Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko Suomen löperö taloudenpito VTV:n syytä?
17.03.2026 |
Mietin tässä että johtuuko Suomen löperö taloudenpito siitä, että taho jonka pitäisi valtion taloudenpitoa kontrolloida, Valtiontalouden Tarkastusvirasto VTV muuttui edellisen johdon alaisuudessa "kumppaniksi" sen sijaan että olisi pitänyt kovaa talouskuria tarkastatteville laitoksille, ja sen takia budjetit ovat paukkuneet? Vai onko kyseessä pelkkä sattuma?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa