Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jolla merihädässä ----Mikrobitin testeissä Jolla Phone jäi vertailukelpoiseksi 300 euron hintaluokan puhelimiin.

Vierailija
14.08.2026 |

650-750 e kaupassa  ja speksit kuin 300 e luurilla. Taas meitä fillataan linssiin.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen N9 ja sitten se sysipaska Lumia mitä lähinnä suomalaiset osti. 

Vierailija
2/30 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paska!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung itsellä vuodesta 2012, ei yhtään luuria ole pettänyt odotuksia eikä hajonnut.

Vierailija
4/30 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää ostaa marginaalivalmistajan luureja ja olla itse beta-testaaja.

Vierailija
5/30 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako joku ne Lumian kammottavan rumat "tiilet".hyi v..u.

Vierailija
6/30 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaako joku ne Lumian kammottavan rumat "tiilet".hyi v..u.

Äläpä hauku, minulla oli Lumia.

Haluatko kuokkaasi?!

Vierailija
7/30 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisipa joku pieni simpukka 4g peruspuhelin! Hartaasti odotan. On vain seniorimalleja jossa avunpyyntöpainike on laitteen päällä, vaikka läpän pitäisi suojata ettei vahinkopainalluksia voi tapahtua. Samsungin suunnittelija, jos luet tätä, back to basics please.

Vierailija
8/30 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistä että puhelin valmistajat kilpailee noilla spekseillä ja tehokkuus asioilla. Minulle kuitenkin riittää kun käyttämäni toiminnot toimivat hyvin ja en kuitenkaan pelaa puhelimella niin turhia tehoja en tarvitse. Mahdollisesti hyvä yksityisyys ja suomalaisuus tarkeämpää, kuin ne tehot.

Vierailija
9/30 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumia oli täyttä paskaa. Kaikki hyvät äppsit oli vain iphonelle, joskus ehkä androidille. Akku kesti 4 tuntia jos hyvin meni. Haista iso v-ttu nokia ja suomalainen media joka peitteli tota.

Vierailija
10/30 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samsung itsellä vuodesta 2012, ei yhtään luuria ole pettänyt odotuksia eikä hajonnut.

Täytyy sanoa, että surukseni useita omistaneena en ole samaa mieltä. Liikaa Samsung kuonaa ja ryönää mistä ei pääse eroon ja surkea akku ihan jokakerta. Plussaa tehokas rauta järki hintaan.

Vierailija
11/30 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisivat vaan myydä sitä käyttistä jonka voisi asentaa erikseen androidin sijaan puhelimeen.

Vierailija
12/30 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisipa joku pieni simpukka 4g peruspuhelin! Hartaasti odotan. On vain seniorimalleja jossa avunpyyntöpainike on laitteen päällä, vaikka läpän pitäisi suojata ettei vahinkopainalluksia voi tapahtua. Samsungin suunnittelija, jos luet tätä, back to basics please.

Osta doro

Vierailija
13/30 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung s 24 itsellä. Ostin torista avaamattomassa paketissa 370 e pari vuotta sitten. Paras puhelinkauppa mitä olen tehnyt ja luuri futaa mainiosti ja akku kestää.

Vierailija
14/30 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli samsungin jokainen fold kakkosesta kutoseen. Jokaisessa sisänäyttö on mennyt paskaksi, että se siitä samsungin laadusta.

Ekan jälkeen samsung ei korvannut mitään takuuseen, eli kusettajia ovat.

Onneksi honorilla on nykyisin hyvät foldit, niin ei tarvii samsungia koskaan enää ostaa.

Vierailija
15/30 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli samsungin jokainen fold kakkosesta kutoseen. Jokaisessa sisänäyttö on mennyt paskaksi, että se siitä samsungin laadusta.

Onneksi honorilla on nykyisin hyvät foldit, niin ei tarvii samsungia koskaan enää ostaa.

Tohon vielä, että kyllä se honorin näyttö myös meni rikki, joten eivät täydellisiä ole mutta seuraavana päivänä mulla oli uusi puhelin, eli takuu toimii heillä.

Vierailija
16/30 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ei ole tarkoitus kilpailla raudassa saman hintaluokan puhelinten kanssa. Sen tarkoitus on tarjota linux tyylinen kokemus, parempi tietosuoja ja mahdollisuus esim. akun vaihtamiseen helposti. Sinänsä peruskäytössä menisi vaikka kymmenen vuotta vanha rauta. 

Vierailija
17/30 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta doro

Sääli vaan että Doro on täyttä paskaa.

Vierailija
18/30 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samsung s 24 itsellä. Ostin torista avaamattomassa paketissa 370 e pari vuotta sitten. Paras puhelinkauppa mitä olen tehnyt ja luuri futaa mainiosti ja akku kestää.

Kiva kun tuet rikollisuutta.

Vierailija
19/30 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hankkisin mielelläni eurooppalaisen puhelimen, kyse on ihan turvallisuudestakin nyt kun jenkkiläänkään ei voi enää luottaa. Toistaiseksi en uskalla Jollaa hankkia koska en usko että se korvaa käytettävyydessä halvimman iPhonen. Samsungin olen aina kokenut hankalaksi käyttää ja kaikissa älypuhelimissa on liikaa ominaisuuksia joita en käytä. Simppeli olisi parempi, iPhonekin oli parempi ennen kaikkea turhaa härväystä. 

Kun Euroopassa tehtäis vielä komponentitkin mutta loppupeleissä kaikki ollaan riippuvaisia Kiinasta… 

Vierailija
20/30 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän perheessä 15 vuoden aikana toista kymmentä samppaa eikä yhtään ongelmaa missään. Pienintäkään.

Yleensä jos näytöt hajoaa on käyttäjän vika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi