Heräät aamulla hotellihuoneesta Juhana Vartiaisen ja Arto Satosen välistä
Kommentit (83)
Nähtiin baarissa sattumalta. Juttu alkoi luistaa ja juotiin liikaa. Lähdettiin lopulta jatkoille hotelliin.
Vierailija kirjoitti:
Itkisin onnesta.
Tynkkynen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itkisin onnesta.
Tynkkynen?
Hän on naimisissa!
Vierailija kirjoitti:
Hyh. Laattaisin aivan sikana.
Miksi?
Sanoisin: Anteeksi, jätän teidät rauhaan. Herätessä kun huomasin, että olen kolmas pyörä tässä sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Pantiin Suomi kuntoon!
Pantiin pantiin.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin: Anteeksi, jätän teidät rauhaan. Herätessä kun huomasin, että olen kolmas pyörä tässä sängyssä.
Entä jos he sanoisivat, että jää vielä, kolmisin on aina kivempaa, kuten eilenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos he sanoisivat, että jää vielä, kolmisin on aina kivempaa, kuten eilenkin.
Jos hinnasta sovitaan.
Tyhjentäisin baarikaapin välittömästi! En kestäisi selvin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itkisin onnesta.
Tynkkynen?
Hän on naimisissa!
Alan mies Alan-mies hoitelisi kaikki kolme ääshoulia ja jokainen olisi tyytyväinen top-roomservice -palveluun, jota ei Trivagosta saakaan. Once you go black, you never go back :D
-winner-
Arvelen, että työhaastattelu on venynyt pitkäksi. Otaksun, että koska olemme näin intiimisti, niin työsoppari on varmasti allekirjoitettu. Itse en tosin (onneksi) muista mitään.
Huomenta Juhana ja Arto. Onko Trump mennyt jo aamupalalle?
Vierailija kirjoitti:
Huomenta Juhana ja Arto. Onko Trump mennyt jo aamupalalle?
Toiset eivät saaneet nukuttua, kun Trump jankkasi koko yön netissä, yläpeukutti omia kommenttejaan ja huusi läppärilleen, että ISOT KIRJAIMET tai tulee SOTA!
-winner-
Voi ei, tuo olisi jo painajaisunta....
Voiko ihanammin päivä enää alkaa?
Onko ihanampaa aamua kuin tää?