Sinä joka olet eläkkeellä mt-syistä
Oletko todella sitä mieltä ettet pystyisi tekemään mitään työtä?
Kommentit (155)
hyvinkin pystyisi töihin, mutta kun huomasin, että on todella typerää käyttää tämä lyhyt aika, mitä maapallolla vietetään, niin rikastuttamalla jotakin ahnetta pösilöä, ja toimimalla kuten jo koulussa opetetaan, eli pissalle viittaamalla, tauolle kellon soidessa. sama jatkuu työelämässä. minä vain touhuilen kaikkea, mitä ikinä keksinkään. eipä ole stressisyömisen takia liikakiloja, stressiä, eikä muitakaan huolia. on tämä ihanaa elämää. hyvää kevättä kaikille omasta ajastaan päättäville.
Työkyvyttömyyseläke pitäisi ottaa seuraavaksi leikkauslistalle. Nämä turhakkeet ovat vain taakka muille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva maksaa työkyvyttömien elämä🤷
Vaihdan tilannettä koska vaan, jos sinä otat kaikki mun sairaudet ja kivut.
Mutta etpä sinä raukka ajattele nenääsi pidemmälle.
Sairaudet johtuvat suurimmaksi osaksi omista valinnoista.
No heippa Maria Nordin.
Vieläkö heiluttelet ananasta haarovälissä ja maalaat pääsiäismunia kuukautisverellä?
Vierailija kirjoitti:
hyvinkin pystyisi töihin, mutta kun huomasin, että on todella typerää käyttää tämä lyhyt aika, mitä maapallolla vietetään, niin rikastuttamalla jotakin ahnetta pösilöä, ja toimimalla kuten jo koulussa opetetaan, eli pissalle viittaamalla, tauolle kellon soidessa. sama jatkuu työelämässä. minä vain touhuilen kaikkea, mitä ikinä keksinkään. eipä ole stressisyömisen takia liikakiloja, stressiä, eikä muitakaan huolia. on tämä ihanaa elämää. hyvää kevättä kaikille omasta ajastaan päättäville.
Toivottavasti saat syövän. Katotaan sitten kuka nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Työkyvyttömyyseläke pitäisi ottaa seuraavaksi leikkauslistalle. Nämä turhakkeet ovat vain taakka muille ihmisille.
Lapsilisät voitaisiin poistaa kaikilta.
Turha porsia, jos ei ole rahaa ylläpitää sitä ä pärää...
Vierailija kirjoitti:
Tuki- ja liikuntaelinsairauksia
Uniapnea
Suolistosairaus IBD
Ole hyvä, saat ne mielihyvin.
Vierailija kirjoitti:
Sinäkin saatat olla työkyvytön jo huomenna.
Vajaakuntoisena työnhakijana pohdittiin työkkärissä vuosikaudet, en kykene 40-tuntiseen viikkoon, mutta 2-3 pv viikossa voisin antaa työpanokseni jollekin. Vikani ei ole kognitiivinen.
Niin eipä sopinut yhteiskuntaan osa-aikatyön ajatus, vaikka se ratkaisisi monta asiaa. Kirjoitin tästä jollekin sen ajan ministerille ja yleisöosastoihin. Kokeilin 2 päivänä olla työssä, kelalta paskamyrsky välittömästi, hoitotaho uloskirjoitti pikavauhtia koska"työkykyinen". Kaikki ei halua eläkkeelle vaan joutuu. Olin kyllä huonossa kunnossa. Minun kohdalla eläke oli taloudellisesti paras ratkaisu, toki vain pienin eläke. En kertonut kenellekään mutta kun kerroin tuli taas paskamyrsky, sairastumisen juurisyyt ei kiinnostanut eikä myötätuntoa herunut. Sairaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka palkkaisi työntekijän, joka voi koska tahansa saada psykoosin? Ihan mihin tahansa työhön.
Eli ei suojella vain sairastunutta.
Kuka tahansa voi saada koska tahansa psykoosin.
No itse asiassa ei voi.
Mt-ongelmiin on nykyään niin hyvät lääkkeet ja terapia, että en usko kovin monen päätyvän työkyvyttömyyseläkkeelle aidoista syistä. Usein päälimmäinen syy on haluttomuus käydä töissä.
Päihteiden käyttäjät ovat eri asia. Heistä ei useinkaan ole enää mihinkään työhön. Korkeintaan keräämään koiran jätöksiä ja roskia.
Vierailija kirjoitti:
Sä et maksa mitään, vtun loinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain selkeät elintapasairaudet, joskin niihinkin vaikuttaa geenit. Et kai vaan mussuta lihaa? Aijai, ansaitset siis kivut ja kuoleman, oman aatteesi mukaan. Kai sitten edes elät kuten saarnaat?
Mt-sairaudet taas johtuu aina ympäristöstä ja vain osittain perimästä, ei omista valinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Kuka palkkaisi työntekijän, joka voi koska tahansa saada psykoosin? Ihan mihin tahansa työhön.
Ei tule psykoosia, kun ottaa lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuki- ja liikuntaelinsairauksia
Uniapnea
Suolistosairaus IBD
Ole hyvä, saat ne mielihyvin.
Oot siis läski! Laihduta ja mene töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jo. Ei vaan uskalla myöntää, ettei kukaan halua palkata sitä kun se on epäpätevä mulccu. Ja koska sellasia ei pahemmin palkata, se oikeastaan on työkyvytön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain selkeät elintapasairaudet, joskin niihinkin vaikuttaa geenit. Et kai vaan mussuta lihaa? Aijai, ansaitset siis kivut ja kuoleman, oman aatteesi mukaan. Kai sitten edes elät kuten saarnaat?
Mt-sairaudet taas johtuu aina ympäristöstä ja vain osittain perimästä, ei omista valinnoista.
Vastuunpakoilua puhtaimillaan. Jokainen aikuinen on itse vastuussa omasta mielenterveydestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule psykoosia, kun ottaa lääkkeet.
Parempi olisi kuitenkin tappaa itsensä. Taakkahan tommonen on muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jo. Ei vaan uskalla myöntää, ettei kukaan halua palkata sitä kun se on epäpätevä mulccu. Ja koska sellasia ei pahemmin palkata, se oikeastaan on työkyvytön.
Mikäs köyhä loinen täällä itkee.? Millaista on olla kerjäläinen?
Vierailija kirjoitti:
Onko ihminen arvokas vain jos se on valtiolle tuottava?
Olet varmaan sen ikäinen, että kun vielä kykenin töihin, maksoin koulutuksesi. Taisi nekin rahat mennä hukkaan...