa synnytyksen jälkeen, jotta olisin edes normaalikokoinen.

Pituutta minulla siis 169cm.

t:6

Vierailija
7/8 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse olen 158 ja painan 65 kg, pidän itseäni pullukkana. Voisit itse myöntää itsellesi, että olet todellakin lihava! Ehkä silloin ympäristökin voisi olla rehellinen painostasi!

En puhu siitä, mutta joskus keron kuinka kärsin painostani. Silloin tämäkin utli puheeksi.

Eikä tämä ole ainut kerta kun minun painoani ei uskota

-ap-

Vierailija
8/8 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva vaan sylissä niin ei tullut keskityttyä -ap-