Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllätyin, että hoikkana pitämäni kaveri käyttää kokoa 44-46!

Vierailija
05.05.2007 |

Itse olen hieman isompi (hui, pyörtykää) ja olen aina ajatellut, että tuo(kin) kaveri on niin hoikka. Hän kuitenkin antoi minulle muutaman vaatteen sovitettavaksi, koska ei niitä itse käytä. Ei sillä, että olisivat liian isot, mutta hänelle tarpeettomat. Epäilin TODELLA mahtaako mahtuo minulle, mutta yllätyi kun kokolapussa olikin 46!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos ostaa paidan, joka mahtuu rintojen kohdalta kiinni, helma liehuu jättimäisenä telttana ja saa ihmisen näyttämään lihavammalta kuin onkaan.

Vierailija
22/26 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siten, että esim. S-koko kasvoi vastaamaan kokoa 26-38, M 40-42 jne. Numerokokojen muuttamisesta ei ainakaan tuolloin tullut mitään infoa, kirjainkoot siis suurenivat.

Terv. entinen myyjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkat ihmiset kayttavat yleensa suurempia vaatekokoja... koko riippuu myos ruumiinrakenteesta

itse 175cm ja 59kg

Paidoissa maksimikoko 38, mutta monet pienemmatkin mahtuu hyvin

ja pitkien halkojen ja levean lantion vuoksi housut yleensa kokoa 40 tai hieman pienemmat.

Vierailija
24/26 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon. Kaverit lensivät persiilleen, kun olin aloittelemassa laihdutusta ja he olivat hokeneet, että eihän sun tarvii laihtua. Ilmoitin sitten heille painoni. No joo, mahduin koon 40 vaatteisiin hyvin, mutta painoin 84 kg, pituuteni 170 cm! Eli selkeästi ylipainoa. Nyt 68 kg ja koko 38 menee kevyesti:)

Vierailija
25/26 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monillahan se mitta äitiysaikana suurenee. Vaikutelma hoikkuudesta tai lihavuudesta tulee usein vyötärönympäryyden mukaan. Jos on omenavartaloinen, niin ei vaikuta ollenkaan niin hoikalta kuin saman kokoisia vaatteita käyttävä päärynävartaloinen.

Ja tottahan toki on tuo maininta vaatteiden väljyysvaran pienenemisestä muodin mukaan. 80-luvullahan oli muotia kaikki jättivaatteet!

Vierailija
26/26 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siinäkin koossa usein paitapuserot, jakut ja takit ovat tiukkoja hartioista. Painoa pitäisi toki pudottaa, mutta mahtaako sekään auttaa hartian leveyteen millään lailla.

Mäkin olen ihmetellyt näitä rinnattomille tehtyjä vaatteita. Itselläni on kuppikoko B, ja silti tämän kevään mekkomallistossa olen löytänyt monta mallia, jotka kinnaavat rinnan korkeudelta. Pitää varmaan kaivaa taas ompelukone esiin ja ruveta tekemään vaatteet itse, silloin ainakin saa sopivia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme