Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa kokemuksia Ozempicistä laihdutuslääkkeenä

Vierailija
17.03.2026 |

Mulla on paino tällä hetkellä 122 kg. On taas vain noussut. En vain saa motivaatiota kohdilleen pudottaa painoa. Paino oli jo välillä 107 kg, mutta homma on taas lipsunut.

Mietin, että pitäisikö kysyä työterveyslääkäriltä voinko saada Ozempicin tueksi laihdutukseen. Että ainakin pääsisi alkuun ja motivaatio parantuisi, kun paino alkaa pudota. Mulla on alkuvuodesta todettu tyypin 2 diabetes johon mulla on käytössä Metforem 500 mg. Tällä lääkkeellä ei ole ollut vaikutusta ruokahaluun ja painoon. 

Mua vain pelottaa haittavaikutukset. Sama juttu lihavuusleikkauksissa.

Toivottavasti tämä aloitus saa olla eikä poisteta kuten sen jonka tein eilen. En tiedä oliko siihen tullut vastauksia, kun vasta nyt tulin palstalla ja huomasin, että mun aloitus on poistettu. 

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se vaikuttaa myös painon hallintaan. Toki, jos et sellaista halua niin paljolti oma valintasi.

Et sitten ymmärtänyt mitä kirjoitin.

ap

Haluatko painoasi helposti alas vai et? Kyllä lääkäri osaa sinulle määrätä sitä oikean määrän Metforem:in tueksi.

Minä en ainakaan vastustellut sen käyttöä ja se oli oikea päätös. Painosi laskiessa ehkä masennuskin helpottaa.

No niin tulihan typeryys sieltä eli kuvitellaan mun masennuksen liittyvän painoon. No ei todellakaan liity vaan masennus johtuu useammasta elämän vaikeasta tapahtumasta ja asiasta.

ap

Tuskinpa lihavuus helpottaa masennusta? Laihempana on esim. mukava liikkua ja voi saada ihailevia katseitakin ja kehumisia.

Mä olen ollut lihava jo kauan enkä silti ole ollut masentunut. Kyllä mä liikkua pystyn! En ole mikään sohvaperuna jolle jo parin metrikin kävely tuottaa tuskaa. Teen fyyisistä työtä. Ja mitä hittoa mä tekisin ihailevilla katseilla ja kehumisilla?? En elä täällä muita varten ja ole mikään huomiohu*ra jonka janoaa muiden huomiota. 

ap

Tämä selvä. Hoida pääsi ensin kuntoon ja mieti muita asioita sitten. Sitäpaitsi joidenkin antidepressiivien kanssa Ozempic ei edes sovi.

Lisää olettamista. Mulla ei ole mitään mielialalääkitystä

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän