A talkissa nyt Marttinen ja Koskela
Viisas Minja Koskela taas telkussa. Kyllä on yksi Suomen fiksuimmista naisista ja kansanedustajista. Äänestäisin pressaksi jos ei olisi vasemmistoliitossa. Kyllä saa Marttinen kieriskellä A-talkin tuolissa.
Kommentit (43)
Marttinen luettelee valmista liturgiaa, oli kysymys mikä tahansa.
Minja perustelee hyvin asiat. Marttisen uuden mallin voi yrittää ikkunasta ulos kadulle,
El Minja argumentoi faktoilla hallituksen lainsäädännöstä ja Marttinen suoltaa EK-propagandaa ja valehtelee rekrytointirohkeuslaista. Lakiesitystä vastustavat myös hallituksen naisjärjestöt, mutta Etelärannasta on tilattu työehtojen heikentämistä, joten korruptio-kokoomus kuittaa vaalirahoitustaan.
Marttinen sitä ja Marttinen tämä, Marttinen kiristää ja Marttinen "helpottaa". Älykkö Minja
Marttinen ketjuttaa ja minua ketjuttaa.
Minja hyvä tyyppi, on ihan rauhallinen, ottaa koko tilan haltuun, ei tarvitse selitellä, on kotiläksyt tehty, hyvä Minja
Vierailija kirjoitti:
Kröh
Kröh
Kröh
Kröh Kröh
Rauman oma possu.
Vierailija kirjoitti:
Marttinen ketjuttaa ja minua ketjuttaa.
Siis minua keljuttaa
On siinä meillä työministeri. Satosen ja Marttisen valinnat ko. tehtävään on ihan avointa trollaamista.
Minja on vahva vasemmistolainen nainen, joka servaa persekokkareet 🥰 Minja menee persuporsaan ihon alle 🙏💕
Vierailija kirjoitti:
Ihana Minja 🥰
Niin kuiva kommunisti, huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Ihana Minja 🥰
Noilla palkoilla voisi ostaa tyyliä ja kampaajan, vink vink
Minja puhuu niin taitavasti, selvästi ja perustellen, ei oo mikään kiihkoilija. Ihan oikea kansanedustaja.
Vierailija kirjoitti:
Koskela vie, Marttinen vikisee.
Ei vikise viekää, röhkii vasta.
Minja taitaa olla ihan väärässä puolueessa, habitus kuin keskitysleirin vartijalla.
Marttinen puhuu palturia ja kieriskelee tuolissa, hyvä Minja.