Luonani kummittelee??
Olen asunut nyt tässä asunnossa seitsemisen vuotta. Asun siis yksin nyt, mutta aiemmin kanssani asuivat lapset, jotka ovat nyt muuttaneet opiskelemaan. Talo on 90-luvun alusta.
Muutaman kerran olen herännyt kun olohuoneen jalkalamppuun on syttynyt yöllä valo. Se on helppo selittää sähkövirheeksi. Ja olen aina ollut yksin kotona kun näin tapahtuu.
viime önä heräsin outoon narinaan, aivan kuin avoinna olevaan ikkunaan, paitsi että olen itse pessyt syksyllä ikkunat ja tiesin niiden olevan kiinni. Nousin tutkimaan asiaa ja keittiön ikkuna olikin pari senttiä auki, siis sellainen suuri ikkuna, ei mikään tuuletusikkuna. Ikkunassa on kolme kiinni väännettävää lukitusta, ja illalla ne olivat vielä kiinni kun suljin sälekaihtimet.
Oli pakko nukkua valot päällä sen jälkeen.
Olenkohan vainoharhainen?
Kommentit (28)
Kerrostalo? Ok-talo? Kenellä avaimet asuntoon?
Sinun pitää itse pohtia ja tuntea miksi ikkunan monimutkainen lukitus oli auki.
Kummitustaloja on olemassa. Kävin kerran yhdessä vanhassa kirjakaupassa, niin ovessa oleva tiuku ei helissyt kun menin sisään. Tiedustelin asiasta myyjältä. Kysyin myöskin miksi tiskillä oleva pitsiliina lähti itsekseen lattialle vaikka ulko-ovi oli jo ollut kiinni. Myyjä sanoi, että entinen omistaja joka on jo kuollut, kummittelee. Kysyin miten. Hän kertoi, että on nähty tulevan esimerkiksi alakerran portaikossa usein vastaan. Silloiset omistajat muuttivat siitä pois, olikohan monet kyselleet mitä siellä tapahtuu, en tiedä.
Kotona asuessani huoneeni ovi, joka ei ollut täysin kiinni, naksui usein ja avautui sen jälkeen usein itsestään. Siinä ei pitänyt olla mitään vikaa, kun sitä tutkittiin. Eikä sillä ollut ajallista yhteyttä mihinkään tapahtumaan. Ainakaan minun tietääkseni.
1990 luvulla kun isäni oli sairastunut vakavasti ja en vielä tiennyt siitä, ihmettelin kun silloisessa asunnossani kirjahyllyn yksi alimmista lasiovista putosi yllättäen itsestään paikoiltaan lattialle ja heti sen jälkeen auki olleen television ruutu meni itsekseen mustaksi. Vain ohjelman ääni kuului. Sitä en unohda ikinä.
Kerran olin juhlistamassa uutta vuotta
ravintolassa ja olin tanssilattialla tanssimassa. Siellä jo jonkun aikaa oltuani minulle tuli epämukava tunne, että joku katsoo minua ja on tullut tapaamaan minua. Katsoja tuntui olevan aulassa, jonne oli jonkinlainen näköyhteys, mutta en nähnyt siellä ketään. Ajattelin, että ei voi olla, kukaan ei ole voinut tulla tapaamaan minua, sillä en ollut sopinut mitään tapaamista enkä ollut maininnut kenellekään missä olin. Tunne vaivasi kuitenkin edelleen ja minun oli pakko sanoa, että nyt minun on käytävä katsomassa koska joku on tullut tapaamaan minua. Kävin katsomassa mutta en löytänyt ketään. Tunne jäi vaivaamaan.
Vähän aikaa tästä sain tietää, että ystäväni oli kuollut odottamatta samana yönä samaan aikaan.
1. Piet. 3:22 sanoo, että Jeesuksen alle ovat kaikki enkelit, vallat ja voimat alistetut. Kun on Jeesus talon Herrana, henkivallat ja voimat pysyvät kurissa.
Jos ei näin ole, on vähän heikossa asemassa, koska saatanalla joukkoineen on oikeus tehdä mitä se haluaa pelastumattomille. Mutta hyvässä lykyssä se pelottelu voi myös johtaa Jeesuksen suojaan.
Pyytää pappia(joka ymmärtää yskän ei mitään w0c3henkilöä)siunaamaan taloon ja ajamaan tarvittaessa kummituksen pois.
voin tulla manaamaan, tonni tunnista ja koko päivä ruokineen 500 euroa.
Vierailija kirjoitti:
1. Piet. 3:22 sanoo, että Jeesuksen alle ovat kaikki enkelit, vallat ja voimat alistetut. Kun on Jeesus talon Herrana, henkivallat ja voimat pysyvät kurissa.
Jos ei näin ole, on vähän heikossa asemassa, koska saatanalla joukkoineen on oikeus tehdä mitä se haluaa pelastumattomille. Mutta hyvässä lykyssä se pelottelu voi myös johtaa Jeesuksen suojaan.
Ei täällä ole kukaan kirjoittanut mistään saatanan pelotteluista eikä vainoista ja hyvät henget ovat yleisempiä kuin pahat.
Jos et tunnusta hyvien henkien olemassa oloa tai luokittelet henget automaattisesti pahaksi, kaikki eivät ajattele samalla tavalla.
Kuolleet (henget) eivät käy täällä pelottelemassa ihmisiä, mutta saattavat olla kiintyneitä siihen paikkaan jossa elivät.
Kuolleet (henget) saattavat läydä katsomassa läheisiään. Kaikki eivät sitä koe. Minusta oli huojentavaa nähdä unta isästäni silloin kun hän oli kuollut ja aamuisin oli vaikea uskoa, ettei hän ole enää täällä. Sen jälkeen näin usein aamulla hänen hymyilevät onnelliset kasvonsa ja tiesin, että hänellä on kaikki hyvin. Olen kuullut monilta samanlaisia kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä kukaan muu ole puhunut pahoista hengistä eikä vainoamisista. Valtaosa hengistä on hyviä.
Kaikki me olemme henkiä ja kun nyt olemme täällä, meillä on myös keho.
Tee kansalaisaloite kummitusten häätämiseksi Suomesta.