Trump on ihan oikeassa Hormuzin salmestakin
Kommentit (57)
Trump💩🤡
Vajaat puolustavat sankariaan.😵💫🤣 kuinka tyhmä täytyy olla Trump-fanin?
Vierailija kirjoitti:
olet aika yksin mielipiteesi eli provosi kanssa, huhuu
Se ei ole mielipide vaan fakta. Eikä tää ole punakaartin huutoäänestys.
Jotenkin koomista kun jotkut tekee fanituksesta oman identiteettinsä ja siitä ei pystytä luopumaan vaikka järki meni, noh ehkä enemmänkin säälittävää, mutta on se minulle koomista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole mielipide vaan fakta. Eikä tää ole punakaartin huutoäänestys.
Ei tietenkään vaan palstapersujen öyhötysäänetys🤪
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin koomista kun jotkut tekee fanituksesta oman identiteettinsä ja siitä ei pystytä luopumaan vaikka järki meni, noh ehkä enemmänkin säälittävää, mutta on se minulle koomista!
Noinhan vasemmisto yleensä toimii
Trumpillehan formusin salmi ja iran eivät enää ole tärkeitä, kun katse on suunnattu jo Kuubaan. Taisi ukko seota päästään
Vierailija kirjoitti:
Niin se järki on se että Natokin on itse asiassa vastavuoroinen sotilasliitto eikä yksipuolinen järjestelmä jossa USA tekee kaiken. Vähän kuin avioliitto siis.
Trump on tosi tyhmä ja kaikki, jotka on eri mieltä tulisi sulkea johonkin laitokseen.
Yksin olet ja mene sinne salmeen auttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se järki on se että Natokin on itse asiassa vastavuoroinen sotilasliitto eikä yksipuolinen järjestelmä jossa USA tekee kaiken. Vähän kuin avioliitto siis.
Kummasti kuitenkin ainoa kerta kun Artikla viisi otettiin käyttöön oli USAn puolustaminen...
Nykyisessä ilmapiirissä niin Japani, Etelä-Korea kuin Eurooppakin huokaisisivat helpotuksesta jos USA vetäisi joukkonsa pois.
Olisivat kauempana Grönlannista.
Persiiden mielestä on ihan ok että rapettaa pikkutyttöjä, kunhan vaan mussuttaa "woketuksesta".
Trump saisi jo potkaista tyhjää niin päästäisiin edes hetkeksi pois tästä hullunmyllystä!!! Täysi seniili ja sekopää.
Trumpin vastustajat vastustavat mitä? Sitäkö että Iranissa miljoona omaa kansalaista murhannut pappihallinto syrjäytetään? Oletteko ihan varmoja että Trump tekee väärin kun sitä on syrjäyttämässä? Parempi antaa murhata toinen miljoona ja jatkaa Hamasin ja Hizbollahin tukea jotta terrorismi pysyy siellä hengissä?
Vierailija kirjoitti:
Trump💩🤡
Vajaat puolustavat sankariaan.😵💫🤣 kuinka tyhmä täytyy olla Trump-fanin?
Niin tyhmä, että käy töissä ja maksaa veroina sun päihderahat.
Vierailija kirjoitti:
Trumpin vastustajat vastustavat mitä? Sitäkö että Iranissa miljoona omaa kansalaista murhannut pappihallinto syrjäytetään? Oletteko ihan varmoja että Trump tekee väärin kun sitä on syrjäyttämässä? Parempi antaa murhata toinen miljoona ja jatkaa Hamasin ja Hizbollahin tukea jotta terrorismi pysyy siellä hengissä?
Älä pilaa faktoilla mölyapinoiden Trump-vastustusta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meitä on monia jotka toivotaan stubbin sairastumista ja kuolemaa, koska suurena virtsapäänä on mainehaitta Suomelle! Sen sijaan tuemme Trumpia ja saisi ottaa Suomenkin hallintaansa nykyistä maamme johtoa viisaampana.
Minäkin vastustan Trumpia! Hänen olisi pitänyt antaa Iranin rakentaa ydinase jotta he ampuisivat niitä ympäriinsä ja alkaisi kolmas maailmansota! Miksi hänen piti mennä estämään se!!
Euroopan sosialistien mielestä USA:n pitäisi aina auttaa Euroopan puolustamisessa, mutta mitä Euroopan sosialistit tarjoaa USA:lle vastapalvelusta? Ei mitään.
Niin sosialismi toimii; aina muut tekee ja edut kerätään sosialismiin.
Saksassa on 35 000
ETELÄ-kOREASSA ON 28 500
ELIKKÄS TUMPPI TAAS VALHETTAAN TUUTTAA
ja ap siinä ohessa
Vierailija kirjoitti:
Trump saisi jo potkaista tyhjää niin päästäisiin edes hetkeksi pois tästä hullunmyllystä!!! Täysi seniili ja sekopää.
Lopeta hetkeksi vasemmistouutisten lukeminen niin mielesi alkaa paranemaan luulosairaudesta.